Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isketään 20 vuotta vanhempi mies?

Vierailija
10.10.2013 |

Miten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on helpointa ikinä, mies on imarreltu nuoremman naisen huomiosta aina. Minulla on ollut niitä kintereillä parikymppisestä asti, muodokkuus ainakin usein vetoaa vanhempiin miehiin. Minä taas tykkään korkeintaan itseni ikäisistä.

Vierailija
2/8 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla: saat pillua.

Miehiä ei kiinnosta naisissa mikään muu ja tämä on totuus.

Mitä nuorempi, sitä parempi, koska se tarkoittaa sitäkin vähemmän älyllistä elämää parisuhteessa ja enemmän panemista, eli sitä ainoaa syytä jonka vuoksi mies haluaa olla parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa kuvittelemaan, että nuorempi olisi tyhmä? Mun yhdellä kaverilla, akateemisesti koulutettu ja johtavassa asemassa, ikää 39 oli suhde 21 vuotta vanhempaan työkaveriinsa. Työkaveri myös akateemisesti koulutettu ja johtavassa asemassa. Vaimonsa kotirouva, pohjana hammashoitajan koulutus.

Miksi kaveri halusi suhteen? Uraa edistääkseen... Mikäs siinä? En mä jaksa paheksua. Miehillä on hyvä veli -verkostot, miksei nainen voi käyttää omia keinojaan?

Vierailija
4/8 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 22:51"]

Sanomalla: saat pillua.

Miehiä ei kiinnosta naisissa mikään muu ja tämä on totuus.

Mitä nuorempi, sitä parempi, koska se tarkoittaa sitäkin vähemmän älyllistä elämää parisuhteessa ja enemmän panemista, eli sitä ainoaa syytä jonka vuoksi mies haluaa olla parisuhteessa.

[/quote]

Yritätkö sanoa ettevät miehet ole erityisen älyllisiä olentoja?

Vierailija
5/8 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jo hyvä merkki että tämä mies on katsellut rintojani ;)

Vierailija
6/8 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee notkuu sellasen olderin eteen ja sano, et läheks messiin?

Lähtee se.

Vierailija
7/8 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä, älä edes harkitse! Tulee vaan itkua ja hampaiden kiristystä, niillä on läjä eksiä ja vaimoja ja lapsia ja vaikka mitä emotionaalista taakkaa. 

Nimim. kokemusta on

Vierailija
8/8 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei taida olla enää omasta tahdonvoimasta kiinni. Tai siis en pysty vaikuttamaan. Olen jo niin pahasti koukussa. Mulle riittäisi hyvin pieni seikkailukin. Olenhan itsekin naimisissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän