Naiset! Olisiko tämä hyvä teksti Tinder-profiiliini?
Saisko susta pitkäaikaista seuraa luontopoluille, Netflix-maratooneille, syvällisiin keskusteluihin, paskaan läpän heittoon ja tietty tsemppaajaksi salille?
M32
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Näkisittepä naisten tinder tekstejä. Ne on todella usein tyyliin: "just for casual fun ;)"
Tiedätkö miksi?
No siksi, kun mätsejä sataa ovista ja ikkunoista ihan tuollakin. Se on ulkonäkö, mikä naisella siellä eniten merkkaa. Miehet eivät tuijota muuta.
Laita mieluummin vihje ulkoilmahenkisyydestä kuvakokoelmaan ja "paskasta läpänheitosta" jonkinlainen sosiaalinen referenssikuva, josta voi vetää johtopäätöksen seuran laadusta ja luonteesta. Ja tietty saliselfie, jos se on tärkeä harrastus.
Itse profiilitekstiin pistäisin vain ammatin, ulkoiset speksit (pituus ja paino, jos ei löydy kokovartalokuvaa), parisuhdestatus ja mitä Tinderistä haet.
Tämä on tosi tavallinen, tämän tyylisiä profiileja tulee vastaan paljon. Korjaa maratonin kirjoitusasu ja jätä kirosana pois. "Tietty" kuulostaa myös vähän oudolta.
Minua profiili ei kiinnostaisi, mutta jos joku nainen pitää luonnossa liikkumisesta ja sohvalla Netflixin äärellä roikkumisesta jnejne niin ehkä se toimii, samanhenkisiä ihmisiähän tässä ollaan etsimässä. Minä etsin enemmänkin ihan perinteisiä treffejä, muu yhteinen tekeminen tulee vasta myöhemmin.
Tämä on tosiaan vähän sellainen "mahtuu 13 tusinaan" -profiili eli tsempatakin voisi, mutta eipä se oma tekstinikään mikään säkenöivä ole. Joka tapauksessa seuraksi hyvät profiilikuvat (SELKEÄT ja fiksun näköiset, edustavat), ja ehkä jopa Insta-upotus, jos Instaa harrastat ja siellä on hyviä otoksia (eikä ihan liian henkilökohtaisia).
Ihanko aikuinen mies harrastaa netflix maratooneja.
Kyllä siinä on ainakin hyvä naiskarkoitin jos ei muuta.
Sori mutta teet itsestäsi todella feminiinisen kuvan tuolla tekstillä. Naisilla on jo pillu omasta takaa, he eivät halua toista pillua, jos siis heteronaisista puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Laita mieluummin vihje ulkoilmahenkisyydestä kuvakokoelmaan ja "paskasta läpänheitosta" jonkinlainen sosiaalinen referenssikuva, josta voi vetää johtopäätöksen seuran laadusta ja luonteesta. Ja tietty saliselfie, jos se on tärkeä harrastus.
Itse profiilitekstiin pistäisin vain ammatin, ulkoiset speksit (pituus ja paino, jos ei löydy kokovartalokuvaa), parisuhdestatus ja mitä Tinderistä haet.
Totta. Joku kuva tai parikin sieltä luontopolulta. Senhän kuitenkin aika ekana mainitsit. Jättäisin kuitenkin sen paskan jauhamisen pois, se ei sovi luontoihmiselle. Tietenkin, jos tykkäät maistella kavereiden kassa erilaisia kaljoja, niin siihen sopiva kuva, mutta se kyllä karkottaa osan naisista. Tarvitset kuitenkin vain sen yhden luultavasti, joten kuvalla saat täsmennettyä hakua.
Kannattaa miettiä mitä oikeasti haluaa kertoa ja mihin aikaansa laittaa. Jos viettää salilla illat, niin salikuva. Tsemppaajan etsiminen on kuitenkin jotenkin niin tylsää, etsi mielummin kaveria salille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies hakee seuraa kamomillateen ääreen.
Tuokin olisi parempi.
Teetä juovat miehet ovat aina samanlaisia viherpiiperöitä.
