Hitto noiden kaalimadon mainosten kaa!!
Olen 32v nainen ja minulla on ala-koulussa olevia lapsia. Tykkään pitää radiota päällä kun esim teen ruokaa mutta noi kaalimato mainokset ovat niin ärsyttäviä. Voisivat sijoittaa iltaan tuommoiset ettei lasten kokoajan tarvitsisi kuunnella tuommoista
Kommentit (233)
Miksi näin? kirjoitti:
Miksi kaikki seksiin viittaava ärsyttää aina naisia? En ole ikinä kuullut tai lukenut miesten valitusta samasta asiasta.[/
Eipä näy miehille suunnattua seksi mainontaa. Miksei mainosteta radiossa/tvssä esim. penisrenkaita ja jotain tekopimperoita.
Vierailija kirjoitti:
"Iskä, mikä on kaalimato?"
"Iskä, mikä on klitoriskiihotin"?
"Iskä, mikä on penisrengas?"
Kiitos kaalimatomainokset, kun saat 4-vuotiaan tyttäreni kysymään tällaisia asioita.
Iskä, se on sinun vastuullasi, millaista sisältöä lapsesi kuulee/näkee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin? kirjoitti:
Miksi kaikki seksiin viittaava ärsyttää aina naisia? En ole ikinä kuullut tai lukenut miesten valitusta samasta asiasta.[/
Eipä näy miehille suunnattua seksi mainontaa. Miksei mainosteta radiossa/tvssä esim. penisrenkaita ja jotain tekopimperoita.
Mainostetaan kyllä. Olen omin silmin nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin? kirjoitti:
Fleshlightia mainostetaan kyllä tv:ssä, en muista onko Kaalimadon mainos. Kuvattu sivultapäin ja näyttää sisiten lähinnä kohlolta taskulampulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tykkään kuunnella radiota, mutta silti ruikutan kanavan sisällöstä" Radiokanavia on kymmeniä. Sieltä varmasti löytyy myös Kaalimadoton vaihtoehto. Jos ei löydy Spotify maksaa alle 10€/kk. Ei tule minkään sortin mainoksia.
Jos tykkää kuunnella ajankohtaista viihteellistä juontoa ja tämän päivän listamusiikkia, ei niitä kanavia ihan hirveästi ole.
Kyllä on. Mutta jos elämän sisältö on Suomipopin "viihteellinen" juonto niin sitten pitää sietää Kaalimatoja mainoskatkoilla.
Miten radiokanavamieltymyksestä yhtäkkiä tuli elämän sisältö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin? kirjoitti:
Ai missä? Jossain aikuisviihdekanavalla?
Mä ihmettelen sitä miksi muilla, päivänvalon kestävillä yrityksillä EI OLE varaa/tarvetta mainostaa itseään joka ikisellä mainoskatkolla jolloin mahdollista (radiossa 24/7, telkussa 21 jälkeen)? En ole huomannut yhdenkään toisen alan yhtä aggressiiviseen mainostamiseen kuin nämä seksivälinekaupat.
Kuka niitä oikein rahoittaa?
Miksi lapselle ei voi sanoa että ne on seksileluja, aikuiset käyttää niitä? Ja että hiivatulehdus on pimpissä olevaa kutinaa? Älkää tehkö lapsia jos tälläset punastuttaa
Postittakaa tämä keskustelu radiohin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin? kirjoitti:
Ai missä? Jossain aikuisviihdekanavalla?
Joku kaapelissa näkyvistä perusmainoskanavista. Nelonen? En katso televisiota, mies tykkää pitää sitä auki taustalla.
Minua ihmetyttää kaikki seksi-, ripuli-, hiiva- ja muut samankaltaiset mainokset, kun niitä tulee niin usein. Onko näillä tuotteilla niin paljon kilpailua vai mikä näissä on se juttu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapselle ei voi sanoa että ne on seksileluja, aikuiset käyttää niitä? Ja että hiivatulehdus on pimpissä olevaa kutinaa? Älkää tehkö lapsia jos tälläset punastuttaa[/
Et pitäisi pienten lasten kanssa keskustella seksileluista. Jep jep.
