70% pitää ottaa KORONA-rokote - 30% vapaamatkustajia
Kommentit (24)
Pitäisi olla kuten influenssassa, että nimenomaan riskiryhmään kuuluvat rokotetaan.
Muut menevät omalla vastuulla ja jos oikeasti sen rokotteen haluaa, niin sitten sen vain ostaa.
Mutta ajatus siitä, että jokaiseen suomalaiseen tungettaisiin ainetta vastoin heidän omaa tahtoaan, on järkyttävä ja saa ihokarvat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomi ei voi pakottaa maskien käyttämistä, niin mitenköhän se aikoo pakottaa rokotteen ottamisen?
Samalla tavalla kuin muut maat pakottavat käyttämään maskia; estämällä pääsyn esim. kouluihin, julkisiin, pankkeihin, toimistoihin, kauppoihin tms. jos sinulla ei ole sitä.
Veikkaan että jossain vaiheessa tulee joku kuvallinen "olen rokotettu" -kortti joka pitää esittää päästäkseen asioimaan eri paikoissa, ja rokottamattomien elämästä tehdään todella vaikeaa.
En kyllä ota covidrokotetta vaikka siitä tulisikin "puolipakollinen".
...no muttakun Suomi ei vieläkään tee tuota, mitä muut maat tekevät. Joten kerroppa mulle, miten ne aikoo pakottaa sen rokotteen, jos eivät voi pakottaa niin simppeliä asiaa, kuin maskipakko?
Tähän mennessä ei ole tullut mulle tekstiviestiäö että täytyisi ottaa rokote. Minulla on siis ainakin toistaiseksi lupa olla vapaamatkustaja
100% varmasti en tule ottamaan rokotetta. En ottaisi mitään muutakaan rokotetta, josta ei ole kunnollista ja pitkäaikaista testausta tehtynä.