Kuinka moni teistä oikeasti kieltäisi parisuhteen perusteella matkustamisen?
Olen utelias, tuolla koronaketjussa niin moni on kieltämässä. Kyse siis säännöstä, jonka perusteella esimerkiksi Euroopan maista pääsee matkustamaan Suomeen jos on suomalainen poika-/tyttöystävä
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Siippaa ehtii näkemään koronan jälkeenkin. Jos oikeasti tekee mieli nähdä, niin menkööt naimisiin
Mitenkäs se naimisiinmeno onnistuu, jos ei saa matkustaa? Ja milloin on "koronan jälkeen"?
Oma miesystäväni asuu ihan Suomessa, mutta kyllä minulle silloin tuli pieni ahdistus, kun Uusimaa laitettiin kiinni, että miten kauan eristys jatkuu. Eri asia olisi, jos tietäisi, että eristys jatkuu x viikkoa tai kuukautta, mutta tällä hetkellä ei ole mitään tietoa ainakaan noista ulkomaista, milloin pystyy taas liikkumaan normaalisti. Voin kuvitella, että menee vaikeaksi, jos ei tiedä, näkeekö kumppaninsa kuukauden päästä vai kolmen vuoden päästä. Se on niin helppo sanoa, jos ei ole itse siinä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siippaa ehtii näkemään koronan jälkeenkin. Jos oikeasti tekee mieli nähdä, niin menkööt naimisiin
Mitenkäs se naimisiinmeno onnistuu, jos ei saa matkustaa? Ja milloin on "koronan jälkeen"?
Oma miesystäväni asuu ihan Suomessa, mutta kyllä minulle silloin tuli pieni ahdistus, kun Uusimaa laitettiin kiinni, että miten kauan eristys jatkuu. Eri asia olisi, jos tietäisi, että eristys jatkuu x viikkoa tai kuukautta, mutta tällä hetkellä ei ole mitään tietoa ainakaan noista ulkomaista, milloin pystyy taas liikkumaan normaalisti. Voin kuvitella, että menee vaikeaksi, jos ei tiedä, näkeekö kumppaninsa kuukauden päästä vai kolmen vuoden päästä. Se on niin helppo sanoa, jos ei ole itse siinä tilanteessa.
Niin, kaukosuhteessa ei ole pakko olla jos ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Teuvo Hakkaraistakaan ei päästetä enää takaisin Suomeen Hondurasin-matkan jälkeen.
Hän oli tapaamassa vaimoaan
Ei ollut. Eivät ole naimisissa.
Kaunis nainen antakaa rakastavatisten olla katkerat usuinme naiset
Oon koittanut jo jonkin aikaa ihmetellä mitä tässä viestissä sanotaan, mutta en vaan ymmärrä
Typerät vastausvaihtoehdot. Olen itse kaukosuhteessa suomalaisen kanssa mutta en silti hyväksy "rakkausmatkustelua" pandemia aikana
Vierailija kirjoitti:
Naispuoliset matkustajat saavat tulla, aasian/venäjän naiset siistejä ja hygieenisia. Vaimoainesta ja ollaan aina tosi tarkoituksella liikkeellä. Miehet kieltoon, eivät noudata määräyksiä ja yleensä kyseessä on irtosuhde tai muu seksisuhde
:D
Kyllä nyt akat pystyy olemaan hetken ilman munaa
No ei sitä poikkeussääntöä enää voi pois ottaa kun se sinne kerran jo lisättiin. Miettikää nyt mikä raivo siitä nousisi
Käsittämättömiä vastauksia, mutta kai nuoret sitten ei vaan välitä toisesta aallosta
Haiskahtaa jälleen kerran suomalainen kateus niiltä, jotka kieltää.
Olen 3 vuotta ollut kaukosuhteessa. Olemme onnellisia ja rakastuneita. Vielä emme voi muuttaa yhteen.
Ei kai ihmisiä voi kieltää tapaamasta pitkäaikaista seurustelukumppania??
Älkää ottako negatiivista kantaa, jos ette ole kaukosuhteessa. Ette voi sieltä puolison sylistä huudella mielipiteitänne.
Te ette voi tietää kuinka paljon murhetta tämä korona tuottaa :(
Kyllä on lyhytjänteisiä ihmisiä vastaamassa. Pitkään kestänyt kaukosuhde kosahtaa kiville koronarajoitusten vuoksi vai miksi ei voi odottaa? Onhan skypet ja muut härpättimet, millä pitää yhteyttä.
Kieltoon, koska kaikki suomalaiset ovat saastaisia, koska parilla on tartunta.
t:Gaggaböxy
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on lyhytjänteisiä ihmisiä vastaamassa. Pitkään kestänyt kaukosuhde kosahtaa kiville koronarajoitusten vuoksi vai miksi ei voi odottaa? Onhan skypet ja muut härpättimet, millä pitää yhteyttä.
Mikä on ollut pisin aika jonka olette olleet näkemättä omassa kaukosuhteessasi?
Kun 91 ääntä: Kaukosuhteessa olevista suurin osa kieltäisi, kun taas muista suurin osa sallisi. Mielenkiintoinen tulos. Toki pieni otos voi vääristää. Kaukosuhteessa olevia vastaajia on on vain 11.
Mielenkiintoista, suurin osa heistä joita tämä koskettaa siis kieltäisi ja suurin osa heistä joita ei kosketa sallisi.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006597632.html lukekaapa tämä ja miettikää mitä vastaatte
Kaunis nainen antakaa rakastavatisten olla katkerat usuinme naiset