Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on jotain todella pelottavaa tai sitten minä olen tullut hulluksi

Vierailija
10.08.2020 |

Olen tässä noin vuoden verran jopa enemmän nähnyt unta jostain mysteeri vaaleahiuksesta mysteeri miehestä. Joka kerta tämä mies ilmestyy uniini. Joka unessa aina yhtä ihana ja hellä, huomioon ottava herrasmies. No ei siinä. Olen ollut viime viikolla kunnon flunssassa ja jouduin menemään sitten korona testiin työni, itseni ja perheen vuoksi. No kuitenkin sinä päivänä kun minulla oli se testi juttu tai sinne meno, oli siinä pientä kinaa miehen kanssa ja kauheella kiireellä sinne pamahdettii sinne testii. Loppujen lopuksi siellä paikan päällä ei ollut ketään ja jouduin kysyy joltain kunnes kappas kummaa, sieltä tulee vaalea hoitsu mies ja siinä vaihees olin sillee et missä mä oon nähny ton ja miten toi vaikutti siltä mä oisin tuntenut sen jo kauemmin. Kuitenkin siinä selittelin pääpunasena että oon menos testii ja et missä se on täällä... Sit se siin selitti menee selvittää... Sit tajusin jotain todella omituista. Et hetkonen. Eihän se voi olla se. Ja kappas kummaa ku se sielt saapasteli takas kertoo niin jämähdin paikoilleni enkä saanu sanaa suustani. Ihan kun joku oisi teipannu teipin mun suuhun! Se muistutti pelottavan paljon sitä mun unessa olevaa miestä!!

Se tunne oli jotain niin käsittämätöntä. Se kaikki riitely ja kaikki se muu mikä pyöri mielessä oli poissa. Nyt minuu todellakin alko kiinnostaa, mitä tää on? En oo ennen koskaa uskonut mihkää mutta nyt on vaikee olla uskomatta!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka vaan muistuttaa sitä paljon.

Vierailija
2/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla tulossa hulluksi, joten pitäiskö palata sinne lääkäriin ja kertoa tämä sama juttu siellä. Voisit saada apua ja oikeat pillerit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea mies Suomessa ei ole mitenkään harvinainen. Olet lapsesta asti tottunut siihen, että mies on vaalea, joten unien unelmamieskin on vaalea. Ei mystiikkaa.

Vierailija
4/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet nähnyt hänet jossain ja on jäänyt alitajuntaasi. Sieltä puksahtelee uniisi.

Yleensä unet on jotain mitä ihminen käsittelee.

Vierailija
5/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa.

Vierailija
6/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun tuleva miehesi se vaalea hoitaja mies. Tule sitten tänne kertomaan kun niin käy.

Vierailija
7/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit menossa koronatestiin, millä ihmeen ilveellä pääsit kävelemään pitkin terv.keskuksen käytäviä, puhumattakaan että käytävällä tapasit tuon miehen ja vielä juttelit. Kuullostaa siltä, että olet tulossa hulluksi, totta tuo ei varmasti ole.

Itse kävin koronatestissä ja oli kyllä niin pitkälle viety turvatarkastus ja eritys, eikä edes tajunnut hoitajan sukupuolta, kun oli suojavarustus päällä. Vähän vain silmät kiilu.

Että hulluus vaivaa sinua ap.

Vierailija
8/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Vähän enemmän yritystä ja faktojen tarkistamista.

Jos olit menossa koronatestiin, niin sinua oltaisiin oltu jo vastassa ja annettu tarkat määräykset ja hoitajilla viimeisen päällä oleva suojavarustus, etkä silloin voi nähdä, onko unessa näkemäsi tyyppi vai ei.

Nyt meni hukkaan yrityksesi.

Vierailija
9/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olit menossa koronatestiin, millä ihmeen ilveellä pääsit kävelemään pitkin terv.keskuksen käytäviä, puhumattakaan että käytävällä tapasit tuon miehen ja vielä juttelit. Kuullostaa siltä, että olet tulossa hulluksi, totta tuo ei varmasti ole.

Itse kävin koronatestissä ja oli kyllä niin pitkälle viety turvatarkastus ja eritys, eikä edes tajunnut hoitajan sukupuolta, kun oli suojavarustus päällä. Vähän vain silmät kiilu.

Että hulluus vaivaa sinua ap.

En minä missää käytävillä liikkunut vaan päivystyksen pihalla... Ja siellä on semmone summeri mitä piti painaa ja sitte hoitaja tulee avaa oven.

Vierailija
10/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluuden merkki se on huonojen provojen väkerryskin. Tai ainakin tylsän elämän merkki.

Vierailija
11/11 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt melkein soittaa jollekulle 5€/min laskuttavalle tietäjälle, niin saat selkoa asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan