Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko työntekijän pyytää itse kehityskeskustelua vai

Vierailija
17.08.2013 |

odottaakko esimiehen yhteydenottoa asiasta? Muille kyllä sellaseen on tullut pyyntö mennä. Kukaan talossamme ei ole itse pyytänyt, kaikille muille on esimies tosiaan asian esittänyt. Talossa olen ollut kaksi vuotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehen hommia samoin kuin antaa etukäteen täytettäväksi asiaan liittyviä pohdittavia kysymyksiä.

Vierailija
2/5 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä henkilöstökokouksessa ilmoitettu että kehityskeskustelut ajalla X - X, voitte varata sähköisestä kalenterista ajan. Ilmoitettiin että korkeintaan kolme kehityskeskustelua päivässä.

Jokainen työntekijä varaa itse ajan ja käy kehityskeskusteluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa johtamista kyllä on, jos ei kahdessa vuodessa ole asiasta mitään puhuttu.

Vierailija
4/5 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui sanoa että etukäteen täytetään lomake sähköisesti ja lähetetään esimiehelle.

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 10:14"]

Meillä henkilöstökokouksessa ilmoitettu että kehityskeskustelut ajalla X - X, voitte varata sähköisestä kalenterista ajan. Ilmoitettiin että korkeintaan kolme kehityskeskustelua päivässä.

Jokainen työntekijä varaa itse ajan ja käy kehityskeskusteluissa.

[/quote]

Vierailija
5/5 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinne oikeasti itse haluaisi? Kyllä se velvoitetaan, ja pitää varata aika esimieheltä. Nuo keskustelut ovat koko vuoden stressaavin asia, ja onneksi mulla tältä vuodelta jo ohi. Ne eivät ole yhtään kehittäviä, vaan nöyryyttäviä kun pitää asettaa tavoitteet ympäripyöreiden kysymysten pohjalta, ja sitten pitäisi vastaus tulla jopa konkreettisella tasolla kuin pyssyn suusta. Sitten käydään läpi edellisen vuoden tavoitteet, että oletko ne saavuttanut. Ja sitten pitää monella osa-alueella arvoida itsensä numeroasteikolla, jonka jälkeen esimies sanoo minkä numeron itse antaisi. Ja lopuksi on saikkulista vuoden ajalta, jota käydään läpi että minkä takia milloinkin olit saikulla. Ihmettelen, kuka omatoimisesti tuonne haluaisi, heikoimmat joutuvat jo saikulle noiden takia.

T nimim vihaan niitä ja toivottavasti olen ensi vuonna jo eläkkeellä ettei tarvitsisi enää itseään enempää nöyryyttää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan