Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä jos menee 5km lenkki jo alle 8min/km?

Vierailija
28.03.2026 |

Muutaman kk juoksennellut.

Ikää reilut 50

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksentelijoita?

Vierailija
2/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jos ehtii ajoissa perille.  Sama vaikka vartin kun huomioi lähtöajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyvä, että jaksat juosta 5 km yhteen menoon. 8 min / km on aika rauhallista vauhtia, mutta kyllä se siitä nopeutuu, kun jatkat harjoittelua.

Vierailija
4/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shrinkflaatio on ulottanut lonkeronsa jo niin pitkälle, että ennen 5 kilometrin lenkki on enää 4:n kilometrin lenkki. 

Vierailija
5/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkoitat tässä hyvällä?  On hyvä, että jaksat juosta 5 km ilman kävelytaukoja. Mutta kun itse juoksin 51-vuotiaana juoksutapahtumassa 10 km vähän alle 55 minuuttiin (eli tasaisella vauhdilla 5 km:n väliaikani olusi ollut 27,5 minuuttia), en ollut lähelläkään ikäluokkani parhaita. Olen nainen.

Vierailija
6/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tarkoitat tässä hyvällä?  On hyvä, että jaksat juosta 5 km ilman kävelytaukoja. Mutta kun itse juoksin 51-vuotiaana juoksutapahtumassa 10 km vähän alle 55 minuuttiin (eli tasaisella vauhdilla 5 km:n väliaikani olusi ollut 27,5 minuuttia), en ollut lähelläkään ikäluokkani parhaita. Olen nainen.

Sulla on pikkasen mittasuhteet hukassa. Heität sitten omat urheilutulokset tiskiin, ja vertaat hölkkääjään. Ikä ei tee aikuista...näköjään

Vierailija
7/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan kelpo vauhtia.

Ai niin, tänne tulee ihan kohta joku rehvastelemaan omilla tuloksillaan, mutta ei kuitenkaan vastaa tuohon sun kysymykseen. Älä välitä siitä, niin on aina tällaisissa ketjuissa. 

Vierailija
8/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ns. sunnuntaijuoksija ollut puolisen vuotta. 5km menee 29min. Puolimaraton 2h25min, tätä en kyllä edes yrittänyt kovaa juosta, vaan ylipäänsä jaksaa juosta sen matkan.

N52

Vierailija
9/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on pikkasen mittasuhteet hukassa. Heität sitten omat urheilutulokset tiskiin, ja vertaat hölkkääjään. Ikä ei tee aikuista...näköjään

Ihan hyvä vauhtihan tuo viiskymppiselle on pk-lenkillä

Vierailija
10/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ns. sunnuntaijuoksija ollut puolisen vuotta. 5km menee 29min. Puolimaraton 2h25min, tätä en kyllä edes yrittänyt kovaa juosta, vaan ylipäänsä jaksaa juosta sen matkan.

N52

Ennusteenikin taitaa olla lähes 10min hitaampi. En ole koskaan kokeillut tosissani juosta tuota matkaa, vaan hölkäten mennään.

Vierailija
11/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jos koko matka jyrkkää ylämäkeä.

Vierailija
12/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä vauhtihan tuo viiskymppiselle on pk-lenkillä

Just sopivaa vauhtia ihan jokaiselle. Kun kunto paranee niin voi juosta välillä pidempään kuin 5 km. Ei nopeampaa. 
punttisali/mäkivedot sitten mukaan jos haluaa oikein urheilla.

Vierailija
13/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet aiemmin ole ollut juoksija/palailet juoksun pariin, niin todella hienoa sinulle! Ole ylpeä itsestäsi, valtaosa aikuisista ei harrasta mitään liikuntaa. Helppoja kilometrejä sinulle! 

Vierailija
14/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vieläkin alle 20minuuttia 5km lenkkiin ja olen 58vuotias mies, hemoglopiini ollut aina tosi korkea joten johtuu varmaan siitä että aina olen jaksanut juosta hyvin.

Vierailija
15/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen kympin vähän yli tunnissa.

Vierailija
16/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N52

Älä viitsi valehdella, taidan tuntea sinut ja nuo arviosi ovat kaukana totuudesta. Juokset oikeasti ap:n vauhtia, joka on jo todella hyvä!

Vierailija
17/17 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelen kympin vähän yli tunnissa.

Päälle seitenkymppiselle ihan ok vauhti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi