Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko huono vaimo kun en

Vierailija
04.08.2013 |

Halua aina kokata miehelle, joskus teen ison kasan ruokaa josta riittää kaikille. Joskus vain lapsille paketti nakkeja+ muusia ja kasviksia mikä ei miehelle riitä. Itse syön välillä vain salaattia tai keittoa ja kun nämä ei mitenkään miehelle riitä niin olen sitä mieltä että aikuisena osaa itsensä ruokkia. Käymme molemmat töissä joten aikaakaan minulla ei ole väsäillä aina jotain tuhtia murkinaa. 

Käyn harrastuksissa/lenkillä 3-4krt viikko niin että oletan miehen hoitavan lapsia. Mies käy 2krt viikossa kun minä hoidan lapsia.

Oletan että mies kykenee myös siivoamaan asuntoa. Voin sanoa että voisit imuroida tänään/huomenna jos olen itse viimeksi siivonnut.

en suostu ottamaan penistä syvälle suuhun vaikka miehellä onkin aika pitkä vehje. Se yököttää ja aiheuttaa yökkäilyä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 14:26"]

No sanotaanko nyt näin, että parempiakin vaimoja on olemassa...

[/quote]

Jahas, feministit pistäneet oikein alapeukkubileet käyntiin.

Vierailija
22/29 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt käsitin tän kyllä sillee, että ap:n mies ei suostu tyytymään siihen ruokaan, mitä ap tekee. Ruokaa kyllä riittäisi miehellekin, mutta hän haluaa jotain tuhdimpaa, enemmän tms. Mitä nyt miehet yleensä vinkuukaan. Munkin yksi eksä valitti aina jos oli keittoa ruoaksi, kun oli kuulemma liian vähäkalorista. Tolasessa tilanteessa mies saa mielestäni ruokkia itsensä. Täytyyhän ap:n ja lapsien edes joskus saada syödä ruokia, joista pitävät, vaikka ne ei miehelle kelpaakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Kunhan se ei tarkoita, että mahdollinen poikalapsi kärvistelee jotain lanttua järsien ja sitten kivekset ei laskeudu ajallaan eikä lihakset kehity.

Sitten mammat kokoontuu palstalla vollottamaan kun enää ei ole kunnon miehiä.

Elämän kiertokulkua.

Vierailija
24/29 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa ruoat. Ja multa tulee yökkäysrefleksi hampaitakin pestessä, joten suuseksi jää pikaiseksi.

Vierailija
25/29 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokokaan riisiä+ kanakastiketta, spaghettia+ jauhelihakastiketta, kasvissosekeittoa+leipää, kalkkunasalaattia, lohikiusausta, muussia ja nakkia, makaronilaatikkoa jne. Mutta nämä ei kelpaa miehelle. Salaattia, puuroja tai keittoja ei syö, makaroniloota ym laatikot liian kuivia, kanakastikkeessa liian vähän lihaa (ohjeen mukaan) jne. Ainoa mikä kelpaa on lasagne vaikka muistuttaa ettei ole pastan suuri ystävä..ja välillä harvoin kelpaa spaghetti jos kastike on tulista. Varminta on ostaa kokonainen broileri josta hän syö puolet ja lisukkeena lohkoperunoita ja tomaattikastiketta mausteilla. Tai lemppari uunilohi ja perunaa+ kanamunakadtiketta.. Joten aika vaativaa kokata kaikille. Minä taas syön kevyesti ja  vain vaaleaa lihaa ja kalaa joten välillä eri ruoka kuin lapsilla.

Herneen vetäminen vain tuosta suihin ottamisesta syvälle kun joku kommentoi niin ärsyttävästi tukehtumisen tunteen olevan kaikille naisille kiihottavaa ja luontaista halua, wtf! 

Vierailija
26/29 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 14:15"]

Halua aina kokata miehelle, joskus teen ison kasan ruokaa josta riittää kaikille. Joskus vain lapsille paketti nakkeja+ muusia ja kasviksia mikä ei miehelle riitä. Itse syön välillä vain salaattia tai keittoa ja kun nämä ei mitenkään miehelle riitä niin olen sitä mieltä että aikuisena osaa itsensä ruokkia. Käymme molemmat töissä joten aikaakaan minulla ei ole väsäillä aina jotain tuhtia murkinaa. 

