Välillä tuntuu että mies on henkisesti 4-vuotiaan tasolla, lähti tukka likaisena töihin kun meillä ei ollut "miesten" shampoota
Tukka oli ihan rasvainen ja mies kirosi minulle, miksen ole ostanut MEN-shampoota varastoon ja on minun syyni ettei hän voinut pestä tukkaansa. Minullahan siis on ihan perus shampoota varmaan 5-6 eri merkkiä hyllyssä mutta ne eivät käy kun niissä ei lue MEN. No itsepähän kärsii hikisestä päästään...
Kommentit (84)
Mä taas kyllästyin siihen kun mies lotraa suihkusaippua pullollisen viikossa ja aina hän ite unohti ostaa lisää. Ja sitä hänen käyttämäänsä ei löydy kaupasta jossa teen ruokaostokset niin pitäisi mennä sen takia toiseen kauppaan. Ostin sitten pari sellaista viiden litran kanisteria halpis saippuaa ja täyttelen siitä välillä miehen saippua purkkia. Onneksi hänen käyttämänsä saippua on melko neutraalin tuoksuinen että melkein saman tuoksuinen löytyi halpis valikoimasta. Saa nähdä kauan menee ennen kuin tajuaa ettei hänen saippuansa lopu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Täysi provo. Tässä taas yksi feministi yrittää loata miesvihassaan koko miessukupuolen muka oman miehensä edesottamuksilla. On tutkittu että aivoiltaan heikkolahjaisia feministinaisia ottaa päähän ns. Miehille tarkoitetut voiteet, pesuaineet ym. mutta sitten toisaalta myöskin ahdistuneessa feminismissään haukkuvat miehet myös siitä, että naiset joutuvat maksamaan nk. pink tax:ia vaaleanpunaisista naisille suunnatuista tuotteista. Miehille on oma ns. black tax, jolla yleensä miehille myytävissä mustissa pakkauksissa olevat tuotteet on selvästi kalliimpia kuin naisten vastaavat pinkit tuotteet, saati neutraalit unisex yleistuotteet. PROVO, johon lankeaa vain yksinkertaiset, valmiiksi miehiä vihaavat feministit, mikä oli aloittajan tarkoituskin....
Katsos miesasiamies saapui linjoille. Haluatko kertoa miksi valitatte piiloveroista ja kumminkin haluatte arvoja? Arvot tiedetysti maksaa ja joudutte muuttamaan töiden perässä entisen paikan lähtiessä alta. Nähtävästi uusimpana mielenkiinnon kohteena näyttäisi olevan aasialaiset naiset mitkä ovat kylläkin perinteisiä MUTTA, odottavat uutteraa puolisoa. Työttömyyttä ei suvaita Aasiassa.
Hä?
Mieshän pesee tukkansa vaikka mäntysuovalla.
Niin voin tehdä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin miesten maskuliinisuus on niin pienestä kiinni. Tässä joitain tuotteita MIEHILLE:
-miesten tee
-donitsi (myydään nimellä bronut)
-kynttilöitä (tuoksuina mm. pekoni ja kalja)
-topsipuikkoja
-aurinkovoide
-muroja
-kurkkupastilleja
-nenäliinoja
-karkkeja
-tiskinpesuaineListaa voisi vain jatkaa ja netistä löytyykin lisää haulla "fragile masculinity products". Aikalailla kaikesta on taidettu tehdä miehille ihan oma versio, jotta voi tuntea itsensä Oikeaksi Mieheksi™. Kaikissa totta kai väreinä musta ja sininen koska muut värit on neideille. Joissain tosin myös camokuvio, jotta mies tuntee olonsa oikeaksi metsästäjäksi eikä miksikään keräilijäksi.
Siellä fragile feminity products-käyttäjä uhoaa pinkit sukat jalassaan ja viilaa pinkkejä rakennekynsiään pinkillä viilalla ja välillä sipaisee pinkit tekotukan otsakiehkurat pois paksulla mustalla tussilla vedettyjen kulmakarvojen ja hämähäkeiltä näyttävien mustien irtoripsien tieltä.
Feministit on kehittäneet kaikenlaisia roskateorioita hakatakseen miehet maanrakoon. Feministit muka ajavat tasa-arvoa KAIKILLE. Kaikki kuulemma saavat olla sellaisia kuin ovat ja turvallisesti, ilman muiden arvostelua tai hyökkäyksiä valitsemaansa elämäntapaa kohtaan. Mutta mitä mitä feministit on kuitenkin oikeutettuja pilkkaamaan miehiä kaikin mahdollisin tavoin ja tekemään pseudo-tutkimuksia, joilla muka osoitetaan että miehet on heikkoja kusipäitä kaikki ja naiset voimakkaita puhtoisia enkeleitä. Oksettavaa, kuvottavaa ja alleviivaa totaalisesti sen miksi feminismi pitäisi kieltää vihaa levittävänä kulttina natsismin ja fasismin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin miesten maskuliinisuus on niin pienestä kiinni. Tässä joitain tuotteita MIEHILLE:
-miesten tee
-donitsi (myydään nimellä bronut)
-kynttilöitä (tuoksuina mm. pekoni ja kalja)
-topsipuikkoja
-aurinkovoide
-muroja
-kurkkupastilleja
-nenäliinoja
-karkkeja
-tiskinpesuaineListaa voisi vain jatkaa ja netistä löytyykin lisää haulla "fragile masculinity products". Aikalailla kaikesta on taidettu tehdä miehille ihan oma versio, jotta voi tuntea itsensä Oikeaksi Mieheksi™. Kaikissa totta kai väreinä musta ja sininen koska muut värit on neideille. Joissain tosin myös camokuvio, jotta mies tuntee olonsa oikeaksi metsästäjäksi eikä miksikään keräilijäksi.
Ai saakeli, pekonin ja kaljan hajuisten kynttilöiden kohdalla hajosin :D Mahtaa olla raikas tuoksu kämpässä.
Mä kirjoittaisin yheen shampoopulloon tussilla MAN enkä enää koskaan ostaisi miehelle kaupasta mitään.
Täällä ne ladyshavin ostajat kitisee, kun mies haluaa miehelle tuoksuvia tuotteita, eikä mitään ruusunkukkaa päähänsä laittaa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Hä?
Mieshän pesee tukkansa vaikka mäntysuovalla.
Niin voin tehdä itsekin.
Haisee kammottavalta. Lapsuuden mattopyykki on ulkona jees, sisällä tyrmäävä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoittaisin yheen shampoopulloon tussilla MAN enkä enää koskaan ostaisi miehelle kaupasta mitään.
Voi myös olla, että mies "unohtaa" merkkipäiväsi.
Zinc
Älä sitten tule tänne itkemään ..
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne ladyshavin ostajat kitisee, kun mies haluaa miehelle tuoksuvia tuotteita, eikä mitään ruusunkukkaa päähänsä laittaa.
Zinc
Hommatkoon kotirouvan tuota varten. Luulisi miehen osaavan kantaa huolta itsestään. No hölmöt maksakoot äidinkorvikkeesta
Minulla ei ole mitään estettä pestä hiuksiani miesten tuotteilla tai laittaa miesten dödöä. Karvat ajan normaalistikin miesten karvanajo geelillä ja miesten höylällä. Ihme neiti sulla siellä jos pitää Men lukea tuotteen kyljessä.
Muistan itsekin aikanaan kun tein vastaavia aloituksia palstalle ja ihmettelin miehen aivoituksia. Sittemmin terapian myötä olen tajunnut, miten kieroutunut suhde meillä on ja kuinka alisteisessa asemassa puoliso minua piti. Joku jo aiemmin tuolla naljaili/arvaili, että miehesi varmaan on muissakin asioissa epätasa-arvoinen. Jättää kotityöt sinulle, kohtelee alentavasti, kaikki vastuut on sinulla ehkä tunnelma kotona on munankuorilla hippaisua. Ehkä haukkuu, rajoittaa menojasi, läpsii tms. Sinun lapsuudenperhe taas on saattanut olla hankala, väkivaltainen, narsistinen, niin että olet alistunut tuohon kohteluun jo nuorena etkä osaa kyseenalaistaa sitä kunnolla. Toisaalta saatat järjellä ymmärtää, että sinua kohdellaan huonosti, mutta syvemmälle tasolle viesti ei mene. Vaati pitkän terapian, että pystyin kyseenalaistamaan varhaiset ydinuskomukseni, ja huomaamaan että minua kohdellaan huonosti, enkä ole ansainnut sitä.
Tuo nyt on kaikki spekulaatiota, mutta liippasi niin lähelle tämä aloitus omia tuntojani silloin, kun yritin itse kaivaa esiin, että mikä suhteessamme on vinossa. Pystyin aluksi näkemään vain nuita "pienempiä" asioita, ja myöhemmin tietoisuuteen tuli muu vakavampi kaltoinkohtelu. Lue googlesta kirja Why does he do that, joka löytyy ensimmäisten tulosten joukosta ilmaiseksi luettavaksi. Siinä on selitetty erilaisia kaltoinkohtelu muotoja, ja minulla tuo avasi silmiäni paljon omaan toipumiseen.
Autokin pitää vissiin olla tällainen? :
https://koneporssi.com/wp-content/uploads/assets/files/87012/kp11_man_k…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla, että mies "unohtaa" merkkipäiväsi.
Zinc
Älä sitten tule tänne itkemään ..
San juuri timantteja merkkipäivänä, ei itketä yhtään. Ja ihan itse osaa ostaa tuotteensa uten minäkin omani :)
Kun mies tulee töistä, niin kysy että kävikö hakemassa itselleen shamppoon.
Lapsellista. Itse olen joskus jopa koirashampoolla pessyt tukkani kun ihmisten shampoot oli loppu. Käyhän siihen vaikka etikka tai saippua häthätään.
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Mä hyvin ymmärrän, jos haluaa käyttää "miehelle tuoksuvia tuotteita", mutta en ollenkaan ymmärrä, miten se on maailmanloppu käyttää poikkeuksellisesti jotain muuta. Että mieluummin lähtee likaisella tukalla töihin, kun pesee pään perus-Lorealilla. Se kertoo jo jostain isommasta ongelmasta, joko epävarmuudesta tai suuresta tyhmyydestä.
Mäkin olen tarkka tuoksuista, joten hoidan luonnollisesti nuo asiat ihan itse. Ei tulisi mieleenkään kiukutella toiselle omista päähänpinttymistä. Nainen olen.
Kuinka kauan mies on kiukutellut mokoman takia vai oliko tämä eka kerta? 🤔 Laittaisin ulkoruokintaan tolla menolla.