Onko teistä kiihottavaa/seksikästä jos mies sanoo seksin aikana "sä oot mun ja vain mun"
Oma miesystävä hokee tuota aika usein kun on lau keamassa ja ottaa hiuksista kiinni. Minulle jää tuosta aina vaan lähinnä ahdistunut olo.
Kommentit (25)
Ei se seksin aikana olisi. Eri juttu jos sanoisi niin kun ollaan lähdössä töihin
Myötähäpeä, todellakin kiusallista.
Ei, koska en ole kenenkään omaisuutta.
Jotain alistamisfantasioita varmaan. Miehes varmaan tykkäisi sitomisleikeistä. Kyllä tuo voisi itseeni toimia tuossa yhteydessä. Sängyn ulkopuolella olen kyllä vähän vaikeammin määräiltävissä sitten, että se saisi jäädä makkariin tuo puhe.
On pitkässä ja vakaassa suhteessa, jossa ei ole alistamista ja väkivaltaa muuten mutta rakkautta ja seksiä.
Ihanaa kun mies puhuu tuhmia seksin aikana
Nauraisin itseni tärviölle. Homma jäisi siihen 😂
Kiihottuisin. Mulla tosin on alistamisfantasioita ja tuntuu hyvältä, että mies haluaa mua niin paljon, että hän haluaa et olen vain hänen nainen.
Ihan kuin olisit tavara, jota hän käyttää mielensä mukaan. Inhottavaa, lähtisin kyllä pois tuollaisesta suhteesta.
Toimis mulle! Meillä on muuten tosi tasa-arvoista, mut seksi on kuumaa, jos joku vähän alistaa.
Ei olisi seksikästä, koska en kiihoitu mistään omistaja-alistaja-ottaja-tyyppin miehistä ja meiningistä.
Minuakin ahdistaisi tuollainen, ja pyytäisin lopettamaan inhottavan tapansa.
Toi "ja vaan mun" on aika karmiva lisä