Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En todellakaan tajua miten ketään voi julkinen imetys häiritä!!!

Vierailija
01.08.2013 |

Mitä se ketään haittaa jos jossain vauva ruokailee äitinsä rinnasta imien...sitähän ei ole mikään pakko eikä edes suotavaa töllöttää vaan voi ihan rauhassa keskittyä muihin juttuihin. En ole vielä koskaan tavannut julkista imettäjää joka ei osaisi tehdä sitä hienovaraisesti ja huomaamattomasti. Miten joku kehtaa valittaa sellaisesta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen imetys on äidin ja etenkin sen lapsen oikeus! En ole koskaan vielä nähnyt imettäjää joka ei osaisi piilottaa sitä tissiään niin ettei reppanat saa traumaa asiasta :) Ja mitä tulee vieraisiin kulttuureihin niin se on vaan totuttava asioihin jos meinaa toiseen kulttuuriin itse tulla ja sopeutua...ihan turvaa ja suorastaan idioottimaista vaatia että lapsia mentäis imettämään jonnekin vessaan eikä kaikissa paikoissa edes ole mahdollista hakeutua pois silmistä.

IDIOOTIT VASTUSTAVAT JULKISTA IMETYSTÄ!

Maiju

Vierailija
22/23 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 20:11"]

Mitä se ketään haittaa jos jossain vauva ruokailee äitinsä rinnasta imien...sitähän ei ole mikään pakko eikä edes suotavaa töllöttää vaan voi ihan rauhassa keskittyä muihin juttuihin. En ole vielä koskaan tavannut julkista imettäjää joka ei osaisi tehdä sitä hienovaraisesti ja huomaamattomasti. Miten joku kehtaa valittaa sellaisesta?

[/quote]

Sitten kun omat pienokaiset ovat isompia ja joku ääliö räväyttää sen tissiteatterin  esille, voit ajatella erilailla. 

[/quote]

Enpä ole vielä koskaan nähnyt minäkään imettäjää joka olisi "vetänyt sissin esiin"...naurettavaa vääristelyä sanon minä. aika jännä juttu miten tämän asian paheksunta juurikin kuuluu meidän kulttuuriimme...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERRAISÄ minä olen elänyt 40v ja käynyt jos jonkinlaisissa paikoissa kun tykkään olla ihmisten ilmoilla enkä vielä koskaan ole onnistunut näkemään julki-imettähän rintaa...näkö tarkistettu montakin kertaa mutta aina ne onnistuu tekemään sen huomaamattomasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme