Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuo uudet vastavalmistuvat kertostaloasunnot käyvät

Vierailija
02.08.2013 |

kaupaksi Helsingissä? Tuntuu että uudisrakentamista on ihan hirveästi, Lauttasaari ihan täynnä ymym. Mistä niitä ostajia riittää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan? 

Vierailija
2/2 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin miettinyt, kuka ne hirmuisen kalliit ja identiteetiltään kuitenkin aika perustasoiset (= jo kaukaa näkee, että on suuren suomalaisen bulkkirakentajan tekosia) keskusta-asunnot oikein ostaa. Kyllä kai se kauppa käy, muutenhan ei rakennettaisi. Mutta hurjalta tuntuu moinen meno. Ehkä Suomessa on nykyisin enemmän hyvin suurituloisia ihmisiä, jotka voivat palkoistaan rahoittaa jopa puolen miljoonan tai lähes miljoonan euron perheasunnon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi