Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko 22-vuotias vanhemmat mukaan asunnon vuokraukseen?

Vierailija
02.08.2013 |

Saako vuokrattua helpommin, jos on joku aikuinen mukana? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on aikuisia jo 20 vuotiaana mutta toiset leikkivät kavereiden kanssa kotia vuokra-asunnossa vielä 30-vuotiaanakin ja ihmettelevät että eikö stereoita saakaan soittaa läpi yön. Tuskin vanhemman läsnäolosta mitään haittaakaan on varsinkaan kotoa muuttavan yksinäisen nuoren kohdalla.

Vierailija
22/27 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:13"]Sen sijaan vanhemmasta/kaverista/mistä tahansa silmäparista ja ajatuksia kehittävästä päästä voi olla iloa asuntoa valitessa ja valintaa harkitessa.

[/quote]

Juuri näin.

Minusta ei ole yhtään outoa sekään, jos joku on mukana katsomassa, että "kaikki menee ok", vaikka ostaja/vuokraaja olisi aikuinen. Kaksi (tai useampi) pari silmiä, korvia ja suita varmistaa sen, että puhutut asiat pätevät. Joskus vaan tulee tilanteita, että on hyvä, jos paikalla on ollut "todistaja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:42"]

Jotkut on aikuisia jo 20 vuotiaana mutta toiset leikkivät kavereiden kanssa kotia vuokra-asunnossa vielä 30-vuotiaanakin ja ihmettelevät että eikö stereoita saakaan soittaa läpi yön. Tuskin vanhemman läsnäolosta mitään haittaakaan on varsinkaan kotoa muuttavan yksinäisen nuoren kohdalla.

[/quote]Kukaan 20-vuotias ei ole aikuinen. Ehdottomasti tuon ikäinen nuori tarvitsee vanhemman läsnäoloa. 

Vierailija
24/27 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:17"]

Olitiin koko suku tekemässä 25v tyttären vuokrasopimusta pari vuotta sitten. Asunnon edellinen vuokralainen oli laittanut koko paikan remonttiin, vuokranantaja totesi että on ihana vuokrata ihmiselle, josta näkee että hänestä välitetään, kun meitä oli vanhemmat ja isovanhemmat mukana.

Eli samoin minussa herättäisi luottamusta jos paikalla olisivat vanhemmat.

[/quote]

Ehkä se vaan häkeltyi eikä keksinyt mitään muutakaan sanottavaa? Mua ainakin naurattaisi jos 25-vuotias tulisi paikalle äiti, isin, mummin ja ukin kanssa.

[/quote]

Mitä naurettavaa on siinä että on hyvissä väleissä sukunsa kanssa?

Ehkä 12v teini ajattelee niin että on noloa kun vanhemmat on mukana?

Vierailija
25/27 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin töissä 20-vuotiaana ja maksoin puolet yhteisestä vuokrastamme äitini kanssa. Pakko oli ottaa ja kantaa vastuuta kun palkkani poltti äidin asumistuet. Omaan asuntoon siirtyminen ei sitten ollutkaan enää niin suuri askel kun oli tottunut elättämään itsensä jo sitä ennen.

Vierailija
26/27 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti. Miten kasvatatte lapsenne? Ovatko he aivottomia, yleisivistymättomiä luusereita, mammanpoikia ja tyttojä vielä 22-vuotiaina? Kyllä minulle vuokranantajana tulisi mieleen, että olisi tuollaisen mussukan parempi jäädä jotiin asumaan vaikka hamaan hautaan. Epäilyt heräisivät nuoren kyvyistä asua ja elää omillaan.

Ps.Läppäristä hävis kirjain o pilkuilla:)

Vierailija
27/27 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin katsomaan vuokra-asuntoa nimenomaan tarkoituksella yksin. Tämä siksi, että mulle tulee vanhemmat mukaan ottaneesta fiilis, ettei osaa hoitaa asioitaan itsenäisesti enkä missään nimessä haluaisi sellaista vuokralaista, vuokralaisen pitää olla reipas. Jos äiti on mukana, vaikuttaa siltä, että peräkammarin saamatonta wowinpelaajaa yritetään väkisin vääntää ulos vanhempien nurkista. Lisäksi näytöissä on ollut ällöttäviä härkkijä-äitejä jotka olettavat, että kämppä irtoaa sille tyynynkuvaposkiselle nysväkkeelle automaattisesti kun äiti päsmäröi ja heiluttaa rahatukkoa. Eri asia tietysti, jos sekä vuokralainen että vanhempi esiintyvät normaalisti ja reippaasti. On mullakin ollut joskus mutsi mukana vaihtamassa mielipiteitä kämpästä (kun näytössä oli muutenkin kymmenittäin ihmisiä), mutta jos olisin ruvennut tuolloin kämppää tavoittelemaan, olisin tietenkin tehnyt sen itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän