Välillä tuntuu että mies on henkisesti 4-vuotiaan tasolla, lähti tukka likaisena töihin kun meillä ei ollut "miesten" shampoota
Tukka oli ihan rasvainen ja mies kirosi minulle, miksen ole ostanut MEN-shampoota varastoon ja on minun syyni ettei hän voinut pestä tukkaansa. Minullahan siis on ihan perus shampoota varmaan 5-6 eri merkkiä hyllyssä mutta ne eivät käy kun niissä ei lue MEN. No itsepähän kärsii hikisestä päästään...
Kommentit (84)
Älä osta enää mitään miehellesi, lakkaa olemasta äiti.
Miehesi voisi tutustua kauppa- nimiseen paikkaan.
Mutta apua, jos osaa itse ostaa pesuaineen, kohta oppii pesemään pyykkiä ja tekemään ruokaa? Mihin sitten tarvii enää naista?
Miehesi on täysin oikeassa. Jos käyttää naisten pesuainetta, niin kasvaa tissit. Jos käyttää neutraalia pesuainetta, niin SE tippuu pois...
Jos pitää paikkansa, niin hyvin toimii markkinointi.
Pitääkö vain shampoossa lukea MEN, vai päteekö se muihinkin asioihin - jos esim. solmioon ei ole kirjailtu ilmoitusta siitä, että se on miehille, voiko sitä käyttää?
Kyllä minua nolottaisi mennä tukka rasvaisena töihin, varsinkin jos työ sisältää asiakaskohtaamisia. Jos mies vielä messuaa, että hemmetin nainen, kun ei ostanut minulle miesten shampoota ja nyt joudun olemaan täällä tukka rasvaisena, nolaa hän kyllä vain itsensä. Vähän kuin Eetu 17-v selittäisi lukion opettajalle, että tänään ei ole laskinta ja sisäliikuntavarusteita mukana, kun äiti ei pakannut reppua valmiiksi.
Minun mieheni on varmaan transvestiitti, kun löysi naisten puolelta itselleen alennuksesta kollegehousut ja kehtaa vielä pitää niitä kotona. Aika unisex-malliset ne kyllä on, mutta pitääpä tarkistaa, ettei missään lue woman. Leikkaan kyllä lapusta irti tuon wo-tavun, jos sellaisen löydän.
Kai aiot hänen työpäivänsä aikana hakea sitä shampoota, jotta saa raukka pestä päänsä vielä joskus?
joo meillä raksalla kaikki tuoksuu kukille ja pidetään toisia käsistä aina tauolla. kyllä naisen täytyy pitää huolta miehestään eihän muuten naista kannataa elättää. Suosittelen pikasee hakemaan shampoota annat sen pusun saattelemana ja pyydät anteeksi kun hän tulee väsyneenä töistä. et voi tietää millanen helvetti siellä on päällä. voit huomata että miehesi arvostaa tätä elettä jos ei niin sitten mies vaihtoon.
Tervetuloa parisuhteeseen.
M54
Liimaa siihen shampoopulloon sellainen tarraetiketti, johon kirjoitat isolla MAN. Ongelma ratkaistu!
Onko tuo nyt sen kummempaa kuin naisten kiukuttelut kun mies on ostanut väärän merkkistä suolaa tms.?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nyt sen kummempaa kuin naisten kiukuttelut kun mies on ostanut väärän merkkistä suolaa tms.?
Kaikesta voi toki kiukutella. Moniko nainen lähtisi likaisella tukalla töihin, jos taloudesta löytyy jotain shampoota? Entä kuinka moni nainen ei osaa ostaa itselleen shampoota kaupasta ja pidä pientä kosmetiikkavarastoa, ettei joku kriittinen tuote lopu ennen kuin on uusi hankittu varalle?
Oikea mies pesee hiuksensa nestesaippualla. neidit on sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Oikea mies pesee hiuksensa nestesaippualla. neidit on sitten erikseen.
Ei, vaan mäntysuovalla.
Mun miehelle kelpaa mikä tahansa pullo. On pessyt hiuksensa mun hoitoaineellakin mutta sai siitä tosin palautetta, kun oli pirun kallis pullo ja toinen läträsi sillä päätään monta pesukertaa ennen kuin jäi kiinni. Todistetusti ei lue pullojen etikettejä (kylpysuolallakin yritti pestä).
”Likainen tukka” ei kuulosta kovin vakavalta tai edes havaittavalta ongelmalta miehellä.
Muija 3-vuotiaan tasolla, kun ei osaa kauppareissulta miesten shampoota ostaa?
Käykö se mies jossain suojatöissä? Alle kouluikäisen tasolla? Vai mikä selittää sen ettei hän kykene asioimaan kaupassa?
Mies on aikuinen ihminen, joka kantaa vastuun omasta puhtaudestaan, myös työpaikalla. Älä ota asiasta paineita.