Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin perversio,mihin olette törmänneet

Vierailija
17.09.2025 |

Naurettava,kauhistuttava,pöyristyttävä, miellyttävä tai muuten vaikutuksen tehnyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä oli mies joka haisteli kavereiden alushousuja. 

Vierailija
2/7 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin keväällä naista jonka suurin fantasia ja intohimo oli saada ottaa suihin. Hän oli sub henkinen ja tykkäsi tulla alistetuksi. Niinpä sessiomme olivat sellaisia että minä yritin pitää hänet koko illan sidottuna eri asentoihin niin ettei hän pääse tekemään suihinottoa. Pakko nainti ja vibraus oli hänelle rangaistus, piiskaus ja suihinotto palkinto. Oli kyllä erikoinen tapaus, mutta ihana 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei antanut pussata, hyväillä eikä nuolla. Vain nussia takaapäin rajusti. Yleensä hänen orgasminsa jälkeen heti uudestaan. Kondomia ei saanut käyttää. 

Vierailija
4/7 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25-30v vakuutusyhtiön nainen joka vakuutus asiat selvittyään sai asiat kuntoon.niin sanoi että ylimääräisenä joudun illalla tulla sitä tyydyttämään antoi numeron ja osoitteen.väline varaston koko luokan perusteella tais olla viriili nainen ja riippuvainen seksistä

Vierailija
5/7 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisuus on niin subjektiivista. En minä kaikkea ymmärrä mutta jos aikuiset vapaasta tahdosta keskenään tai yksinään ilman kellekään muulle häiriötä aiheuttamatta niin kuka minä olen tuomitsemaan. 

Vierailija
6/7 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituisuus on niin subjektiivista. En minä kaikkea ymmärrä mutta jos aikuiset vapaasta tahdosta keskenään tai yksinään ilman kellekään muulle häiriötä aiheuttamatta niin kuka minä olen tuomitsemaan. 

Aivan oikein. Omituisuus on arvostelijan korvien välissä. Ehkä harvinaisin olisi parempi sanan valinta?

Vierailija
7/7 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joitakin vuosia naisen kanssa, joka aina kun harrastettiin seksiä hieroi sormella pyllyreikääni ja en ekaksi pitänyt asiaa ihmeellisenä, kunnes kerran huomasin että nuuhki salaa sitä sormeaan. Kysyin, haiseeko pahalle, sanoi ei ja että häntä kiihottaa jos siinä on peräaukon tuoksua. Tämä oli jotenkin liikaa ja vähän myöhemmin pistin poikki, ei se tosin ollut ainoa syy, mutta piste iin päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi