Kotona 24/7. Tuun hulluksi.
Maaliskuun puolesta välistä olen ollut kotona 24/7.
Työt etänä ja aina kökin täällä. Muutaman kerran viikossa kauppaan. Siinä se.
Menee hermo. Työpäivän aikana näet ne tiskit, pyykit jne. Työpäivä kun on ohi on sitten niiden tiskien ja pyykkien vuoro. Sit pikaiselle kävelylle (jos jaksaa) tai pikainen käynti lähikaupassa ja takas kotiin.
Lomakin meni kotona ja kohta alkaa työt, josta tyyöpiste työhuoneessa on ollut muistuttamassa koko loman.
Kommentit (15)
Niinpä. Olisi kiva nähdä muita ihmisiä.
Sama täällä. Olen yrittänyt hakea toista työtä, jotta pääsisin ihmisten ilmoille. Vielä ei ole onnistunut.
Sellaista se suomalaisen elämä on.
Olen työtön, aikaa olisi mihin vaan mutta ei rahaa. Joka toinen päivä kauppaan ja joka toinen päivä postilaatikolle, siinä mun menot. Mutta tykkään olla kotona, ei haittaa.
Itsellä alkoi edellisessä työpaikassa tulla oman kodin seinät hieman liian lähelle. Onneksi sain vaihdettua työpaikkaa sellaiseen, missä työt tehdään työpaikalla.
Mullakin työpaikkana on oma pieni yksiö. Siksi pyrin käymään joka viikko ihan ihmisten ilmoilla taidenäyttelyissä, kahvilassa, jossain isommalla ostarilla ostoksilla tms. Tuleekin pääsääntöisesti vähintään kerran viikossa käytyä, joskus voi mennä yli viikko kotikulmilla ja lähikaupoilla. Ei pysty pitämään työ-ja vapaa-aikaa erikseen vaan useinkin lenkillä miettii työasioita. Toisaalta ei tarvitse olla työ- ja vapaa-aikaa erikseen. Kun lenkillä ja "vapaa-aikana" ulkona tai ihmisten ilmoilla on miettinyt työasioita, voi saada aikaa kotona muuhun kuin työhön.
No miksi kykit kotona? Ei mikään estä sinua menemästä ovesta ulos. Ota vaikka tavaksi lähteä lounaalle jonnekkin.
Vierailija wrote:
No miksi kykit kotona? Ei mikään estä sinua menemästä ovesta ulos. Ota vaikka tavaksi lähteä lounaalle jonnekkin.
Harvalla työttömällä on varaa sen hintaisiin lounaisiin mitä Suomessa on.
Sama. Olen harkinnut menemistä muutamana päivänä viikossa kirjastoon tekemään töitä läppärin kanssa. En vain saa aikaiseksi. Päätän myös että tällä viikolla alan varmasti käymään aamukävelyillä mutta en saa sitäkään aikaiseksi. Tämä vuoden pimein aika on pahin, kesällä sentään tulee hieman enemmän tehtyä asioita kodin ulkopuolella.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Harvalla työttömällä on varaa sen hintaisiin lounaisiin mitä Suomessa on.
AP on etätöissä
Eikö sulla ap siis ole mahdollisuutta tehdä työtäsi toimistolla, pelkästään etänä?
Mikset ole järjästänyt itsellesi tekemistä kodin ulkopuolella? Palkansaajana varmaan nyt ainakin kuntosalikortti ja elokuvaliput on mahdollisia. Ilmeisesti sulla ei ole ystäviä? Hommaa joku vapaaehtoistyö ihmisten parissa. Ihan on kyllä itsestä kiinni pääseekö sieltä omasta kodista liikkeelle vai ei.
Vierailija wrote:
Sama. Olen harkinnut menemistä muutamana päivänä viikossa kirjastoon tekemään töitä läppärin kanssa. En vain saa aikaiseksi. Päätän myös että tällä viikolla alan varmasti käymään aamukävelyillä mutta en saa sitäkään aikaiseksi. Tämä vuoden pimein aika on pahin, kesällä sentään tulee hieman enemmän tehtyä asioita kodin ulkopuolella.
Liikun melko paljon ja silti välillä ottaa koville olla töissä 30 neliön yksiössä, kun se tosiaan tarkoittaa kotona oloa varsinkin talvella melko runsaasti. Olisi edes kaksio niin saisi erillisen työhuoneen, kun ei ole. Suosittelen kävelyä. Välillä kannattaa hurauttaa junalla, bussilla tai autolla toiselle paikkakunnalle tai kauemmaksi asioita hoitamaan. Virkistää.
Olet jo HULLU, etkä vasta tulemassa sellaiseksi !!
Ja miksi et ole käynyt missään?