Milloin sait ensimmäisen organismisi?
Kommentit (7)
Ensimmäiset sain alle 4v, kun saapuivat ensimmäisen kerran niin kyllähän niitä tuli seurailtua tuntikaupalla. Välissä ruokittiin ja äiti joutui jo toppuuttelemaan että älkää liikaa antako. Parin vuoden ikään pääsi ensimmäiset ennenkuin isoveli ne tappoi :( mutta niitä kultakaloja on kyllä ikävä vieläkin.
aika samanlainen tarina kuin kakkosella, sain valita kukkakaupasta itselleni sellaisen minikaktuksen, jolle oli liimattu silmät.
Kyllä se oli sitten hieno ja rakas!
En ihan tarkalleen muista, eka organismini taisi olla pieni appelsiini"puu" jonka kasvatin itse appelsiinin siemenestä, taisin olla jotakin 4-5 v.
Perheessä oli kissoja mutta ihan oman organismini sain, kun eläinkaupasta haettiin kultakala. Olin tuolloin 3-4v. Pysyi se jonkun puoli vuotta hengissä, ruokin sitä liian innokkaasti.
Ensimmäinen organismini oli kolibakteeri joka kiinnittyi ohutsuoleeni kun olin 6kk ikäinen sikiö äidin mahassa.
7 jatkaa. Se ei tuntunut ollenkaan.
Ensimmäinen elävä organismi, jonka muistan oli mansikkakaktus, sain valita sen itselleni isosiskonkukaksi kun olimme menossa pikkusiskoa ja äitiä hakemaan sairaalasta.
Olin tietysti hyvin ylpeä omasta kukastani.