Olenko liian hysteerinen? Mies osti moottoripyoran ja mina pelkaan aivan kuollakseni, etta han viela tappaa itsensa sen kanssa. Luen kauhuissani uutisia moottoripyorailijoiden
onnettomuuksista, jotka lähes poikkeuksetta ovat kuolemaan johtavia ja joka kerta miehen lähtiessä ajelemaan pelottaa aivan vietävästi! Olen aina pitänyt itseäni sellaisena" perusjärkevänä" ihmisenä, mutta tämän miehen mp-kuumeen myötä olen löytänyt itsestäni ihan uusia puolia. Itse en uskaltaisi ajaa prätkällä metriäkään (ei ole kyllä korttiakaan), sillä jotenkin on päässäni sellainen mielikuva, että prätkät ovat aikamoisia tappokoneita...:/ Kertokaas kokeneemmat, voiko tästä harrastuksesta selvitä hengissä????
Kommentit (4)
mutta hyvin usein moottoripyöräilijöiden kuolemaan johtaneissa onnettomuuksissa syynä on ollut ylinopeus (ainakin niissä, joita viime aikoina olen lukenut).
ainahan voi auto ajaa päälle ja silloin ei taida olla paljon mahdollisuuksia selvitä...:/ Voi kun kesä menisi pian ohi ja tulisi talvi, niin saisi muutaman kuukauden lepuuttaa hermoja!
vaikka otinkin joskus tuta asfalttiin 120 km:n vauhdissa. Ja pyörän ostan vielä joskus.
Ja hengissä ollaan :) Miehellä tosin oli hengenlähtö lähellä n.kuukaus sitten, mutta ei onneksi mennyt muuta rikki kun pyörä.
Huolehtiminen on turhaa jos miehesi on vaan kärsivällinen ja aikuinen kuski. Eli ei leiki turhia. Suurin osa prätkä onnettomuuksista tapahtuu niille sankareille jotka lähtevät pyörällään leikkimään.