Nämä ei punastuta, pelkästään ärsyttää suunnattomasti näin agressiivinen mainonta. Yleensä menee kanava vaihtoon. Eiköhän tarvitsevat löydä lelunsa muutenkin, ilman joka tuutista jatkuvaa luukuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää kaikki seksi-, ripuli-, hiiva- ja muut samankaltaiset mainokset, kun niitä tulee niin usein. Onko näillä tuotteilla niin paljon kilpailua vai mikä näissä on se juttu?
Nuo ovat kaikki yleisiä asioita hyvin monen ihmisen elämässä. Siksi mainostajat kertovat ahkerasti, mitä tuotteita niihin voi käyttää. Esimerkiksi malarialääkkeen mainostaminen olisi Suomessa huomattavasti turhempaa, kun täällä ei malariaa juurikaan ole.
Tämä on valtava markkina. Tutkimusten mukaan noin 60 % naisista on ainakin kokeillut s eksileluja ja noin 20 %lla ne ovat vakituisesti käytössä. Ja montako miljoonaa aikuista naista Suomessa onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapselle ei voi sanoa että ne on seksileluja, aikuiset käyttää niitä? Ja että hiivatulehdus on pimpissä olevaa kutinaa? Älkää tehkö lapsia jos tälläset punastuttaa[/
Et pitäisi pienten lasten kanssa keskustella seksileluista. Jep jep.
Nämä ei punastuta, pelkästään ärsyttää suunnattomasti näin agressiivinen mainonta. Yleensä menee kanava vaihtoon. Eiköhän tarvitsevat löydä lelunsa muutenkin, ilman joka tuutista jatkuvaa luukuttamista.
Kyllä se jostain estyneisyydestä kertoo, jos mainos saa aikaan noin vahvoja tunnereaktioita. Vai ärsyttääkö sinua esim. automainokset noin paljon? Niitäkin tulee aika usein.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapselle ei voi sanoa että ne on seksileluja, aikuiset käyttää niitä? Ja että hiivatulehdus on pimpissä olevaa kutinaa? Älkää tehkö lapsia jos tälläset punastuttaa
Tietenkin voi sanoa, mutta ei ole oikein, että lapsi joutuu liian nuorena kohtaamaan tällaisia asioita. Sitä paitsi kaikki aikuiset ei käytä seksileluja. Tämä täysin turha ja haitallinen mainosten tuottama informaatio seksistä muuttaa lasten ajatusmaailmaa jo ihan pienestä pitäen, mainostajien haluamaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sellaisia tuotteita, joista ei kehtaa missään kahvipöytäkeskusteluissa kysellä suosituksia.
Taitaa kaalimadon liikevaihto upota noihin ärsyttäviin mainoksiin, koska hinnat on niin kalliit.
Esim ihmeellinenhuone.fi on paljon halvempi samoissa tuotteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi sanoa, mutta ei ole oikein, että lapsi joutuu liian nuorena kohtaamaan tällaisia asioita. Sitä paitsi kaikki aikuiset ei käytä seksileluja. Tämä täysin turha ja haitallinen mainosten tuottama informaatio seksistä muuttaa lasten ajatusmaailmaa jo ihan pienestä pitäen, mainostajien haluamaan suuntaan.
Aikuinen ottaa sen vastuun, joka kasvattajalle kuuluu eikä kuuntele kanavia, joilta tulee tuollaista sisältöä. Se on sille radiokanavallekin viesti, ettei niitä mainoksia kannata soittaa. Jos ei osaa rajoittaa lasten kuulleen kulutettavaa sisältöä, saa syyttää vain itseään, että lapsi on mainonnan uhri.
Joo, olen niin estynyt, etten ole koskaan kokeillut mitään se*ksileluja työpaikalla työkavereiden ja pomon läsnäollessa enkä edes kotona lasten kanssa. Taidan olla suoraan jostain 1800-luvulta näine estoineni.