Käyn harrastuksissa/lenkillä 3-4krt viikko niin että oletan miehen hoitavan lapsia. Mies käy 2krt viikossa kun minä hoidan lapsia.

Oletan että mies kykenee myös siivoamaan asuntoa. Voin sanoa että voisit imuroida tänään/huomenna jos olen itse viimeksi siivonnut.

en suostu ottamaan penistä syvälle suuhun vaikka miehellä onkin aika pitkä vehje. Se yököttää ja aiheuttaa yökkäilyä.

[/quote]Harrastat miestä enemmän, etkä anna mitään vastapainoksi? Et anna kunnon suuseksiä? En minä ainakaan tuollaisessa suhteessa pysyisi. 

[/quote]

Onko tämä miehen näkökulma? Suuseksi ratkaisee? Voisiko mies imeä mun dildoa kurkkuun asti niin ettei saa henkeä ja tulee yrjö-refleksi? Ap

[/quote]

Sunhan sitä dildoa kannattaa kurkkuun tunkea.. Kai ymmärrät, että tosta yliherkästä oksennusrefleksistä on mahdollista päästä eroon harjoittelemalla.

Vierailija
27/29 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuat vaikuttivat hyviltä, mulle kelpaisi, mutta en siivoa enkä osaa laittaa ruokaa, en myöskään saa kotona oikein ruokaa, akka tekee vain lapsille ja itselleen, en ole ikinä halunnut perseseksiä vaikka akalla on ihan hyvät perät, se myös hieman harmittaa etten ole ikinä saanut kunnon poskihoitoa??

Kaveri käy virossa huorissa ja sanoi että sillä on joku vaki pano mikä imee kullin niin syvälle ettei voi uskoa, hyvä ettei imase kassejakin.

En vaan ymmärrä tykkääkö jotkut muijat hikisestä/pillun makuisesta mulkusta? Kaveri käy panemassa autossa kadulta poimittua horoa ja sen jälkeen käy vielä imuttamassa toisella?

Vai olenko vain eriterajoitteinen?

Vierailija
28/29 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:48"]

Ja vielä kommentoitava tuohon etten anna MITÄÄN vastapainoksi koska harrastan liikaa!? Miten olisi palkkani, kaksi lasta, osallistun kodin hoitoon miestä enemmän jne. Eikö vaimo muka voi käydä 2 iltana lenkillä + 2 iltana salilla viikossa? Lenkkeilyt hoidan useimmiten kun lapset jo nukkuvat

[/quote]

"Herneen vetäminen vain tuosta suihin ottamisesta syvälle kun joku kommentoi niin ärsyttävästi tukehtumisen tunteen olevan kaikille naisille kiihottavaa ja luontaista halua, wtf!"

I rest my case :)

Vierailija
29/29 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:48"]

Ja vielä kommentoitava tuohon etten anna MITÄÄN vastapainoksi koska harrastan liikaa!? Miten olisi palkkani, kaksi lasta, osallistun kodin hoitoon miestä enemmän jne. Eikö vaimo muka voi käydä 2 iltana lenkillä + 2 iltana salilla viikossa? Lenkkeilyt hoidan useimmiten kun lapset jo nukkuvat

[/quote]

"Herneen vetäminen vain tuosta suihin ottamisesta syvälle kun joku kommentoi niin ärsyttävästi tukehtumisen tunteen olevan kaikille naisille kiihottavaa ja luontaista halua, wtf!"

I rest my case :)

[/quote]

Tuolla juuri ymmärsin että en antaisi mitään (yhtä kuin syvä suuseksi) vastapainoksi koska haarastan. Eli vaikka en anna sitä kurkkuun asti hoitoa niin kyllä muuten annan perheeseen sentään jotain vaikka en kaikkea yksin hoidakkaan. Vai miten tuo olisi tullut ymmärtää? 

Eli joidenkin mielestä olen huono vaimo (ilmeisesti tuon seksin vuoksi vaikka kyse oli kokonaisuudesta) joidenkin mielestä aivan tavallinen. AP