Millainen olet humalassa?
Kommentit (36)
Huoraan ja jaan persettä joka kadunkulmassa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 21:54"]
Kuten sanoin, kyse ei ole arvostelukykyni huonontumisesta, vaan useampikin vesiselvä ihminen on spontaanisti huomauttanut, miten minusta tulee vapautunut ja mukava. Minusta ei ole mitenkään omituista, että ujo ja vähän takakireä tyyppi on parempaa seuraa parin alkoholiannoksen jälkeen. Ikävää, jos teistä tulee riehujia tai sössöttäjiä, mutta älkää erehtykö luulemaan, että sama pätisi kaikkiin. t. 2
[/quote]
Voin kuvitella tämän keskustelun
"Hei, hei enksh mä ookkin toshi paljon shoshiaalisempi nyt?"
"...?"
"Niin! Mähän puhun shullekin jusht nyt! She on shoshiaalisuutta ja shpont-shhponttaaniuutta!"
"No niin se voi olla...."
"Shä oot shiish mun kansha shamaa mieltä. JESH! MÄ RAGASHTAN SHUA!"
En koskaan huuda tai sammalla humalassa. Täytyy olla todellinen rapajuoppo tai absolutisti, jos humalassa olo tarkoittaa tuollaista änkyräkänniä. 2
Kömpelö ja sössöttävä, hälläväliä-tyyppi. Vähän kovempi känni ja sössötän kaikille joita ei kiinnosta kuulla minulta mitään, eritoten; "Annash mä kherron shulle shalaisuuden...".
Rasittava törppö siis.
Harvemmin enää olen humalassa ja vielä harvemmin julkisella paikalla humalassa.
Hiprakassa ok, humalassa ärsyttävä ( en osaa puhua normaalilla volyymilla enkä pitää mölyjä mahassa, keksin maailman tyhmimpiä ideoita jne). mitään ei onneksi ole koskaan sattunut. Tämän vuoksi en juokkaan kun todella harvoin, ja nykyisin silloinkin vaan vähän kerrallaan. Koska oma kännikäyttäytyminen on mitä on, olen alkanut kiinnittää huomiota myös muiden humalakäyttäytymiseen, ja suosittelisin suurimmalle osalla heistäkin humalasta pidättäytymistä.
Minäkin sammahada ennemmin tai myöhemmin, yleensä tosi aikaisessa vaiheessa enkä siksi juuri juo, joskus siiderin esim. juhannuksena kun grillattiin mutta muuten menee kuukausia etten juo mitään. Yksin kotona en osaa juoda sitä yhtäkään, vaan seurajuoja olen.
En ole tavannut vielä yhtään ainoaa ihmistä, jota alkoholi muuttaisi miellyttävämmäksi. Olen tavannut kymmeniä tai satoja. Kaikki heistä olen kohdannut selvinpäin, koska itse en juo.
Humalassa ihmisen impulssikontrolli heikkenee. Kyllä jokainen voi kuvitella, että mitä siitä seuraa.
Mä oon venäläinen, eli aina kännissä. Mutta joo, pieni poika sai tehtäväkseen antaa tärkeän tiedotteen kotiin ja tokaisi: "Isälle ei voi antaa, isä on humalassa." Is in it wonderful
Pikku huppelissa olen ihan normaalin hauska ja seurallinen, sekä itsestäni huolehtiva typy. Kunnon kännissä sensijaan munan kuin munan perään kuolaava, rasittavan yli feminiininen ja flirttaava ääliö. Siksi en juurikaan enää käy kapakoissa.
Ihmeen mukava ja seurallinen. Pohdiskelen kaikenlaisia asioita ihmisten kanssa jos voi.
fiksu ja filmaattinen, todellinen seuramies
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut vielä yhtään ainoaa ihmistä, jota alkoholi muuttaisi miellyttävämmäksi. Olen tavannut kymmeniä tai satoja. Kaikki heistä olen kohdannut selvinpäin, koska itse en juo.
se ongelma on juuri siinä kun itse olet tylsä selvistelijä
Ylivilkas, minkä vuoksi teen satunnaisia ylilyöntejä.
En käytä usein alkoholia, koska olen pääsääntöisesti hillitty. Perus tyytyväisyyteni ja positiivinen elämänasenteeni säilyy kuitenkin, joten en tarvitsekaan alkoholia ollakseni jotain muuta, mitä olen.
Kuten sanoin, kyse ei ole arvostelukykyni huonontumisesta, vaan useampikin vesiselvä ihminen on spontaanisti huomauttanut, miten minusta tulee vapautunut ja mukava. Minusta ei ole mitenkään omituista, että ujo ja vähän takakireä tyyppi on parempaa seuraa parin alkoholiannoksen jälkeen. Ikävää, jos teistä tulee riehujia tai sössöttäjiä, mutta älkää erehtykö luulemaan, että sama pätisi kaikkiin. t. 2