Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jonka ehkäisy petti

Vierailija
01.08.2013 |

Minulla olisi kysyttävää.

Mikä ehkäisy oli käytössä?

Miksi ehkäisy petti?

Missä vaiheessa huomasit ehkäisyn pettäneen?

Mitä teit asialle?

Mitä siitä seurasi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No öö, ne tarinat eivät varmaan ole päätyneet tänne "ehkäisy petti" -ketjuun. Katsos kun se jälkiehkäisypillerikin on ehkäisyä.

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 13:27"]

Kukaan ei sitten ole turvautunut jälkiehkäisypilleriin? Outoa ettei naimisen jälkeen oikein tiedä missä mennään.

[/quote]

Vierailija
22/27 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu petti täälläkin, ts. repesi hekuman huipulla eikä uskallettu jättää asiaa siihen joten hain jälkiehkäisyn. Ehkä jos oltais oltu jossain lomalla tai ulkomailla tai muuten hemmetinmoinen kiire tms., ehkä olisi sitten jäänyt jälkiehkäisy hakematta ja se olisi sitten ollut herran haltuun että mitä olisi tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 12:52"]

Minulla olisi kysyttävää.

Mikä ehkäisy oli käytössä?

Miksi ehkäisy petti?

Missä vaiheessa huomasit ehkäisyn pettäneen?

Mitä teit asialle?

Mitä siitä seurasi?

[/quote]

kortsu

ei aavistustakaan, ei olla huomattu että kortsu petti

noin 6 viikolla

en mitään

poika

Vierailija
24/27 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 siis ei tullut raskaaksi mutta kun joku kysyi että eikö kukaan jälkiehkäise. Kyllä jälkiehkäisee mutta en yhtään ihmettelisi vaikka olisi monia tilanteita jossa lasketaan että tuurilla ei raskaus ala. Jos vaikka on käsitys omasta kuukautiskierrosta ja sen vaiheesta jne. ja hankala tilanne lähteä hakemaan pilleriä.

Vierailija
25/27 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi.

Ei 100% sekään.

Olin hakemassa uutta ehkäisyreseptiä, kun lääkäri sanoi, että jos hän vielä ultrais ja kuinka ollakaan, hän ilmoitti sen jälkeen, ettei kirjoitakaan uutta reseptiä. Minä ihmettelemään, että no miksi ei ja lääkäri vastas, että sinne on ehtinyt jo joku päästä. Vahvistettiin vielä verikokeella. Olin niin pöllämystynyt, että labratätikin kysyi, että onko tämä positiivinen tulos iloinen asia ja vastasin, että en tosiaan vielä tiedä.

Haukuin miehen pataluhaksi ja pidin kahden viikon mykkäkoulun.

Meidän Bonus-vauva (oli siis neljäs) on jo 5 v ja olen monta kertaa ajatellut, että ihanaa, kun meillä on vielä tuo.

Vierailija
26/27 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 12:58"]

Kondomi.

Mies jätti laittamatta, enkä minä vaatinut.

Parin viikon kuluttua.

Keskustelua pidämmekö lapsen vai emme. Menin neuvolaan ja aloimme pikkuhiljaa ostella vauvantarvikkeita.

Vauva syntyi 9kk kuluttua. Perään tuli vielä pari lasta lisää kun huomasimme, että lapsethan on oikein kiva juttu :) 

Ja joo, eihän meillä ehkäisy varsinaisesti pettänyt, kun sitä ei käytetty lainkaan.Oli muuten ainoa kerta kun se kortsu jäi pois ja heti tärppäsi. Myöhemmin olemme todenneet että oli elämämme paras moka :)

[/quote]

Hei alaspeukuttaneet, mä tiedän varsin hyvin, että meidän ehkäisy ei pettänyt, koska sitä ei edes ollut. Ihan huumorilla mä tämän tähän ketjuun laitoin. (Olis tosin pitänyt muistaa, että tällä palstalla pitää olla vakava ja osallistua vain niihin ketjuihin joihin tasan varmasti kuuluu, huumoria kun ymmärtää vain harva) Aborttia meillä ei oikeasti koskaan edes vakavissaan harkittu, oli aika selvää heti alusta että lapsi pidetään. Oltiin vakiintunut pari ja jo melkein kolmikymppisiä kumpikin. Lapsi oli alun pikku yllätyksestä toivottu ja rakastettu ja sai pian seurakseen kaksi pikkusisarusta. Ei siis ole mitään syytä alaspeukuttaa, tilanne ei ole onneton :) Meille tämä "ehkäisyn pettäminen" on keskinäinen vitsi. Ja muuten tämän jälkeen me on aina käytetty kumia/kierukkaa jos raskautta ei toivota, opimme siis läksymme kerralla. Mutta edelleenkään en mokaani kadu, jos ajassa vois palata taaksepäin niin edelleen se kumi jäis laittamatta :)

Vierailija
27/27 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa panna paljaalla, ja sekin selitetään niin, että kondomi vain jotenkin liukui huomaamatta pois paikaltaan. Hei, olen mies, ja vakuutan en sen kyllä taatusti huomaa. Mies ei ole vain välittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän