OSTAN POJALLE KUMISAAPPAAT KOKO 27
Mihin ihmeeseen kirpparipalsta on hävinnyt?! Osta-ja-myy ohjaa suoraan huutonettiin. Sieltä en haluamaani löytänyt -paitsi sikahintaan. Eli: jos sinulla on nurkissa pyörimässä pojan kumisaappaat kokoa 27 tekstaa mulle 0445020976 / Ostan pois edullisesti. Noutoalue Tikkurila tai Kivistö /Vantaa.
Kommentit (7)
Aha
No sori
Taidan lähteä tästä kauppaan sitten.
P.s. En löydä sivulta vanhaa kunnon kirpparipalstaa lahjoitetaan-osioineen enkä liioin mitään sääntösaittia. What ever, mä vaan hain kumisaappaita, ei mitään sen henkilökohtaisempaa.
Onko tullut tarjouksia? Mulla olis tuolla ylimääräisenä vihreät tretornin kumpsat kokoa 27, noudettavissa Jokiniemestä, voin myös huomenna tiputtaa Tiksiin.
Ei ole tullut muita. Jokiniemi on mulle ihan ok paikka hakea. Voin tulla tiksin asemallekin, itse asiassa en asu aivan tikkurilassa vaan vajaa 2 km (Maarinkunnas). Laita mulle tekstari niin voin soittaa :)
Kiva, että kumpparit löytyivät, ei ollut liian Hankalaa!
Laittelen viestiä ihan hetkisen päästä, syön eka iltaruoan tässä :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 18:50"]
Kiva, että kumpparit löytyivät, ei ollut liian Hankalaa!
[/quote]
Hah hah :)
t. Hankala
Lue keskustelualueen säännöt.
Muista hyvä maku. Älä kiroile, älä huuda, älä solvaa, älä mässäile onnettomuuksilla tai muiden ongelmilla, älä kirjoita osoitteita tai puhelinnumeroja tai yksityishenkilöiden nimiä.