Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhönpaluuangsti

Vierailija
03.08.2013 |

Viikko vielä lomaa jäljellä mutta ajatukset pyörivät työpaikassa ja ole useana yönä nähnyt irtisanoutumisunia. olen itse lähtenyt tai työkaveri. Eräässä unessa sanoin suorat sanat ilkeällä pomolle. En pääse työstä irti näemmä lomallakaan. Aika rasittavaa. Onko kohtalontovereita vai miten tyhjennätte päänne lomalla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut? Tietysti positiivista on se että on edes paikka mihin palata. Sitä ri vain huomaa. 

Vierailija
2/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla viikolla tulee nähtyä työtä koskevia unia, mutta niitäkin ehkä 1-2 kertaa, sitten jää työt pois mielestä. Sulla on paska työpaikka jos se kerta nuin paljon ahdistaa myös lomalla. Ala etsiä uutta duunia, tai sitten keskustelua ilkeän pomon kans, että tämä peli ei vetele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen työnorja. Kuinka pitkä loma sulla oli? Itse joudun pitämään lomat silloin tällöin, 1 vk pätkissä yleensä. Niissä ei kerkiä oikein päästä työstä edes irti. Tänä kesänä olen ollut sen harvinaiset 2 vk lomalla kesäkuun alussa, ja kyllä siitä toisesta viikosta puolet meni jo kipuillessa työhönpaluuta, odottavaa miljoonaa sähköpostia ja tekemättömiä töitä. Saan ehkä syksymmällä pidettyä toiset kaksi viikkoa, ja sama odottaa sittenkin. Edellisten vuosien pitämättömiä lomia on säästövapaapankissa monen vuoden ajalta yhteensä yli 4 vk, mut kun ei ehdi pitää niin ei. Taitaa tämänkin kesän lomista olla kuitenkin pakko jättää osa sinne pankkiin ;(

Vierailija
4/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. En ole työnorja muussa mielessä kuin että se vie henkosesti liikaa energiaani. Töissä ollut paljon muutoksia ja taas työnkuvat muuttuvat. Palkalla ei huomioida. myös esimiehen käytöksen kanssa ollut ongelmia laajemminkin. Pitäisi yrittää ottaa rennosti mutta jostain syystä en pysty. Toisaalta tiedän että en uskalla vaihtaa työtä enkä edes luota että mitään löytäisin. On olo että on "pakotettu" olemaan nykyisessä ja työntekijöitä voidaan pompotelka kuinka vain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi