Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita yli 30v naisia jotka asuu yksin yksiössä?

Vierailija
10.08.2020 |

Millaista on? Kaipaako seuraa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille ei kuitenkaan sitten ole kelvannut partneriksi kilttis? :(

Vierailija
22/28 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntojen pohjapiirrokset voi olla aivan erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surullista, jos 30+ nainen asuu yksin yksiössä. Hedelmällisen vuodet loppuvat, ja perheen perustaminen ei ole sitten enää mahdollista. Sitten sitä vasta yksin onkin.

Vierailija
24/28 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu yksin, mulla on kaks kissaa. Tosin tää on väliaikaista kun opiskelen, mutta ihan hyvin voisin asua näitten kanssa yksiössä jatkossakin kuhan on vähintään tää 30 neliöö.

Mitä tulee yksinäisyyteen, no täällä asuinpaikkakunnalla olen yksinäinen. Kaverit asuu muualla ja kumppania ei ole. Oon välillä ihan hemmetin masentunu

Vierailija
25/28 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan kohtalaisen normaalia asua isommissa kaupungeissa yksiössä, jos asuu yksin, iästä riippumatta?

Tiedän useamman eläkeläisenkin, joka asuu yksiössä. Itse asuin vielä kolmikymppisenä yksiössä, se, tunsinko oloni yksinäiseksi ei liittynyt asumismuotoon millään tapaa. En ainakaan sen viimeisen vuoden aikana, jolloin etsimme puolisoni kanssa yhteistä isompaa asuntoa ja kyläilimme ahkerasti toistemme yksiöissä.

Vierailija
26/28 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 ja asun omakotitalossa 5h+k+s+khh, mutta sitähän ei kysytty, mutta tulin lukemaan keskustelua kun tuntemani 30vuotiaat sinkut/yksinasuvat asuvat melkeinpä kaikki kaksioissa. Itsekin muutin suoraan 18vuotiaana pieneen kaksioon. En ole ikinä asunut yksiössä.

Vierailija
27/28 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun, olen jo yli 40.

Vierailija
28/28 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yksin, kaksin tai kolminkaan suostuisi asumaan pienessä yksiössä. Hyi, ihan kamalaa. Tartten vähintään 100 neliötä itwelleni ja ison pihan vielä päälle.