Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 tuttavaperhettä myy yllättäen taloaan

Vierailija
01.08.2013 |

sikäli yllättäen, että eivät ole aikeistaan kertoneet, vaikka tekemisissä ollaan oltu. Huomasit talot jokakodista, kun ajankulukseni selaisin sisustusvinkkejä myytävistä taloista. Toisen parin kohdalla voisi olla jopa ero kyseessä, tosin outoa olis sekin. Kehtaisitko sinä kysyä tutuiltasi suoraan, jos huomaisit heidän kotinsa olevan myytävänä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala.. tuli mieleen kun aikanaan ootettiin ex-miehen kanssa kuopusta ja etsittiin isompaa asuntoa. Seinänaapurin kanssa oltiin paljonkin tekemisissä ja he tiesi että asuntoa etsittiin. Sit yhdessä kohtaa luovutettiin jo koko hakeminen kun ei tuntunut millään löytyvän sopivaa kotia, suunniteltiin pientä remonttia rivariin. 

Ja yksi sunnuntaiaamu sit kuitenkin se uusi koti löytyi. Käytiin näytössä sunnuntaina, maanantaina saatiin lainalupaus pankista, tiistaina oli myyjän kanssa jo sovittu hinta, keskiviikkona oli oma asunto myytävänä ja torstaina eka näyttö. Perjantaina tehtiin kaupat. Viikon sisällä tuo kaikki, ja totta kai innoissani menin ja kerroin seinänaapurille että nyt löytyi. Alle 2 km:n päästä silloisesta jne. 

Sen jälkeen ei seinänaapuri puhunut meille mitään :O

En todellakaan tiedä mikä sille tuli :/

Mutta siis joo, jos on hyväkin tuttu niin kyllähän sitä voi kysyä että mikä on, tuleeko muuttoapu sit tarpeeseeen tai muuta.

Vierailija
22/22 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin naurettavaa olla puhumatta sillä monikin katselee myynti-ilmoituksia einä asia kuitenkaan pysy salassa. Se taas herättää turhaa spekulaatiota ja juoruilua kun tutut huomaavat asunnon olevan myynnissä mutta eivät tiedä miksi.

Eikä asia tosiaan kaikille kuulukkaan mutta kyllä itse olen kertonut muuttoaikeista kaikille kavereille ja muille keiden kanssa olen säännöllisesti tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi