Onko seksi erilaista miehen kanssa jolla ei ole esinahkaa?
Kommentit (111)
Runkkaaminen on tosi paljon hankalampaa. Seksiä olen harrastanut vain kondomin kanssa, joten en osaa sanoa. Erektio-ongelmia olen nähnyt sekä ympärileikatuilla että -leikkaamattomilla, mutta tunnottomuus kai on tavallisempaa ympärileikatuilla. On siinä tavallaan isot riskit, omaa kumppania en ikinä rohkaisi kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
On. Terska ei lisästimuloi vaan suora pötkö jolla tökkiä
Mitä? :D Ei ympärileikkauksessa terskaa poisteta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Terska ei lisästimuloi vaan suora pötkö jolla tökkiä
Mitä? :D Ei ympärileikkauksessa terskaa poisteta :D
Nauran :D
..."juustot"?
Ikinä en ole nähnyt mitään eritteitä miehen esinahan alla. Likaisen kalun sen sijaan haistaa kyllä jo silloin kun housut riisutaan. Voihan siinä vaiheessa vaikka pyytää käymään pesulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pelätä mitään esinahan alta löytyviä juustoja.
Eli suikkareiden antaminen paljon miellyttävämpää.Harrastaako naiset oikeasti seksiä tuollaisten juustomiesten kanssa? Luulin, että peseytyminen olisi itsestään selvää. Itse osaan kyllä peseytyä niin ettei mitään juustoja tarvitse pelätä.
Anteeksi, olen vain katkera kun likaiset juustomiehet saa seksiä ja minä en :P
Sama tuli mieleen. Kertoo lähinnä näiden naisten tasosta
Ps. en ole katkera näistä naisista.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli suikkareiden antaminen paljon miellyttävämpää.Juustot tulevat kyllä näkyviin jos sellaisia on kun nahan vetää taakse, jonka jälkeen voi tarvittaessa kieltäytyä kunniasta ja komentaa mies pesulle.
Multa menis kyllä tuossa jo fiilis kokonaan, että vois lähteä vaikka kotiin samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli suikkareiden antaminen paljon miellyttävämpää.Juustot tulevat kyllä näkyviin jos sellaisia on kun nahan vetää taakse, jonka jälkeen voi tarvittaessa kieltäytyä kunniasta ja komentaa mies pesulle.
Multa menis kyllä tuossa jo fiilis kokonaan, että vois lähteä vaikka kotiin samantien.
Tää.
Ei jää varmaankaan niin helposti kakkaa esinahan alle kun tumma tuuppaa persuun
Vierailija kirjoitti:
..."juustot"?
Ikinä en ole nähnyt mitään eritteitä miehen esinahan alla. Likaisen kalun sen sijaan haistaa kyllä jo silloin kun housut riisutaan. Voihan siinä vaiheessa vaikka pyytää käymään pesulla.
Smegmaa, sitä kertyy esinahan alle jos pesee munat vaan päällisesti, eikä vetäise nahkoja taakse ja pese kunnolla.
Erektiossa kellään ei ole esinahkaa. Kyllä te jonnetkin sen tiedätte.
Ja naiset tietävät, ettei tuntumassa ole mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli suikkareiden antaminen paljon miellyttävämpää.Harrastaako naiset oikeasti seksiä tuollaisten juustomiesten kanssa? Luulin, että peseytyminen olisi itsestään selvää. Itse osaan kyllä peseytyä niin ettei mitään juustoja tarvitse pelätä.
Anteeksi, olen vain katkera kun likaiset juustomiehet saa seksiä ja minä en :P
Sama tuli mieleen. Kertoo lähinnä näiden naisten tasosta
Ps. en ole katkera näistä naisista.
mies52v
Jos tiedät että kuinka miehestä tietää vaatteet päällä että onko sillä muna pesty myös nahan alta.
Niin kaikki maailman naiset kiittää. Voitko valaista meitä suurella viisaudellasi?
Jos miehestä tykkää, niin sama se onko leikattu vai ei. Ihmeellisiä keskusteluja taas.
Esteettisesti leikattu miellyttää enemmän omaa silmää, mutta johtunee siitä, että oma mies leikattu ;).
Kesto ja tunto riippunee ihan miehestä. Ei ole ollut valittamista siitäkään itsellä kyllä.
N38
Mun mies on ympärileikattu. En huomaa eroa seksissä, paitsi että eksällä välillä seksissä vehje muljusi nahan sisällä eikä tuntunut miltään. Leikattu on nätimpi, mutta eihän sillä oikeasti mitään väliä ole.
lähtisin kyllä ja nopeesti jos miehellä olis paskanen muna
Jos ei ole esinahkaa, ei ole esileikkiäkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei aikuinen mies osaa itse pestä kulliaan tarpeeksi hyvin nii siinä minä rupeisin vielä neuvomaan :D huhu
Eikö yleensä kaikki ympärileikatusta oo ulkomaalaisia täällä Suomessa? Luulen ainakin että suurimalla osalla suomalaisista on nahka.
On, mielestäni ympärileikattu kikkeli on mukavampi, kivamman näköinen, vähemmän tuoksuvampi kuin kikkeli jossa esinahka peittää lepotilassa koko vehkeen. Sellaisessa on aina vähän ummehtunut haju vaikka kuinka pesee.
Se, että se on oma preferenssini, ei meinaa että hyväksyisin lasten silpomiset.
Juustot tulevat kyllä näkyviin jos sellaisia on kun nahan vetää taakse, jonka jälkeen voi tarvittaessa kieltäytyä kunniasta ja komentaa mies pesulle.