Voiko nainen kosia?
Voiko nainen siis kosia muulloin kuin karkauspäivänä? Onko täällä kokemuksen omaavia, miten sen teitte ja miten sujui? Oliko vastaus myöntävä? Kestikö suhde? Entä mitä mieltä miehet on siitä, jos nainen kosii?
Kommentit (12)
Minä taisin kosia suhteen alkuaikoina. Kai sitä kosimiseksi voi sanoa, kun kysäisin miesystävältäni, että mentäiskö naimisiin ens kesänä. Mies suostui ja ensi kesänä vietetään 17v hääpäivää.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 10:37"]
Minä taisin kosia suhteen alkuaikoina. Kai sitä kosimiseksi voi sanoa, kun kysäisin miesystävältäni, että mentäiskö naimisiin ens kesänä. Mies suostui ja ensi kesänä vietetään 17v hääpäivää.
[/quote]
Niin ja oltiin tunnettu 6 kuukautta, kun asian kysäisin. Kesällä sitten käväistiin maistraatissa eräänä kesäkuun päivänä, kun oli vapaapäivä kummallakin.
Eipä tuota selvää asiaa kannattanut turhan monimutkaiseksi tehdä, kun kumpikin tiesi, että se sielunkumppani on siinä toisessa-
Meillä minäkin tein aloitteen, vaan eipä se nyt perineinen kosinta ollut. Totesin, että olisi kiva olla yhdessä loppuikä ja avioitua jossakin vaiheessa. Mies siihen tokaisi, että käy ja ollaanko me nyt kihlauduttu :) No oltiinhan me.
Ei ole parisuhde kaatunut siihen, että itse otin asian puheeksi. Kyllä mies olisi sen jossakin vaiheessa ottanut myös, mutta ehdinpä ensin. Mitä sillä oikeastaan on väliä, että kumpi kosii? Yhdessähän se päätös lopulta tehdään, kuten muutkin päätökset avioliitossa.
Mä olisin kosinut, mutta mies ehti ensin. Pyörittelin sitä asiaa muutaman viikon päässäni, mutten sitten ehtinyt :)
Kosin ihan itse ja ei ollut karkauspäivä lähelläkään. En mä sitä kovin romanttisesti hoitanut, mutta noh, myöntävä vastaus irtos kuitenkin :D
Kiva kuulla kokemuksia muilta. Itse tässä pähkään heittääkö kysymys ilmaan vaiko odottaa miehen tekevän jotain :)
Pelkään vaan, että mies ei halua vielä kihloja ja häiden suunnittelua, mutta toisaalta on vihreää valoa kyllä jo näyttänyt asialle omalla tavallaan, ainakin niin sen olen tulkinnut.
ap
Eikö kellään ole kokemusta tai sanottavaa tähän?
En ehtinyt kosia. Mikäli teillä on saamaton nahjus niin siitä vaan.
MInä en tiedä, kosiko meillä kukaan. Mutta minä (nainen) taisin sanoa, että nyt olisi hyvä ajankohta mennä naimisiin, kun kerta aiotaan mennä. Mies totesi siihen, että ai mikä päivä?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 09:57"]
MInä en tiedä, kosiko meillä kukaan. Mutta minä (nainen) taisin sanoa, että nyt olisi hyvä ajankohta mennä naimisiin, kun kerta aiotaan mennä. Mies totesi siihen, että ai mikä päivä?
[/quote]
Ai niin ja suhde/ liitto on kestänyt tuon jälkeen 17 vuotta ja kestää edelleen.
Ei voi kosia. Tulee karvoja käsiin ja sokeutuu.
Ei. Pitää mennä johonkin lehteen tai tv-ohjelmaan kertomaan miten kiva olisi, jos toi poikaystävä kosisi pian.