Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nooa vai Noel?

Vierailija
15.07.2006 |

Vaikea päätös, molemmat kivoja nimiä, mutta kumman valitsisi... Viikon päästä ristiäiset, että melko pian pitäisi päättää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

1. säkeistö on ihan normaali (jos koko laulu nyt ylipäänsä on normaali), siinä lauletaan saunasta.

Muissa säkeistöissä " Nooa meni hissiin ja potkas naisen tissiin" , Kiinassa Nooa joi " pullon viinaa" ja taisi niitä olla muitakin. Laulu antaa minulle kuvan vanhasta ukon kutaleesta.

24

Vierailija
22/28 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin saanut pojan :)

En tiedä vieläkään, kumman olisin valinnut... Ehkä Noelin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Vili Auvisesta tosi paljon. Aika outoa jos joku ei hänestä ole kuullut:)

Ap:n kysymykseen, Noel on kaunis nimi. Kumpikin ehdotuksista kyllä kivoja mielestäni mutta itse valitsisin tosiaan Noelin.

L-kirjaimeen päättyvässä nimessä on vain se harmitus, että joku voi sen lausuessaan lisätä perään i-kirjaimen, ainakin vanhemmat ihmiset. Meidän poika on Joel ja ärsyttää kun joku sanoo " Joeli" .

Vierailija
24/28 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa aina soimaan toi päässä kun kuulen sanan/nimen Noel :P.

Ihan kaunis nimi, mutta musta ei ollenkaan istu suomalaiselle.

Vierailija
25/28 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooa on kiva nimi.

Vierailija
26/28 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vastaa nyt ihan rehellisesti, kuinka vanha ihminen sinulle tulee mieleen nimestä Jari? Entäpä nimestä Mika? Tai Sari?

Varmaankin joku 25-40-vuotias, eikö niin? Mutta nämä kyseiset nimet olivat 1960-1980-luvuilla pikkulasten nimiä! Mutta kuten sanottua nimetkin kasvavat kantajiensa mukana! Tuskin kukaan enää ajattelee automaattisesti pikkulasta kuullessaan nimet Jari tai Mika.

Mutta parinkymmenen vuoden päästä nykyiset pikkupojat Nikot, Matiakset ja Oliverit mielletään aikuisiksi, mutta Vilit ja Samut edelleen lemmikkieläimiksi... Näitä kyllä löytyy joka sukupolvesta.

Eikä sen väliä, että löytyy julkisuudesta joku Vili Auvinen, todellakin yksittäistapauksia löytyy suuntaan ja toiseen.

Vierailija
27/28 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vain herkemmin bongaan Nooaa joka paikasta, koska itse esikoisen odotusaikana (2002) harkitsin sitä pojalle nimeksi. Tyttö tuli ;).

Vierailija
28/28 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosikkinimenä.

Vierailija:

Mutta parinkymmenen vuoden päästä nykyiset pikkupojat Nikot, Matiakset ja Oliverit mielletään aikuisiksi, mutta Vilit ja Samut edelleen lemmikkieläimiksi... Näitä kyllä löytyy joka sukupolvesta.

Eikä sen väliä, että löytyy julkisuudesta joku Vili Auvinen, todellakin yksittäistapauksia löytyy suuntaan ja toiseen.