Nooa vai Noel?
Vaikea päätös, molemmat kivoja nimiä, mutta kumman valitsisi... Viikon päästä ristiäiset, että melko pian pitäisi päättää.
Kommentit (28)
jos olisin saanut pojan :)
En tiedä vieläkään, kumman olisin valinnut... Ehkä Noelin :)
Tykkäsin Vili Auvisesta tosi paljon. Aika outoa jos joku ei hänestä ole kuullut:)
Ap:n kysymykseen, Noel on kaunis nimi. Kumpikin ehdotuksista kyllä kivoja mielestäni mutta itse valitsisin tosiaan Noelin.
L-kirjaimeen päättyvässä nimessä on vain se harmitus, että joku voi sen lausuessaan lisätä perään i-kirjaimen, ainakin vanhemmat ihmiset. Meidän poika on Joel ja ärsyttää kun joku sanoo " Joeli" .
Mulla alkaa aina soimaan toi päässä kun kuulen sanan/nimen Noel :P.
Ihan kaunis nimi, mutta musta ei ollenkaan istu suomalaiselle.
Vierailija:
Vastaa nyt ihan rehellisesti, kuinka vanha ihminen sinulle tulee mieleen nimestä Jari? Entäpä nimestä Mika? Tai Sari?Varmaankin joku 25-40-vuotias, eikö niin? Mutta nämä kyseiset nimet olivat 1960-1980-luvuilla pikkulasten nimiä! Mutta kuten sanottua nimetkin kasvavat kantajiensa mukana! Tuskin kukaan enää ajattelee automaattisesti pikkulasta kuullessaan nimet Jari tai Mika.
Mutta parinkymmenen vuoden päästä nykyiset pikkupojat Nikot, Matiakset ja Oliverit mielletään aikuisiksi, mutta Vilit ja Samut edelleen lemmikkieläimiksi... Näitä kyllä löytyy joka sukupolvesta.
Eikä sen väliä, että löytyy julkisuudesta joku Vili Auvinen, todellakin yksittäistapauksia löytyy suuntaan ja toiseen.
Tai sitten vain herkemmin bongaan Nooaa joka paikasta, koska itse esikoisen odotusaikana (2002) harkitsin sitä pojalle nimeksi. Tyttö tuli ;).
suosikkinimenä.
Vierailija:
Mutta parinkymmenen vuoden päästä nykyiset pikkupojat Nikot, Matiakset ja Oliverit mielletään aikuisiksi, mutta Vilit ja Samut edelleen lemmikkieläimiksi... Näitä kyllä löytyy joka sukupolvesta.
Eikä sen väliä, että löytyy julkisuudesta joku Vili Auvinen, todellakin yksittäistapauksia löytyy suuntaan ja toiseen.
Vierailija: