Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eroon raskaus kiloista

Vierailija
01.08.2013 |

eli miten ootte päässeet eroon noista kiloista?

itse jäi 8 kiloa ja mietn miten niistä päästä eroon. Synnytyksestä kohta 3kk jo ja kännissä on osittais imetys kun maitoa ei ole ikinä riitävästi tullut joten ei taida imetyksestäkään olla apua tässä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy päivittäin reippailla tunnin mittaisilla kävelylenkeillä  vaikka vauvan kanssa tai itsekseen. Lasket kalorit niin että syöt ainakin normaalikulutuksesi verran ilman liikuntakaloreita, jotta maitoa riittää, jos tarkoituksesi on imettää edelleen. Lisäksi käy salilla tai punttijumpassa 1-2 krt viikko. Saat hyvän pohjan kunnollesi siihen mennessä kun lopetat imettämisen. Sitten voit laittaa ruokavalion max.-500 kalorille ja lisäksi harrastat liikuntaa samoin kuin aiemmin niin johan kilot alkaa lähteä. Tsemppiä!

Vierailija
2/9 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en imettäisi kännissä edes osittain 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on 1,5 v ja nyt alan vasta hankkiutua eroon raskauskiloista.

Tähän asti olen vain nauttinut elämästä, nauti sinäkin.

Vierailija
4/9 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 00:32"]

Mun lapsi on 1,5 v ja nyt alan vasta hankkiutua eroon raskauskiloista.

Tähän asti olen vain nauttinut elämästä, nauti sinäkin.

[/quote]

En todellakaan suosittele tätä. Vaimoni oli samoilla linjoilla ekan lapsen äitiysvapaa-aikana. Vaan eipä 1.5 v kuluttua kilot enää karisseetkaan kun oli sekä raskauskilot että ne elämästä nauttimisen kilot. Meni toiset 1.5 v ja sinä aikana toinen raskaus ja sen tuomat lisäkilot... ja sitten toiset 1.5 v elämästä nauttimista ja sen lisäkilot... Äitysvaattet jäi jo ekan raskauden jälkeen pysyvään käyttöön ja sittemmin niitä on haettu kaupasta lisää, aina isompaa kokoa. Kiloja on nyt +30 ja lisää tulee koko ajan. Kaikki tavalliset ja ihmedieetit on kokeiltu. Useammalta lääkäriltä ja muilta asiantuntijoilta haettu neuvot ja otettu kokeita hormooneista yms. Perusvika on korvien välissä ja siinä elämästä nauttimisen halussa. Vaan nytpä on pysähtynyt seksilelämämme tasolle nolla, kun aikoinaan kurvikkaasta vaimostani on tullut vastenmielinen michelin-muodostelma-valas ja ravintokäytös on yhtä vastenmielistä kuin muodot. Ruokapöydässä hän syö yhtä paljon kuin minä ja 2 lastamme yhdessä. Karkkipäivänä syö lastenkin karkit kun niille itselleen ei sokeri maistu (onneksi). Kun sukulaisia ja ystäviä on tullut kylään, saan onnitteluita että ihanaa, teille on sitten taas tulossa perheenlisäystä. Vähänkö noloa?? Kaikki selitykset olen matkan varrella saanut kuulla, alkaen tuosta "imettäessä ei saa/voi laihduttaa kun rasvan sulaessa erittyy ympäristömyrkkyjä/toksiineja rintamaitoon / maidoneritys ehtyy jne jne" Paskapuhetta sanon minä. Entäs ne naiset jotka laihtuvat ihan itsestään imetyksen aikana, onko niiden lapset sitten kyllästetty ympäristömyrkyillä?

Eli alappa vaan laihduttaa pikapikaa aktiivisesti. Liikuntaa lisää ja reilusti = 30-60min päivässä vähintään hengästymiseen ja hikeen asti, kaikki herkut pois ja päivittäinen ruokavalio "Itämeren ruokavalioon" (googlaa ole hyvä). Raskauskilojen jäämiseen vyötärölle on vain yksi syy, selkärangattomuus.

Vierailija
5/9 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 20:45"]

no mikä on kohtuulinen aika sitten missä ne kilot pitäis olla poissa?

[/quote]

Vuosi synnytyksestä. Kyllä ne kilot saavat kyytiä kun lapsesi lähtee liikkeelle.

Vierailija
6/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo?!? :O ei kai ne nyt parissa kuukaudessa lähde!

Vierailija
7/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä raskaus ja kilot voivat tosiaan olla eri asioita. Tuttavalla ei noussut paino yhtään.

Vierailija
8/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikä on kohtuulinen aika sitten missä ne kilot pitäis olla poissa?

Vierailija
9/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos imettää niin ei saa laihduttaa! Siis liikkua voi ja kuluttaa, eikä herkkuja tarvi syödä mutta kunnolla pitää syödä että sitä maitoa tulee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan