Välillä tuntuu että mies on henkisesti 4-vuotiaan tasolla, lähti tukka likaisena töihin kun meillä ei ollut "miesten" shampoota
Tukka oli ihan rasvainen ja mies kirosi minulle, miksen ole ostanut MEN-shampoota varastoon ja on minun syyni ettei hän voinut pestä tukkaansa. Minullahan siis on ihan perus shampoota varmaan 5-6 eri merkkiä hyllyssä mutta ne eivät käy kun niissä ei lue MEN. No itsepähän kärsii hikisestä päästään...
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Muija 3-vuotiaan tasolla, kun ei osaa kauppareissulta miesten shampoota ostaa?
Ai niin, se unohtu kun oli niin tohkeissaan suklaa ja siduhyllyillä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mies 2 v, kun ei osaa mennä kauppaan ollenkaan?
En tiedä onko urbaanilegendaa mutta väitetään että on olemassa ns. terveitä miehiä, joille vaimo ostaa kaikki vaatteetkin.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on varmaan transvestiitti, kun löysi naisten puolelta itselleen alennuksesta kollegehousut ja kehtaa vielä pitää niitä kotona. Aika unisex-malliset ne kyllä on, mutta pitääpä tarkistaa, ettei missään lue woman. Leikkaan kyllä lapusta irti tuon wo-tavun, jos sellaisen löydän.
Kuinka pikkuinen on mies, joka löytää sopivia housuja naisten puolelta?
Joku alle 185 cm pätkä?
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää paikkansa, niin hyvin toimii markkinointi.
Pitääkö vain shampoossa lukea MEN, vai päteekö se muihinkin asioihin - jos esim. solmioon ei ole kirjailtu ilmoitusta siitä, että se on miehille, voiko sitä käyttää?
Osta semmonen missä lukee MEN ja kun sieltä alkaa loppua,lanttaat sinne niitä muita.
Se mitään huomaa.
Eihän tuo mitään, että lähti likaisella päällä töihin, siitä kärsii itse, mutta se, että syyttää siitä muita, ettei ole hälle kelpaavaa shampoota varastossa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en huoli ketään. Haluan aikuisen miehen joka ottaa osaa pyytämättäkin menoihin, kotitöihin sekä on sisäsiisti. Naiset! Pistäkää mieslapset pellolle, ellette satu olemaan sovitusti maksullisen kotirouvan virassa.
Ja tämä reaktio tuli vuosien yhdessäolon jälkeen täysin salamana kirkkaalta taivaalta, yksittäistapauksena ja yllättäen??!! Tähän asti hoitanut oman osansa huushollista ja kantanut vastuunsa perheen hyvinvoinnista esimerkillisesti?
Mutta kettuilut sikseen: jos oikeasti jonkun persoonassa tapahtuu äkillisiä muutoksia huolestuttavaan suuntaan, niin kannattaa käydä lääkärissä tutkittavana ettei ole joku aivokasvain tms.
Joidenkin miesten maskuliinisuus on niin pienestä kiinni. Tässä joitain tuotteita MIEHILLE:
-miesten tee
-donitsi (myydään nimellä bronut)
-kynttilöitä (tuoksuina mm. pekoni ja kalja)
-topsipuikkoja
-aurinkovoide
-muroja
-kurkkupastilleja
-nenäliinoja
-karkkeja
-tiskinpesuaine
Listaa voisi vain jatkaa ja netistä löytyykin lisää haulla "fragile masculinity products". Aikalailla kaikesta on taidettu tehdä miehille ihan oma versio, jotta voi tuntea itsensä Oikeaksi Mieheksi™. Kaikissa totta kai väreinä musta ja sininen koska muut värit on neideille. Joissain tosin myös camokuvio, jotta mies tuntee olonsa oikeaksi metsästäjäksi eikä miksikään keräilijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin miesten maskuliinisuus on niin pienestä kiinni. Tässä joitain tuotteita MIEHILLE:
-miesten tee
-donitsi (myydään nimellä bronut)
-kynttilöitä (tuoksuina mm. pekoni ja kalja)
-topsipuikkoja
-aurinkovoide
-muroja
-kurkkupastilleja
-nenäliinoja
-karkkeja
-tiskinpesuaineListaa voisi vain jatkaa ja netistä löytyykin lisää haulla "fragile masculinity products". Aikalailla kaikesta on taidettu tehdä miehille ihan oma versio, jotta voi tuntea itsensä Oikeaksi Mieheksi™. Kaikissa totta kai väreinä musta ja sininen koska muut värit on neideille. Joissain tosin myös camokuvio, jotta mies tuntee olonsa oikeaksi metsästäjäksi eikä miksikään keräilijäksi.
Älä nyt. Kuuntelin tänä aamuna yhden voimaantuneen miehen podcastia jossa sanottiin miesten arvostavan menneiden vuosikymmenten arvoja ja saavansa voimaa rahan antamisesta perheen käyttöön.
Mun oli pakko laskea hetkeksi kuulokkeet alas. Oikeastiko miehuus on joillakin niin pienestä kiinni että tarvitaan omat miehiset tuotteet, kerhot ja arvot? Todellakin feminismiä tullaan vielä tarvitsemaan kerta jaksetaan edelleenkin haaveilla pölyttyneistä arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on täysin oikeassa. Jos käyttää naisten pesuainetta, niin kasvaa tissit. Jos käyttää neutraalia pesuainetta, niin SE tippuu pois...
Jos tissuttelee siideriä muuttuu vähintään moniseksuaaliksi
Vierailija kirjoitti:
Älä osta enää mitään miehellesi, lakkaa olemasta äiti.
Miehesi voisi tutustua kauppa- nimiseen paikkaan.Mutta apua, jos osaa itse ostaa pesuaineen, kohta oppii pesemään pyykkiä ja tekemään ruokaa? Mihin sitten tarvii enää naista?
Niin? Eli mies tarvitsee naisen hoitamaan kotia koska ei itse pärjää? Vai mikä olikaan pointtisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta enää mitään miehellesi, lakkaa olemasta äiti.
Miehesi voisi tutustua kauppa- nimiseen paikkaan.Mutta apua, jos osaa itse ostaa pesuaineen, kohta oppii pesemään pyykkiä ja tekemään ruokaa? Mihin sitten tarvii enää naista?
Niin? Eli mies tarvitsee naisen hoitamaan kotia koska ei itse pärjää? Vai mikä olikaan pointtisi?
Aika monessa taloudessa nainen on kuin toinen äiti. Jostain mystisestä syystä tähän suostutaan.
Vierailija kirjoitti:
”Likainen tukka” ei kuulosta kovin vakavalta tai edes havaittavalta ongelmalta miehellä.
Ei kyllä, on se semmosia haisevia kapistuksia.
Jos Ap sallinee että otsikko ei pidä paikkansa sillä harva 4 vuotias osaa lukea. Jos otsikko pitäisi paikkansa niin kohdehenkilö ei välittäisi tekstistä vaan väreistä ja kuvista. Ehkä joku spiderman shampoo tekisi kauppansa, ei suinkaan mieheen viittaavan tekstin takia vaan hämähäkkihemmon kuvan takia😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Täysi provo. Tässä taas yksi feministi yrittää loata miesvihassaan koko miessukupuolen muka oman miehensä edesottamuksilla. On tutkittu että aivoiltaan heikkolahjaisia feministinaisia ottaa päähän ns. Miehille tarkoitetut voiteet, pesuaineet ym. mutta sitten toisaalta myöskin ahdistuneessa feminismissään haukkuvat miehet myös siitä, että naiset joutuvat maksamaan nk. pink tax:ia vaaleanpunaisista naisille suunnatuista tuotteista. Miehille on oma ns. black tax, jolla yleensä miehille myytävissä mustissa pakkauksissa olevat tuotteet on selvästi kalliimpia kuin naisten vastaavat pinkit tuotteet, saati neutraalit unisex yleistuotteet. PROVO, johon lankeaa vain yksinkertaiset, valmiiksi miehiä vihaavat feministit, mikä oli aloittajan tarkoituskin....
suolaa, imurin ym. naisten jutun ;)