Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ranskanpuhumisketju on poistettu?

Vierailija
03.08.2013 |

höh. eikö täällä saa puhua ranskaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 03:33"]

höh. eikö täällä saa puhua ranskaa?

[/quote]

Olisko ollut pakkosuomenruotsittajat asialla, eivät kestäneet ajatusta että suomalaiset  osaisivat ranskaa?

Vierailija
2/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vironkielinen ketju on kadonnut. Ilmeisesti täällä ei saa käyttää kieliä, joita moderaattori ei osaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko itse noiden kielten taitajia? Mä en ole. Jos joku on kirjoittanut niihin jotain asiattomuuksia?? Helppoahan semmonen on, kun valtaosa ei niitä osaa, niin ei heti lähde viestiä modelle.

Vierailija
4/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ne on poistettu? Etsinkin niitä, josko joku olisi vastaillut sepustuksiini. Ei niissä ainakaan siinä vaiheessa mitään asiatonta ollut, kun niitä viimeksi luin. Luulen että mode ei vaan hallinnut kieltä, ja päätti siksi poistaa koko ketjun.

Vierailija
5/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 08:58"]

Ai ne on poistettu? Etsinkin niitä, josko joku olisi vastaillut sepustuksiini. Ei niissä ainakaan siinä vaiheessa mitään asiatonta ollut, kun niitä viimeksi luin. Luulen että mode ei vaan hallinnut kieltä, ja päätti siksi poistaa koko ketjun.

[/quote]

Siis puhuin siitä ranskankielisestä ketjusta.

Vierailija
6/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Je vais tester : Est-ce que ce topic va être fermé aussi, si j'écris en francais ?

Vierailija
7/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Katosiko se hollanninkielinenkin sitten? Siinäkään ei viimeksi ollut kuin tervehdyksiä ja toteamuksia kielitaidosta.

Vierailija
8/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 07:48"]

Oletteko itse noiden kielten taitajia? Mä en ole. Jos joku on kirjoittanut niihin jotain asiattomuuksia?? Helppoahan semmonen on, kun valtaosa ei niitä osaa, niin ei heti lähde viestiä modelle.

[/quote]

Kyllä minä ymmärsin joka ketjusta mitä niissä sanottiin lukuunottamatta kiinan/japanin tai mitä kieltä nyt olikaan ketjusta.

Netissä huomaa että on hyötyä kun on lukenut useammista kielistä harrastuksena edes perusteet.

Vierailija
9/9 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nii ramasee. Ramaseeks suaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi