Ruusuinen hajuvesi etsinnässä
En löydä mistään hyvää hajuvettä, sillä nykyään kaikista hajuvesistä tulee joko yskänkohtaus (koska haisevat tunkkaisen voimakkaalta, rikkailla vanhoilla naisilla usein tällaisia) tai sitten ne haihtuvat iholta melkein heti (esimerkiksi Jo Malone).
Etsinnässä olisi aidosti ruusuilta tuoksuva hajuvesi joka pysyisi iholla työpäivän ajan (tai ainakin enemmän kuin tunnin :))
Vadelman tuoksu/makea tuoksu on mielestäni myös ihana, sillä inhoan tunkkaisuutta. Kuitenkin taas ei niin ällömakea, että tulee oksennus :) Anteeksi, olen surkea kertomaan mitä haluan!
Jo Malonen Red Roses oli tuoksuna aivan ihana, mutta hieman liian voimakas (muiden Jo Malonen kanssa ei ole ollut samaa ongelmaa). Ruusun tuoksu on se ykkönen, rakastan ruusujen tuoksua. Hinnalla ei ole merkitystä.
Minulla on ikää 29 vuotta, jos se johonkin vaikuttaa. Olisiko rakkaalla av-raadilla suosituksia? Olen ihan aloittelija hajuvesien kanssa, joten en edes tiedä, mitä kannattaisi alkaa testailla.
Kommentit (24)
Vadelmaa ja ruusua on Lancomen Tresor Midnight Rosessa, itse ostin sen keväällä. En varmaan helteellä käytä, melko voimakas tuoksu. Itse pidän enemmän vahvoista tuoksuista kuin tunnin päästä iholta häviävistä.
Toinen hyvä ruusuinen ja vadelmainen tuoksu on Nina Riccin Rose Extase.
Paradoxe, kokeile luulen että pidät.
todella myöhässä tämä kommentti, päädyin tänne kun etsin myös itse uutta hajuvettä. Muutama vuosi sitten löysin tosi hyvän aidon tuoksuisen ja halvan hajuveden jostain pienestä kyläkaupasta, se oli ehkä English Rose Yardley.
Kannattaa käydä kokeilemassa esim. sokoksella MISS DIOR BLOOMING BOUQUET- hajuvettä. Vähän kalliimpi, mutta itse ihastuin siihen! (en vielä kehdannut ostaa kun yritän etsiä halvempaa versiota). Pradan paradoxe mitä ehdotettiin ei mielestäni tuoksu ruusulle, se on itsellä ollut joka päiväisessä käytössä vuoden verran, voi olla myös liian raskas siulle.
Korresin Wild rose