Teetä juovat miehet ovat terveempiä ja stressittömämpiä teaniinin saannin vuoksi, eli suorastaan omaavat korkeamman testosteronitason.
Haukutaan viherpiipertäjiksi kun todellisuus on täysin päinvastainen....
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta teet itsestäsi todella feminiinisen kuvan tuolla tekstillä. Naisilla on jo pillu omasta takaa, he eivät halua toista pillua, jos siis heteronaisista puhutaan.
Jotkut ihmiset ovat yllättyneitä kun kuulevat että kaksikymppisiä naisia houkuttelevat kypsät, voimakkaat miehet, jotka voivat tukea perhettä ja jotka ovat elämänsä aikana kehittäneet enemmän sosiaalisia taitoja kuin ”vau, sinäkin tykkäät koirista?”
Tämän valossa meidän kaikkien tulisi kotiopetella biologian perustiedot. Tämä aloittajan teksti kun kuulostaa pojan tekstiltä, ei miehen tekstiltä. Ap:n puheet ensi treffeillä oli todennäköisesti tuota ”vau, sinäkin tykkäät koirista?” -luokkaa.
Ite harrastan kyllä urheilua, mutta en käy salilla, joten skippaan kaikki, jotka etsii salikaveria. Samoin Netflix-katsojista tulee mieleen vain "Netflix and chill"-tyypit. Salille tsemppaajasta tulee mieleen tyyppi, joka etsii PT itselleen. :D Monet salilla kävijät ei välitä luontopoluista eikä muutenkaan hyttysten syöttinä toimimisesta. Musta tuntuu, että kaikki "käy" salilla, mutta sitten siellä välillä on paljon variaatiota siitä sen harrastuksen intensiivisyydestä. Osalle se on siellä tekstissä vaa siksi, kun muillakin on. Mitä ne syvälliset on, joista tykkäät puhua? Voithan vähän avata kiinnostuksen kohteita ja kertoa, vaikka mikä on suosikkisarja, joten vähän tietää. Minne luontopoluille haluaisit mennä jne. Nyt kaikki on tosi abstraktia.
Nykyajan voimaantuneille pikkuneideille tärkeintä on kuukausi- ja vuositulot. Olethan katseenkestävä että saan ihqun kuvan someen : D
Onpas täällä lyttäävää sakkia. Musta sun tekstissä tulee esille sun mielenkiinnonkohteita, en itse olettaisi sun tekstistä et olis pakko olla kiinnostunut salilla käymisestä. Tuo paska nyt ei kamalasti järkytä, ja itse toivoisin et miehen kanssa tulis heitettyä läppää, aika tylsää olis muuten
Vierailija kirjoitti:
Minä 46v. nainen harrastan sarjamaratoneja (Netflix ja Viaplay), joten totta kai haluaisin samanhenkisen miehen kanssani niitä katsomaan. Ei se tarkoita, että satunnaisesti kun sunnuntaipäivän viettää sohvalla sarjojen parissa, niin ei tekisi muuta. Lähden mielelläni luontoon kävelemään - hyvällä ilmalla - ja tämä voi ohittaa ne sarjamaratonit oikein hyvin.
Jos tämä on mieskarkotin, niin ei voi mitään. Olen sitten yksin, maratonieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 46v. nainen harrastan sarjamaratoneja (Netflix ja Viaplay), joten totta kai haluaisin samanhenkisen miehen kanssani niitä katsomaan. Ei se tarkoita, että satunnaisesti kun sunnuntaipäivän viettää sohvalla sarjojen parissa, niin ei tekisi muuta. Lähden mielelläni luontoon kävelemään - hyvällä ilmalla - ja tämä voi ohittaa ne sarjamaratonit oikein hyvin.
Jos tämä on mieskarkotin, niin ei voi mitään. Olen sitten yksin, maratonieni kanssa.
Ei se ole mieskarkoitin noin päin, mutta toisin päin miehen ollessa feminiinen se on naiskarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä lyttäävää sakkia. Musta sun tekstissä tulee esille sun mielenkiinnonkohteita, en itse olettaisi sun tekstistä et olis pakko olla kiinnostunut salilla käymisestä. Tuo paska nyt ei kamalasti järkytä, ja itse toivoisin et miehen kanssa tulis heitettyä läppää, aika tylsää olis muuten
Sun tekstihän oli paljon parempi kuin ap:n teksti. Puhuit mielenkiinnon kohteista kun ap vain luetteli mihin haluaisi seuraa. Sali oli vielä oikein tehostesanalla mainittuna "tietty tsempparia salille". Kyllä siinä on ihan suora vaatimus siihen, että nainenkin kävisi salilla. Siinä ei tosiaankaan lukenut "Käyn salilla, sinäkin voit käydä - tai olla käymättä."
Kirosana heti avauslainiin vähän kielii siitä, että kirosanoja löytyy kaikkiin jatkoriveihinkin. Jos se on totuus, hyvä tuoda noin ilmi, mutta jos se ei ole totta, karsii monta vähän kiroilevaa pois.
Ei hitto, en oo tajunnutkaan, että naiset on oikeesti nykyään näin vaikeita ja ärsyttäviä. Onneks oon nainen, ettei tartte teitä yrittää miellyttää.
Ap, vähän viilaat ja teksti tehoais ainakin muhun.
Se on ihan sama mitä sinne kirjoittaa jos ulkonäköä ei ole. Kokemusta on
M37
Ei iske muhun... mutta kaiketi tuolla saat samantyylistä seuraa kuin itse olet?
Näen ap:n mielessäni: yksinäinen ja hieman masentunut tyyppi, joka saattaa tuijottaa telkkaria tuntikaupalla tai päivätolkulla samalla herkkuja popsien. Hän käy ehkä kerran pari vuodessa luontopolulla, mutta laittoi sen antaakseen maanläheisen kuvan itsestään. Salille pitäisi mennä, mutta yksin ei viitsi ja kun massaa on, niin sinne ei edes kehtaa mennä.
Kavereiden kanssa hän saattaa joskus käydä kaljalla ja kännipäissään hän onkin ihan suulas mies. Kaverit vain tuppaavat olemaan parisuhteissaan, joten hetket ovat harvoja. Hän on myös hieman maailmaa vihaava ja siihen pettynyt tyyppi, joka samaistuu katsomiensa netflixin sarjojen sankareihin ja katsomisen jälkeen hän on aina voimaantunut sankariksi itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, en oo tajunnutkaan, että naiset on oikeesti nykyään näin vaikeita ja ärsyttäviä. Onneks oon nainen, ettei tartte teitä yrittää miellyttää.
Ap, vähän viilaat ja teksti tehoais ainakin muhun.
Ap:n tarvitsee miellyttää vain yhtä naista, ei kaikkia.
Yleensä paras ilmoitusten koelukuyleisö on oma perhe, esimerkiksi sisko. Sisko ei takuulla antaisi ap:n kirjoittaa noin, vaan muokkaisi tekstistä paljon mielekkäämmän, mutta täsmälleen oikean. Sisko ei halua veljen löytävän vierelleen mitään hurupäätä tai ikävää naista, vaan hän haluaa vain parasta.
Jos olisin ap:n sisko, niin vetelisin punakynällä heti yli paskan läpänheiton ja tsempparin.
Kiroilevat miehet ovat sivistymättömiä ja personal trainerit ovat ihan erikseen ja maksavat. Mitä sinä annat naiselle salilla ja moni muuten haluaa käydä salilla yksin treenaamassa, mieti niinpäin ja kestäisitkö oikeasti sitä, että nainen sanoo, että rasvaiset ruoat pois ja 100 vatsalihasliikettä päivittäin, että se six pack saadaan näkyviin? Veikkaan, että et sitten kuitenkaan kestäisi. Älä mainitse treenaavasi salilla, jos et ole oikeasti ulkonäöllisesti tikissä, muuten kunnon treenaajat pitävät sinua huijarina.
Ketä netflix jaksaa kiinnostaa? Kuka nykyisin katsoo enää tv:tä? Vain lapsilla on aikaa johonkin tuntien tv:n katseluun.
Aika älyvapaa ilmoitus siis mutta hyvä, että kysyit neuvoa naisilta.