Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä tuntuu että mies on henkisesti 4-vuotiaan tasolla, lähti tukka likaisena töihin kun meillä ei ollut "miesten" shampoota

Vierailija
10.08.2020 |

Tukka oli ihan rasvainen ja mies kirosi minulle, miksen ole ostanut MEN-shampoota varastoon ja on minun syyni ettei hän voinut pestä tukkaansa. Minullahan siis on ihan perus shampoota varmaan 5-6 eri merkkiä hyllyssä mutta ne eivät käy kun niissä ei lue MEN. No itsepähän kärsii hikisestä päästään...

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä shampoot ap sinulla on kylppärissä vaihtoehtoina, kertoisitko shampoot (5-6 merkkiä yleisshampoita) niin ihmetellään yhdessä miksi merkki ei kelvannut miehelle.

Vierailija
82/84 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin, kun mun dödö tuntui kuluvan ihan hirmuista vauhtia, ihan justhan sen ostin. Ihmettelin tätä ääneen ja selvisi, että mies on käyttänyt mun dödöä useamman viikon, kun omansa oli loppu. Eipä tuo haittaa mitään, mun dödö on joku perus suihkun raikas tms eikä mikään kukkaistuoksu ja vaikka olisikin kukkis, niin kuka sitä miehen kainalosta nuuskii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti osan porukan nenät ovat tukossa koska shampoot, suihkusaippuat ja deodorantit, pyykinpesuaineet, hajuvedet, partavedet, hammastahnat ja jopa puuterin erottaa tuoksuna/hajuna ihmisten ominaishajuista. Ihan samoin kuin hien tai muut eritteet erottaa.

Vierailija
84/84 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet kai ollaan Ap:n kuvailemia idiootteja lapsia välillä ;)

Hyvä mieli tuli aloituksesta ja kommenteista.

Naiset olette aivan ihania kun ihmettelette miesten outoja tapoja.

Emme todellakaan pärjäisi ilman teitä :)

Se rakkaudesta tekeekin hienoa, erilainen ajattelutapa kiinnostaa.

Saa meitä muutes kouluttaa, rautalangasta asiat vääntäkää