Olen kaunis, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:39"]
Taidat olla myös sisäisesti kaunis, kun vastaat niin tyynesti.
[/quote]
Kiitos. Toivoisin olevani, ja uskon, että moni tuttava minua mukavana pitääkin, mutta itse tiedän että en ole aina niin sisäisesti kaunis varsinkaan läheisilleni ja perheelleni. Huudan ja olen epäreilu välillä niin miehelle kuin lapsillekin, ja siitä hyvin surullinen, mutta en ole osannut muuttua, vaikka olen halunnutkin.
Miten luulisit elämäsi olevan erilaista jos olisit ruma? Pystytkö suhtautumaan rauhallisesti myös kauneuden katoavaisuuteen? Ikä, sairaudet, rinnan/ silmän/ nenän/ raajan menetys syövän tms. vuoksi, muuttuisiko elämäsi ratkaisevasti? Törmäsin uimahallissa entiseen missiin, ikää nyt rapiat 40v. Kaunis ei olisi ensimmäinen sana, jolla olisin häntä kuvannut. Mutta miellyttävän oloinen ja kohtelias ihminen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:40"]
Minusta on ihanaa, että pidät itseäsi kauniina. Kaikkien naisten pitäisi. Ei kysyttävää :) Kivaa iltaa sinulle
[/quote]
Olen aivan samaa mieltä. Olen sitä mieltä, että kenenkään (naisen) ei kannattaisi omistaa vaakaa eikä kokovartalopeiliä. Uskon myös, että jatkuva pakkelointi pilaa ihon - voin olla väärässäkin. Kaikista kauneinta ihmisessä minusta on optimismi ja elämänilo (nämä itseltänikin ajoittain hukassa).
Mitä mieltä olet siitä, että joku joka on ruma, haluaa olla kaunis kuten sinä ja on valmis maksamaan siitä kirurgille?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:46"]
Miten luulisit elämäsi olevan erilaista jos olisit ruma? Pystytkö suhtautumaan rauhallisesti myös kauneuden katoavaisuuteen? Ikä, sairaudet, rinnan/ silmän/ nenän/ raajan menetys syövän tms. vuoksi, muuttuisiko elämäsi ratkaisevasti? Törmäsin uimahallissa entiseen missiin, ikää nyt rapiat 40v. Kaunis ei olisi ensimmäinen sana, jolla olisin häntä kuvannut. Mutta miellyttävän oloinen ja kohtelias ihminen.
[/quote]
Ei minua haittaa että vanhenen. En osaa ajatella millaista olisi olla "ruma". Olisi varmasti sopeutuminen, jos olisin huomattavasti painavampi ja minulla kasvaisi viikset. En usko että tuntisin oloani kotoisaksi. Kun lasten jälkeen hetken olin 10kg painavampi, en tuntenut oloani kotoisaksi, vaikka edelleen pidin itseäni kauniina silti. Tuntui vain, että "minun", siis persoonani, josta kehoni muodostuu, ympärillä on jotain ylimääräistä.
Olen kerran menettänyt hiukseni sairauden vuoksi, ja olin mielestäni silti kaunis, vaikka tuskin olin sitä ulkopuolisten mielestä.
Uskon, että pidän itseäni kauniina vielä vanhanakin. Kuten jo sanoin, en ole särötön nytkään, minulla on mm. isoja arpia (yksi pieni, mutta näkyvä arpi kasvoissakin), joita kaikki eivät pidä kauniina. Vaikka elämä on ihanaa, se on myös rankkaa joskus, ja siksi on ihanaa että vanhenen, ja elämä joskus myös päättyy. Siihen kuuluu, että ulkonäkö rapistuu, eikä se haittaa. Sitten ihailen valkoista tukkaani (toivottavasti saan sellaisen) ja tytärtäni, joka mielestäni myös on kaunis, vaikka on vasta lapsi (en taida olla sanonut sitä hänelle kuitenkaan... hmm)
minäkin olen kaunis. Luulin tosin teininä että jäisin ainiaaksi yksin (minulla on erikoiset piirteet). Nykyisin tosin tiedän olevani kaunis. Luojan kiitos ikä (kohta 30) tuo mukanaan armeliaisuuden ja hippusen itsetuntoakin ;)
Minua vähän ihmetyttää nämä "olen kaunis" aloitukset.
Opiskelen ja väittäisin että 80 % kurssini tytöistä on kauniita ja hoikkia.
Eri tavalla kauniita naisia on nuorten keskuudessa niin paljon etten oikein ymmärrä miten siitä saa itselleen ainutlaatuisuutta.
Ehkä liikun väärissä piireissä.
Muttta 80% heistä ei tekisi aloitusta "olen kaunis", koska he eivät tajua sitä itse. Siksi ap:n aloitus on, no ei nyt ainutlaatuinen, mutta kuitenkin.
Sojottaako nenä enemmän oikealle kuin vasemmalle
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 22:38"]
Linkitä kuva, niin arvioidaan...
[/quote]
En uskalla!