Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki että sinullakin on varaa reissata!!!

Vierailija
02.08.2013 |

siis vinkki teille joilla ei ole varaa matkustaa. Me matkustetaan paljon, rakastan sitä ja laitan kaikki rahaní siihen. Esim viime vuoden aikana- viime kesänä Paris, syksyllä Rooma, hiihtolomalla Berliini ja toukokuussa Egypti. Nyt kohta suunnataan Mallorcalle. Vain yksi näistä on ns chartermatka, se oli Egyptin reissu joka sitten maksoikin 750e/ nuppi. Pariisin hintaa en muista mutta esim Rooman reissu (kävin kaverin kanssa)  tuli maksamaan 275e /henk (lento + 3 hotelliyötä). Berliininreissu 250e/henk ja nyt mallorcan viikonmatkasta maksetaan 375e/henk. Kannattaa a) olla AJOISSA liikkeellä, nämä varaukset tehty n 5-6kk ennen itse matkaa. Kun vertaa mitä vastaava matka olisi maksanut 1-2kk ennen on lähes tupla hinta. Toiseksi kannattaa surffatat netissä PALJON ja USEIN niin yhtäkkiä tulee vastaan joku halpa lento ja sitten täytyy TOIMIA eikä jäädä miettimään. Olen kyllä istunut 8-10 tuntia / reissu netissä etsimässä ja vertailemassa. Mutta kannattaa jos haluaa reissata.  Joskus tuntuu että toiset valittaa jatkuvasti ettei ole varaa jne, lähtevät sitten esim Helsinkiin tai Tukholmaan ja - voila - siinä on mennyt melkein sama summa. Sivuja missä kannattaa pyöriä on esim halvatlennot.fi, momondo.fi, supersaver.fi, travellink.fi, travelstart.fi --- niitä on useita, lycka til!!!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ja minnepäin Mallorcaa suuntaatte?

Vierailija
2/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos löydän hyvän tarjouksen niin pääsisimme Mallorcaan viikoksi pikkasen alle kahteen tonniin + ruoat ja muut huvitukset siellä. Huhhei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:01"]

Siis jos löydän hyvän tarjouksen niin pääsisimme Mallorcaan viikoksi pikkasen alle kahteen tonniin + ruoat ja muut huvitukset siellä. Huhhei.

[/quote

Se halpa on minulle kuuden viikon netto palkka. Siitä pois elämisen kulut niin saan säästä kahta tonnia monta kuukautta. En kerta kaikkiaan voi käyttää isoa osaa säästöistäni johonkin matkaan. Se on helppo viisastella jos saa useamman tonnin nettopalkan käteen kuukaudessa. Olen töissä matalapalkka alalla ja hyvin harvoin tuntuu kukaan muukaa duunareista matkustavan pidemmälle.

Vierailija
5/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:01"]

[/quote

Se halpa on minulle kuuden viikon netto palkka. Siitä pois elämisen kulut niin saan säästä kahta tonnia monta kuukautta. En kerta kaikkiaan voi käyttää isoa osaa säästöistäni johonkin matkaan. Se on helppo viisastella jos saa useamman tonnin nettopalkan käteen kuukaudessa. Olen töissä matalapalkka alalla ja hyvin harvoin tuntuu kukaan muukaa duunareista matkustavan pidemmälle.

Vierailija
6/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄ et ap ymmärrä, että mulla ei ole varaa edes siihen 250euroon per henki. VInkkinä sulle, ihmisillä todella on erilaisia tilanteita, kaikilla ei ole saman verran rahaa kuin sulla.

Vierailija
7/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuusvinkkiä on testattu, ja se toimii kyllä! :)

Vierailija
8/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2:lle - lähdetään tiistaina. 3:lle. mistä noin kallis reissu? tilattiin maaliskuussa lennot norweiganin kautta löytyi 202e / nuppi. Asuminen homeaway.fi kolmen makkarin huoneisto 1000e (ja meitä on 7 henkeä eli n 175e/henk) - jaettuna kuudella kun yksi lapsi. Ja tosiaan puhui että pitää tilata AJOISSA. Jos nyt etsit niin varmasti maksaa 2000e jos meinasit lähteä kuukauden päästä.

Vierailija
9/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan kuukaudessa käteen 670e, jolla ostetaan ruokaa, lääkkeitä ja vaatteita. Saisipa siitä ylimääräisestä aika pitkään säästää matkarahaa koko perheelle.

Vierailija
10/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:36"]

2:lle - lähdetään tiistaina. 3:lle. mistä noin kallis reissu? tilattiin maaliskuussa lennot norweiganin kautta löytyi 202e / nuppi. Asuminen homeaway.fi kolmen makkarin huoneisto 1000e (ja meitä on 7 henkeä eli n 175e/henk) - jaettuna kuudella kun yksi lapsi. Ja tosiaan puhui että pitää tilata AJOISSA. Jos nyt etsit niin varmasti maksaa 2000e jos meinasit lähteä kuukauden päästä.

[/quote]

Siis laskin tuon mukaan mitä ap kertoi. Meitä on 5.

ap

Vierailija
11/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ap tahtoo kehuskella omilla lomamatkoillaan, tai sitten on tosiaan niin tollo ettei ymmärrä, että tuokin on monelle aika kallista reissaamista.

Vierailija
12/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis käteen 670e????? anteeksi mutta saanko kysyä että missä ihmeessä olet töissä? tuohan ei ole sallittua edes.

Vierailija
13/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo se on., kun luettelee lomakohteet sujuvasti sekaisin maina ja kaupunkeina. On niinqu Egypti Paris ja sit toi mallorca. Ihan kuulostaa Tuksulta. Se tosin hankkii matkarahansa aika kyseenalaisin keinoin.

Vierailija
14/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi vähemmän tarkoittaa keskimäärin 400 euron kuukausittaista säästöä. Kyllä siitä jo säästää matkakassan.

Vierailija
15/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin lapsia mitä 3-4 kertaa vuodessa ulkomaille.

Vierailija
16/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:45"]

siis käteen 670e????? anteeksi mutta saanko kysyä että missä ihmeessä olet töissä? tuohan ei ole sallittua edes.

[/quote]

pph?

Vierailija
17/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan ainut laatuani mut mun mielestä tuo otsikko on aika alentuva "Vinkki, että sinullaKIN on varaa reissata!!!". Tässä siis auliisti annan vinkkejä sinulle köyhälle että säkin pääsisit joskus johonkin hienoon paikkaan sieltä Perähikiältä... Ihan niinkuin me kaikki täällä tuskailtaisiin rahapulan kanssa ja ihmteltäisiin miten joillain RIKKAILLA on varaa MATKUSTELLA.;)

Vierailija
18/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18:lle. Ei sen nyt noin tarvitse ottaa - kun lukee otsikon (ihan minkä vain) on ihmisestä kiinni tuntuuko se että otsikko "puhuu minulle" tai ei. Jos silloin on tunne että "minulla ei ole varaa ikinä matkustella" niin ehkä kiinnostaa se juttu ja luen, kun taas jos on tunne ettei "koske mua lainkaan" en avaa sitä. Eikö näin? Koska oikeesti ON paljon edullisempaa matkustaa jos ei ota charterreissu ja tässä annoin vinkkejä siihen, Mitä vikaa siinä on? Jos asia on niin että loukkaannuit tästä koska sinulle ei todellakaan ole varaa niin anteeksi siitä, joku voi saada tästä vinkin. En itsekään tiennyt 4v sitten että tämä tapa oli halvempi. ap

Vierailija
19/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 13:45"]

[/quote]

Ei ole sallittua, vai? En tiedä tuon vastaajan tilannetta, mutta itse tienaan suunnilleen tuollaisen summan kuussa osa-aikatyöstäni.

Vierailija
20/48 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälti totta - mutta ap hyvä, eivät kaikki voi varata reissuja puolen vuoden päähän ihan siksi, että lomia ei saa välttämättä kuten itse haluaa koska haluaa. Eikä niitä esim. meillä työnantaja hyväksy ennen kuin 2-3 kk ennen lomaa.

(Mutta onneksi meillä ei ole matkustelu rahasta kiinni ja ollaan joka vuosi reissussa 2-4 kertaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme