Naiset! Olisiko tämä hyvä teksti Tinder-profiiliini?
Saisko susta pitkäaikaista seuraa luontopoluille, Netflix-maratooneille, syvällisiin keskusteluihin, paskaan läpän heittoon ja tietty tsemppaajaksi salille?
M32
Kommentit (66)
32 vuotias mies tinderissä. Hmmm... Mies etsii naista, joka lähtisi salille tsemppaajaksi? Ja puhumaan paskaa? Ap on jo perheen perustamisiässä ja silloin miehen tekemiset eivät ole salirevittelyjä tai paskanpuhumisia.
Naiset naiset, ottakaa nyt huomioon tinder-tekstien surkea taso tai puuttuminen kokonaan. Noilla muutoksilla varsin passeli ilmoitus. Kertoo, minkälaista seuraa ap etsii ja ne, jotka ovat samoista asioista kiinnostuneita voivat sitten matchata. Miksi tulla tänne ketjuun kertomaan, että ei salia ja netfliksiä, jos ne oikeasti on ap:lle tärkeitä asioita? Salatako ne pitäisi.
Mulle kelpais =)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten herkkiä naisia täällä on, kun tuo "paska läpänheitto" on heidän mielestään kiroilua. Itsekään en miehen kiroilusta viehäty enkä sellaista halua, mutta ei tuo kiroilua ole. Jos kielenkäyttösi tosielämässä tosiaan on vähän ronskimpaa laatua, niin mitäpä sitä tosiaan profiilitekstissä peittelemään, kun se tulisi kuitenkin ilmi ennemmin tai myöhemmin. On myös naisia, jotka kestävät ja käyttävät itsekin ronskimpaa kieltä.
Paska on kirosana, se ei riipu siitä miten kiroilua kestää. Käytän itsekin sanaa usein, mutta en kyllä yritä puolustautua väittämällä ettei sen käyttö olisi kiroilua.
Tosi "peruskauraa" toi teksti. 99% jolla jotain profiilissa lukee, lukee samoin. Vähän persoonaa peliin. Onko noi sun ainoat kiinnostuksen kohteet?
Ja ehdottamasta sana "paskaa" pois ja kommentti salista. Varmaan 80% mainitsee profiilissaan salin.. hohhoijaa!
Näkisittepä naisten tinder tekstejä. Ne on todella usein tyyliin: "just for casual fun ;)"
Ihan hyvä! Lisäksi laittaisin vähän kuvailua itsestäni. Keksi jotain muita adjektiiveja kuin: kiva, mukava, asiallinen, hauska ja "tulen kaikkien kanssa toimeen". Nuo ovat ylikulutettuja adjektiiveja, joita yleensä käyttävät ihmiset, jotka eivät ole edes ko. sanoista mitään.
Hyh toi "salille tsemppaajaksi". Tulee mieleen uusi ammattiryhmä "koulutsempparit", joka tsemppaa laiskanpulskeita alisuorittaja- vätyksiä tekemään edes yhden matikantehtävän sen nollan sijasta.
Minä olen salilla aktiivisesti treenaava nainen ja tsemppaan ihan vain itseäni. En todellakaan käyttäisi kallisarvoista treeniaikaa siihen, että tsemppaan jonkun toisen treeniä. Lisäksi käyn salilla mieluiten yksin. Mieheni taas lenkkeilee ja lenkkeilee mieluiten yksin, sillä minä hidastan hänen vauhtiaan niin paljon. Joskus käydään yhdessä höntsälenkillä tai salilla mutta kyllä parisuhde on ensisijaisesti ihan jossain muualla kuin salilla tai lenkkipolulla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset naiset, ottakaa nyt huomioon tinder-tekstien surkea taso tai puuttuminen kokonaan. Noilla muutoksilla varsin passeli ilmoitus. Kertoo, minkälaista seuraa ap etsii ja ne, jotka ovat samoista asioista kiinnostuneita voivat sitten matchata. Miksi tulla tänne ketjuun kertomaan, että ei salia ja netfliksiä, jos ne oikeasti on ap:lle tärkeitä asioita? Salatako ne pitäisi.
Mulle kelpais =)
Totta, ap tuijottaa netflixiä ja salilla hän tuijottaa peilistä itseään. Wau.
Kiltti mies hakee seuraa kamomillateen ääreen.
Tuokin olisi parempi.
Liian tavallinen esittelyteksti.
Mä kiinnostun netissä miehistä, jotka oikeasti vaikuttavat persoonallisilta tai aidoilta.
Toi sun teksti kuulostaa siltä, että listasit asiat mistä luulet naisten pitävän. Ei jatkoon! Ja samaa mieltä tuosta salista... Älä mainitse sitä, sillä ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä! Lisäksi laittaisin vähän kuvailua itsestäni. Keksi jotain muita adjektiiveja kuin: kiva, mukava, asiallinen, hauska ja "tulen kaikkien kanssa toimeen". Nuo ovat ylikulutettuja adjektiiveja, joita yleensä käyttävät ihmiset, jotka eivät ole edes ko. sanoista mitään.
Mitäpä jos ap ei ole kiva, mukava, asiallinen ja hauska? Ehkä hän on 33 vuotias juntti, tylsimys ja röyhkeä?
Vierailija kirjoitti:
Tuokin olisi parempi.
Haha, tää olis oikeasti hyvä! Sai mut hymyilemään.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin olisi parempi.
Teetä juovat miehet ovat aina samanlaisia viherpiiperöitä.
Kyllä toi mulle natsais. Mielestäni maanläheinen ja neutraali. Ei liikaa yritystä. Laittaisin viestiä, jos oisin Tinderissä :) vai miten se nyt toimiikaan, en oo ikinä käyttänyt.
Listaappa tähän vähän tietoja itsestäsi ja kiinnostuksen kohteita, niin me av-mammat kirjoitetaan sulle hyvä esittelyteksti!
Ainiin ja pituus... se on must!
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Luontopolku on hyvä ja syvälliset keskustelutkin ovat hyviä, mutta kaikki muut kohdat vesittävät ne täysin.
Jos tykkäät kävellä luontopoluilla ja luonnossa, niin haet mielummin ystävää kävelemään kanssasi vaikka Torronsuon kansallispuistoon kuulaana syysaamuna. Sellaiseen ehdotukseen ei luulisi ihan asiasta kiinnostumattomien vastaavan.
Voisin hyvinkin vastata sopivan ikäiselle miehelle, joka kirjoittaisi noin, eli etsii ystävää kävelemään kanssaan Torronsuon kansallispuistoon kuulaana syysaamuna.
Näen jo mielessäni suolla menevät pitkospuut, aamuisen usvan ja sen seasta näkyviä känkkärämäntyjä ja kuulen muuttavien kurkien ääniä taustalta, ehkä näemme jopa kurkiauran kohoavan läheltä. Siinä sitten seisoisimme hiljaa nauttimassa ympäröivästä luonnosta ja sen upeudesta muistaen aina tuon hetken ja päättämällä, että teemme yhdessä vielä monen monta upeaa retkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi mulle natsais. Mielestäni maanläheinen ja neutraali. Ei liikaa yritystä. Laittaisin viestiä, jos oisin Tinderissä :) vai miten se nyt toimiikaan, en oo ikinä käyttänyt.
Mistä repäisin tuon maanläheisyyden? Minä en sitä aloituksesta huomannut.
Tjaa-a. Olet varmasti perusolemukselta sellainen, jota itse hakisin (tykkää luonnosta, viihtyy kotona, kiinnostaa keskustella) mutta kirosana ja Netflix-maratooni sekä salitsempparin kaipuu saisivat minut vetämään vasemmalle.
Yritä vähän keskustelevampaa otetta. Kelpaako sulle vain osa noista vaatimuksista, ja mikä osa?
Läpänheitto kommentilla teet itsestäsi tanssivan apinan. Se meemi meni jo ohi, naiset hakee stoalaista miestä nykyisin.