Olen 170cm mies ja edessäni oli n. 190cm nuori mies kassajonossa. Näin kun nuorikassa vilkaisi tätä "salaa" ihailevasti ja tervehti tosi ilo...
Minä vuoron tullessa katsoi minuakin jotenkin ihailevasti ja tervehti yli iloisesti hieman flirttisävyisesti..
Minua rupesi suututtamaan niin, että en vastannut mitään. Ja tuo nainen vakavoitui ja katsoi vähän oudosti. Taitaa olla niitä kaikki ruokaisia tytteleitä jolle kelpaa kaikki kakslahkeiset. :D
T. Mies28
Kommentit (13)
Menehän opiskelemaan oikeinkirjoitusta ja lakkaa haaveilemasta tytöistä. On niin paljon virheitä - alkaen nuorikassa (erikseen) - joten kertaus ei olisi pahitteeksi.
T. Täti
Sehän on voinut olla joku tuttu. Ei se pituus oli niin vaikuttava tekijä kuin miehet luulevat ja kärsivät turhaan.
No mistäs sä tiiät, et mikse katto sitä pitkää jätkää? Saattohan se, vaikka ajatella, että hyi, mikä hujoppi 😂😂😂😂😂😂
Ei NOIN paljon kielioppivirheitä voi tehdä 28-vuotiaana? Mitä hittoa? :D
Ja taas masennuin. Minulle ei kassat flirttaile koskaan.🙁
Onpa sinulla ollut tapahtumantäyteinen päivä!
Kirjoita tästä ihmeessä päiväkirjaan, että voit kiikkustuolissa muistella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuttu ilmiö. Erässä liikkeessä myyvä nainen oli minulle varsin suopea jopa flirttaileva jne kunnes hänen työkaverikseen tuli pidempi- vaikka en itsekään ole mikään lyhyt- "etnisesti erilainen" mies, sen jälkeen katosin hänen tietokoneensa muistilta lähes täysin ja nainen oli kuin kissa tuolle toiselle miehelle*kuvitelkaa kissa hieromassa itseään ja nostamassa häntäänsä ja takamustaan* siis aivan kirjaimellisesti lukuunottamatta hännännostoa Ihan kiinnostuneena seurasin tuota ilmiötä ja totesin että jos tuo tulee vastaan yöelämässä niin ei kannata kauheasti pelimerkkejään tuhlata ja sinänsä hupaisaa kun mies oli oikeasti jopa miehensilmin ns korkeampitasoinen joka tuskin tulee viihtymään naisen parissa kuin hetken ehkä paremman puutteessa kassejaan tyhjenellen;D
Tämäkin on ap:n kirjoittama. Paljon kielioppivirheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuttu ilmiö. Erässä liikkeessä myyvä nainen oli minulle varsin suopea jopa flirttaileva jne kunnes hänen työkaverikseen tuli pidempi- vaikka en itsekään ole mikään lyhyt- "etnisesti erilainen" mies, sen jälkeen katosin hänen tietokoneensa muistilta lähes täysin ja nainen oli kuin kissa tuolle toiselle miehelle*kuvitelkaa kissa hieromassa itseään ja nostamassa häntäänsä ja takamustaan* siis aivan kirjaimellisesti lukuunottamatta hännännostoa Ihan kiinnostuneena seurasin tuota ilmiötä ja totesin että jos tuo tulee vastaan yöelämässä niin ei kannata kauheasti pelimerkkejään tuhlata ja sinänsä hupaisaa kun mies oli oikeasti jopa miehensilmin ns korkeampitasoinen joka tuskin tulee viihtymään naisen parissa kuin hetken ehkä paremman puutteessa kassejaan tyhjenellen;D
Pahoitteluni. Panostan enemmän olemattomaan persoonallisuuteeni, ankeaan tyyliini sekä heikkon faktaan kuin varsinaiseen oikeinkirjoitukseen. Mukavaa silti kun pystyn tuottamaan sinulle sekä kieliopilliselle ongelmallesikin ravintoa. Kannattaa kuitenkin muistaa erään kuuluisan kirjailijan ajatelmia:"surkeinta, mitä polemiikin sattuessa voi tehdä on tarrautua kiinni vastustajan kieliopillisiin ja lauseopillisiin erehdyksiin". Joten en ehkä enää viitsi nähdä kohdaltasi sen suuremmin vaivaa eikä sinunkaan minunkaan kohdallani niin kannattane tehdä. Oikeinkirjoittajiakin on riittämiin kaltaisellesi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoitteluni. Panostan enemmän olemattomaan persoonallisuuteeni, ankeaan tyyliini sekä heikkon faktaan kuin varsinaiseen oikeinkirjoitukseen. Mukavaa silti kun pystyn tuottamaan sinulle sekä kieliopilliselle ongelmallesikin ravintoa. Kannattaa kuitenkin muistaa erään kuuluisan kirjailijan ajatelmia:"surkeinta, mitä polemiikin sattuessa voi tehdä on tarrautua kiinni vastustajan kieliopillisiin ja lauseopillisiin erehdyksiin". Joten en ehkä enää viitsi nähdä kohdaltasi sen suuremmin vaivaa eikä sinunkaan minunkaan kohdallani niin kannattane tehdä. Oikeinkirjoittajiakin on riittämiin kaltaisellesi...
Oikeenkirjottaminen on isovaltti työtelämäsä. Harjottele kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeenkirjottaminen on isovaltti työtelämäsä. Harjottele kovasti.
En ole havainnut moisesta sen suurempaa hyötyä oli niin tai näin ja olen sentään ollut työelämässä yli 30 vuotta ilman keskeytyksiä. Ehkä olisin jo euro enkä markkamijonääri jos olisin osannut moisen taidon.
Taas mies luulemassa, että kassaa kiinnosti seksuaalisessa mielessä. Tekevät asiakaspalvelutyötä. Saan itsekin kohteliaita ja iloisia kassoja osakseni, ja välillä kassa nopeasti katsoo, keitä siinä kassajonossa on hymy huulillaan. Minuakin, naista. En koe flirttinä.