Onko seksi erilaista miehen kanssa jolla ei ole esinahkaa?
Kommentit (111)
Kyllä leikattu on parempi kaikin puolin naisen näkökulmasta.
Puhtaampi miehen itseensä että kumppaanin kannalta, vähemmän sairauksia ja tulehduksia. On herkempi myös yhdynnässä terskan kohdalta. Voi joskus yhdynnässä tarvita liukastetta.
Ehdottomasti parempi esinahalla.
Vierailija kirjoitti:
Onpa paljon provovastauksia.
Vastaan rehellisesti, sillä mieheni on ympärileikattu: En huomaa eroa.
Komppaan tätä.
Kokemusta useammasta. Kaikki suomalaisia, joilta leikattu ahtauden vuoksi. Joillain lapsena, joillain vasta aikuisena. Joillain on ollut vaikeuksia laueta mutta ei kaikilla. Yksi oli äärimmäisen herkillä ja tuli kuin teinipoika. Visuaalisesti tykkään enemmän leikatusta, ehkä se myös välittyy minusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kestävän ikuisuuden laukeaminen ainakin.
Mun miehellä ei. 🤗
Kyseessä on saatananpalvojien rituaali, jossa Jumalan kuva rikotaan jo lapsena.
Maailmassa on hyvin vähän järkeviä syitä, joilla voi pikkulapsen peniksen silpomisen selittää.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta useammasta. Kaikki suomalaisia, joilta leikattu ahtauden vuoksi. Joillain lapsena, joillain vasta aikuisena. Joillain on ollut vaikeuksia laueta mutta ei kaikilla. Yksi oli äärimmäisen herkillä ja tuli kuin teinipoika. Visuaalisesti tykkään enemmän leikatusta, ehkä se myös välittyy minusta.
Ja kun esinahan vetää ns. taakse, penis näyttää aivan samalta kuin silvottukin penis, ja on myös yhtä helppo pestä ja pitää puhtaana.
Nö höh esinahkahan toimii kondomin tavoin ja suojelee taudeilta.
Meillähän on vaimon kanssa leikki/peli. Eli kädet sidottuna selän taakse ja kuinka monta kertaa minuutissa hän saa suullaan esinahan vedettyä taakse ja taas uudelleen eteen. On muuten harvinaisen kiva leikki. Leikkiä voi boostata niin, että nainen tekee sen silmät sidottuna ja itse "salaa" pidät esinahasta kiinni kun hän yrittää laittaa sitä takaisin paikoilleen. UUhhh.... kiihottaa jo vähän nyt toi leikki.
Ympärileikattu tuntuu tavallaan amputoidulta, siis ei kirjaimellisesti vaan mielessäni. Jotain puuttuu. Ja kun tiedän, että stimulaatio on vähäisempää, niin vielä vähemmäksi vetää fiilistä touhuta leikatun kanssa. Mitään juustoja en katselisi missään nimessä, hyi helvetti ja ohjeet pesuun, omat fiilikset ei enää palautuisi, mutta ehkä ensi kerralla älyäisi peseytymätön peseytyä. Eikä haise millekään ummehtuneelle leikkaamaton. Useita leikkaamattomia olen katsellut, koskenut ja maistanut, leikatun vain yhdellä, ja ehdottomasti parempi on leikkaamaton.
On eroa paljonkin.
Ympärileikattu ja dildo tuntuu samalta eli mikään ei "myödä".
On siis mielestäni vähän hurjemmasta seksistä tykkääville.
Ja sama kokemus että ovat turtia, kuin vanhat ukot ja jyystö kestää ikuisuuden.
Kondomin kanssa tuntuu vähän samalla tavalla, kun esinahka on vedetty taakse. Kumi ei mene siinä edestakaisin ja se tekee tuntuman ikäänkuin rankemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pelätä mitään esinahan alta löytyviä juustoja.
Eli suikkareiden antaminen paljon miellyttävämpää.Harrastaako naiset oikeasti seksiä tuollaisten juustomiesten kanssa? Luulin, että peseytyminen olisi itsestään selvää. Itse osaan kyllä peseytyä niin ettei mitään juustoja tarvitse pelätä.
Anteeksi, olen vain katkera kun likaiset juustomiehet saa seksiä ja minä en :P
Tietäisitpä vain..
Vierailija kirjoitti:
On herkempi myös yhdynnässä terskan kohdalta. Voi joskus yhdynnässä tarvita liukastetta.
Ei tosiaan ole herkempi, koska terskan iho väkisinkin paksunee koska sitä suojaavaa esinahkaa ei ole. Ja hyvin usein tosiaan tarvitseekin liukasteita koska esinahka puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On herkempi myös yhdynnässä terskan kohdalta. Voi joskus yhdynnässä tarvita liukastetta.
Ei tosiaan ole herkempi, koska terskan iho väkisinkin paksunee koska sitä suojaavaa esinahkaa ei ole. Ja hyvin usein tosiaan tarvitseekin liukasteita koska esinahka puuttuu.
Miten esinahka liittyy liukasteisiin? Sehän on seisokissa täysin takana eikä varsi muutenkaan ole niin herkkä vaan terska.
Liian nopeasti tulee oma esinahatonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten esinahka liittyy liukasteisiin? Sehän on seisokissa täysin takana
Normaalin ja silpomattoman peniksen esinahka ylettyy peittämään terskan, jolloin yhdynnässäkin penis liukuu esinahan sisällä.
Ei isoa ero, mutta mun kokemus, että parempi ilman. Voi tosin olla kyse muusta kuin esinahasta. Oli muutenkin särmä mies.