Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää :'(

Vierailija
04.08.2013 |

Mies jätti 2kk sitten, jäin 10kk lapsen kanssa kaksisteen :/ Oli niin paljon odotuksia ja haaveita... Tuntuu ettei ole enää mitään :( Oon niin surullinen ja yksinäinen täällä, ei oo ku muutama lapseton kaveri.. Oonko enää koskaan onnellinen? :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Klisee mutta tosi; aika parantaa

Vierailija
2/6 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tulet olemaan onnellinen tulevaisuudessa! Älä heittäydy murheen vietäväksi. Ulos vaan maailmalle, ja pidä huolta pikkuisesta. Itkeminen on hyvää terapiaa, ja itkut on myös hyvä itkeä.

Varmasti kaikki kääntyy hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Ymmärrän surusi. Vauva-aika pitäisi olla täynnä lapsen hoivaamista, huoletonta haaveilua ja pesänrakennusta, mutta miehesi ei sitten halunnutkaan sitä kanssasi. Nyt joudut kantamaan vastuun pikkuperheestäsi ihan yksin.

Nyt tunnet olosi yksinäiseksi, koska sinulla ei ole ystäviä asuinpaikkakunnallasi. Onko sinulla muuta sukua tai läheisiä ihmisiä jossakin muualla Suomessa? Voisitko harkita muuttamista lähelle heitä? Oletko ottanut yhteyttä lastensuojeluun järjestääksesi lapsen elatusasiat? Miehesihän on vastuussa lapsen elatuksesta vaikka hän on lähtenyt pois. Samoin huoltajuus- ja tapaamisasiat pitäisi hoitaa kuntoon. Olisi hyvä, että saisitte kirjallisen sopimuksen mahdollisimman pian. Suulliset sopimukset kun tuppaavat unohtua toisinaan ja niitä muistellaan väärin, kun ei ole mustaa valkoisella, mistä tarkistaa asioiden oikean laadun. 

Tsempppiä sinulle!

Vierailija
4/6 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteist :') lastenvalvojalle oon ollut yhteydessä, mies luultavasti aikoo osallistua lapsen elämään, mutta mä en pysty enää kunnioittaa häntä kun teki niin hirveitä asioita suhteen aikana. Haluaisin että hän hakisi apua ja olisi taas normaali.. Käsittämätöntä miten ihminen pystyy muuttumaan noin itsekkääksi :(

Vierailija
5/6 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä päästää irti ja löytää itsesi. Oletko nuori? Sulla on elämässä aikaa vain eteen päin. Älä jää pyöriin vanhassa, etsi itsesi ja sen jälkeen uusi tai parempi elämä. Älä jää roikkumaan vanhassa.

Vierailija
6/6 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy yrittää perustaa haaveesi jollekin sellaiselle, mitä voit tehdä itse. Haaveile itsestäsi, älä miehestä tai kenestäkään muustakaan. Haaveile koulutuksesta, työstä, urasta, lapsen kanssa olemisesta, kukkien hoidosta - asioista, jotka ovat mukavia ja jotka riippuvat vain sinusta itsestäsi. Silloin tulet onnelliseksi löydät sitten joskus miehen tai et. Ja kun olet onnellinen, joku muu haluaa todennäköisemmin jakaa sen kanssasi kuin jos olet surullinen.

Jos taas aina vain haikailet ja haaveilet sellaisia haaveita, joiden toteutumiseen et voi vaikuttaa, tulet todennäköisesti olemaan onneton. Valintakysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan