Mitäh? Anna Störmberg haluaa naimisiin väkivaltaisen exänsä kanssa?
"Hän on elämäni mies"
Eikö se mies ollut ulkomaalainen?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 14:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 10:34"]
Ottamatta nyt juuri tähän yksittäiseen tapaukseen kantaa, eikö ole hienoa että mies on hakenut apua väkivaltaisuuteensa ja he ovat selvittäneet asiaa ja päässeet yhdessä siitä yli? En osaa (onneksi) kuvitella miten itse toimisin vastaavassa tilanteessa, mutta jos yhdessä ollaan niin eikö toista pitäisi myös tukea siinä tilanteessa? EIhän tuo tapaus varmaan koskaan unohdu ja he muistavat sen aina, mutta jos terapia ja hoito on tepsinyt niin miksei Anna saisi antaa anteeksi?
[/quote]
"Ottamatta tähän tapaukseen kantaa..." Ja kuitenkin otat kantaa?
[/quote]
Kuten sanoin, en ota tähän tapaukseen mitään kantaa koska en tiedä. Kuten sanoin, puhuin tapauksista joissa mies on hakenut apua.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 12:03"]
Eihän se mies ole eksä, vaan palasivat yhteen tuon jouluna 2011 tapahtuneen ikävän episodin jälkeen aika pian. Eivät tosin Annan mukaan aluksi asuneet yhdessä, vaan tunnustelivat suhdetta. Yli 1,5 vuotta on siis ollut miehellä aikaa osoittaa olevansa tosissaan ja luottamuksen arvoinen.
[/quote]
Se on muuten aika lyhyt aika. Olikohan se niin, että se kerta oli miehen ensimmäinen väkivaltaisuuskerta? Eli aika kauan meni siinäkin, että menetti malttinsa, nytkin voi mennä 10 vuotta, ennen kuin päksähtää taas. Tai sitten hän kerrasta toivottavasti oppi, onhan se mahdollista.
Mä en toisaalta ymmärrä tän palstan mielipiteitä ollenkaan. Jos mies on hakenut apua väkivaltaisuuteensa , niin todellakin voi muuttua. Täällä ihme lynkkaus mielipide, että, kun kerran mokaa, niin anteeksi ei voi saada ? Kummallista. Olen itsekin mokaillut joskus ja iloinen, että olen saanut virheeni anteeksi. Samoin olen ntanut miehelleni anteeksi isoja asioita ja olemme oikeasti todella onnellisia tänä päivänä. Tää palsta on täynnä niin täydellisiä mammoja, että oksat pois. Oikeassa elämässä en kestäisi teidän kaltaisia ihmisiä ollenkaan. Elämä, kun ei ole aina niin mustavalkoista.
19 Hyvä, jos mies on hakenut apua. Mutta on hyvin yleistä, ettei väkivaltainen ihminen muutu. Väkivaltainen käyttäytyminen on yleensä aika syvälle juurtunutta. Ja väkivalta on todella tuhoisaa kaikella tavalla. En pidä itseäni täydellisenä, mutta tässä tapauksessa vaaran merkit on ilmassa. Toivon parasta, mutta pelkään pahinta.
16
Tai me ollaan mammoja, jotka eivät halua olla kenenkään kynnysmattona.
Väkivalta on kyllä minulla ehdoton pykälä, mistä syystä en ottaisi miestä takaisin vaikka kävisi mitkä hoidot läpi. Sori vaan 19. Monia asioita voin antaa anteeksi, väkivalta ei kuulu niihin.
Se mies on täys suomalainen eikä passin poisto auttaisi mitenkään vaan päinvastoin. Mies pysyy täällä koko ajan. =)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 10:15"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:43"]
Mitenhän se Annan lapsen isä antaa tyttärensä asua väkivaltaisen miehen luona? En kyllä itse antaisi.
[/quote]
Luultavasti tämän takia edellisestä liitosta oleva lapsi asuu isänsä luona.
[/quote]
Aika ilkeää spekuloida tuollaista.
[/quote]
Vanhempi tytär asuu kuitenkin toisella paikkakunnalla isänsä luona, syistä en tiedä.
[/quote]
No sitten asuu. Ei se Annasta huonoa äitiä tee.
Mitenhän se Annan lapsen isä antaa tyttärensä asua väkivaltaisen miehen luona? En kyllä itse antaisi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 10:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vanhempi tytär asuu kuitenkin toisella paikkakunnalla isänsä luona, syistä en tiedä.
Toivon, ettei tämä pääty surullisesti. Toivon todella, mutta jos nyt ihan realisteja ollaan, niin aika harvoin niin on.
Ehkä he ovat poikkeus.