Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sunnuntai raamatussa se päivä jolloin ei syödä?

Vierailija
09.08.2020 |

? Minä olen aina käsittänyt niin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuhka ethän sinä tuhka kenenkään syntiä ole sovittanut vaan Jeesus sovitti syntimme . Kyllä Jeesus sovitti ihmisen eikä tuhkakasaa. Tuhkajutut tulee budhahinduilta samoin polttohautaus ja hakaristit meditointi . Ne ei ole kristittyjen tapoja koskaan ollut . Suuri paasto oli aidosti ennen ristiä shapattipaasto . Pääsiäistä edeltävä . Nyt kun Jeesus on jo sovittanut syntimme muistamme hänen kärsimystään meidän puolesta . Eli toiset paastoaa toiset vaan muistaa. Jeesus ristiinnaulittiin jo 2000 vuotta sitten ettei sitä voi enää uudelleen ristiin naulita mitenkään. Paasto ei tarkoita että olisit hyvä ihminen vaan että olet syntinen joka tarvitsee tämän sovituksen . Ruoka ei lähennä meitä Luojaan mitenkään eikä se jos on syömättä mutta lihan himoja se hillitsee. Kaikki ruoka ulostuu kuitenkin. Ennen Jeesusta uhrattiin elukoita Jeesuksen tultua ei uhrata. Ei tarvi. Syöminen ei siis merkitse mitään. On kunnioitettava Herraa Jeesusta vaan . Pitää olla kunnolla . Pitää käyttäytyä hyvin ethän muuten ole mikään Jumalan lapsi . Kohtelet muita hyvin . Et varastele. Et sylje muita. Paaston sisältöä löytyy mm.vanhasta testamentista Jesaja 58 . Syö tai on syömättä .

Vierailija
22/22 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikkö nyt paastota pidempäänkin esim. viikkoja pelkällä vedellä, kun riehuu koronat ym.? Siis tällaista lepyttely-meininkiä. Luin äskettäin Raamatun ja olen kuunnellut saarnoja radiosta jossa tähän kannustetaan myös. Tarkoittaako vain hengellistä paastoa? Minusta kyllä puhuttiin ruuasta ja juomasta kieltäytymisestäkin selkeästi. Entä jos ei kestä viikkoja syömättä pyörtyilee ym. niin saako sit syödä jo aiemmin?

Siis vesipaastolla on ihan tutkitustikin terveyshyötyjä. Ei se mitään lepyttelyä tai huuhaata ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä