Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi minua eilen yöllä avarilla..

Vierailija
04.08.2013 |

Eli oltiin pitkästä aikaa juhlimassa, mies joi itsensä humalaan. Meillä oli jo aikaisemmin ollut pientä riidanpoikasta, joka sit jatkui yöllä. Mies löi minua avarilla, väistin (eli se ei sattunut..) ja sen jälkeen aloitin hillittömän itkun. Mies lohdutteli ensin mutta käskin hänen sit häipyä. Ei tullut yöksi kotiin, aamulla soitti et mitä on tapahtunut. Selitin hälle ja nyt molemmat järkyttyneitä eikä tiedetä mitä tehdä. Mies ei ole koskaan ennen käyttäytynyt väkivaltaisesti vaikka minä olisinkin käynyt aggressiiviseksi. Hän on vain sievästi ja hellästi siirtänyt minut pois tieltään. Mies itse tulee väkivaltaisesta perheestä.

Apuja kaivataan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetapa itse se huitominen.

Joskus nimittäin vielä tulee joku, joka ei sellaista katsele.

Vierailija
2/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää terapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se et olen käynyt aggressiiviseksi ei tarkoita et olisin lyönyt. Huutanut, "estänyt" miestä lähtemästä asunnosta kesken riidan yms.

ap

Vierailija
4/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 14:44"]

Siis se et olen käynyt aggressiiviseksi ei tarkoita et olisin lyönyt. Huutanut, "estänyt" miestä lähtemästä asunnosta kesken riidan yms.

ap

[/quote]No lopeta se! 

Vierailija
5/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa suosittelen minäkin. Ja välttäkää alkoholin kanssa läträämistä. 

Vierailija
6/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyksen paikka. Terapiaa molemmille tai ero. Tuossa ei ole muita vaihtoehtoja. Ja lopettakaa se viinalla läträäminen kun ette osaa olla kuin aikuiset ihmiset. Viina se on viisasten juoma.

Vierailija
7/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä osaa auttaa.. Mun mies on lyönyt mua avokämmenellä kaksi kertaa 9 vuoden sisällä, ei ole pahoillaan eikä pyydä anteeksi. Jos menen makkariin itkemään niin antaa olla :( Minäkin olen lyönyt miestä avokämmenellä kaksi kertaa.

Vierailija
8/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on avari?

Vierailija
9/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 14:57"]

Mikä on avari?

[/quote]

Avokämmen

Vierailija
10/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 14:37"]

Mies ei ole koskaan ennen käyttäytynyt väkivaltaisesti vaikka minä olisinkin käynyt aggressiiviseksi.

[/quote]

No nythän olette tasa-arvoinen pari kun mieskin käyttäytyy kuin sinä. Onneksi olkoon, olet tehnyt miehestä kaltaisesi.

Vierailija
11/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän keskustelun paikka. Ei tuosta nyt kannata jumalattomasti pelästyä.

Eikä juhlimaan lähdetä riitaisena. Riidat riidellään ensin.

Vierailija
12/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on avari?

Vierailija
13/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:19"]

Pitkän keskustelun paikka. Ei tuosta nyt kannata jumalattomasti pelästyä.

Eikä juhlimaan lähdetä riitaisena. Riidat riidellään ensin.

[/quote]

Kiitos näistä sanoista. Luulin että riita oli selvä joten lähdin itsekin juhliin. Näin ei kuitenkaan ollut, vaan sitä piti humalassa alkaa selvitellä. Sanomattakin selvää että viinan kanssa ei enää juhlita.

ap

Vierailija
14/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti liiankin ehdoton, mutta jos kävisi niin kuin ap kuvailee, se olisi selvä: kantapäät vastakkain ja menoksi eri suuntiin. Jos lyö kerran, niin helposti lyö uudelleenkin. Toivottavasti teillä ei ole lapsia, jotka joutuisivat kärsimään riidoistanne ja/tai väkivallasta.

Vierailija
15/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:42"]

Olen varmasti liiankin ehdoton, mutta jos kävisi niin kuin ap kuvailee, se olisi selvä: kantapäät vastakkain ja menoksi eri suuntiin. Jos lyö kerran, niin helposti lyö uudelleenkin. Toivottavasti teillä ei ole lapsia, jotka joutuisivat kärsimään riidoistanne ja/tai väkivallasta.

[/quote]

Ei ole, en voi saada lapsia ja tämähän se on yksi isoimpia riitojen aiheita. Että juu, toiveet käyvät toteen.

ap

Vierailija
16/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tulin sanomaan, että me ollaan miehen kanssa riidelty myös kännisenä ja sitten se päättyi siihen, että kumpikin läpsi toisiaan. :( Hyvin on muistissa vielä ja tuosta on aikaa 17 vuotta. Ei erottu, ei lopetettu kännäämistä, eikä enää toistettu typerää käytöstä. (ei meillä silloin vielä lapsia ollut ja oltiin asuttu yhdessä kolmisen vuotta, yksi hemmetin hölmö moka)

Keskusteltiin paljon ja opeteltiin käyttäytymään kumpikin. Molemmilta tarvii panostusta ja kunnioitusta toistaan kohtaan. Eikä haettu ulkopuolista apua.

Toki riitoja on tullut myöhemminkin, mutta ne käydään selvinpäin. Harvenevassa määrin enää niitäkään. Kaikki aiheet on vissiin koluttu jo.

Ohis

Vierailija
17/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:56"]

[/quote]

Tulin sanomaan, että me ollaan miehen kanssa riidelty myös kännisenä ja sitten se päättyi siihen, että kumpikin läpsi toisiaan. :( Hyvin on muistissa vielä ja tuosta on aikaa 17 vuotta. Ei erottu, ei lopetettu kännäämistä, eikä enää toistettu typerää käytöstä. (ei meillä silloin vielä lapsia ollut ja oltiin asuttu yhdessä kolmisen vuotta, yksi hemmetin hölmö moka)

Keskusteltiin paljon ja opeteltiin käyttäytymään kumpikin. Molemmilta tarvii panostusta ja kunnioitusta toistaan kohtaan. Eikä haettu ulkopuolista apua.

Toki riitoja on tullut myöhemminkin, mutta ne käydään selvinpäin. Harvenevassa määrin enää niitäkään. Kaikki aiheet on vissiin koluttu jo.

Ohis

[/quote]

Kiitos tästä viestistä! Ap

Vierailija
18/18 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 14:44"]

ap

[/quote]No lopeta se! 

[/quote]

Ei oikeuta väkivaltaan. Ei todellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi