*~*~*~ Enskattarien viikonloppu la-su ~*~*~*
Kommentit (30)
Ja jos vaikka menen kylää ja istun paikallaan niin tuntuu että saatan vaikka nukahtaa seisaalleen. Eilen nukahdin veljeni luo kun vähä pistin sohvalle pitkäkseni. Kauhee väsymys, haukotuttaa ihan koko ajan. *haukotus*
Upeeta, mahtavaa!!! Paljon onnea sulle ja omituiselle kehollesi ;)
(.) Eilen testasin jälleen negan ja sen kunniaksi sitten tuli otettua useampi siideri ja juhlittua ilosaarirokkia ihan kunnolla. Sen verran taas latisti tuo testi, että oli hyvä syy juhlintaa. En ole tässä viimeiseen vuoteen ottanut muuta kuin saunasiiderin silloin tällöin ja nyt kahden siiderin jälkeen olinkin ihan hiprakassa :) No hauskaa oli ja tätiä vielä odotellaan. Pitänee soittaa gynelle jossakin vaiheessa, jos ei tätiä ala kuulumaan.
On sen verran heikohko olo, etten nyt kommentoi tämän enempää :)
Tuisku kp 41/34
On se vaan ihana tämä kesä ja loma, enpä muista koska oisin näin nauttinut! Saattaa kyllä johtua siitä, että mulla on harvoin lomaa heinäkuussa, kun yleensä on ne parhaimmat ilmat...
[color=20B2AA][b]Yedo[/color][/b]: on se vaan ihana toi sun plussaamises! :)
[color=20B2AA][b]Emma[/color][/b]: kivalta kuulosti teidän romanttinen ilta! :)
[color=20B2AA][b]Tappert[/color][/b]: vielä oot vähän epäluuloinen... Tietty siellä näkyy (siis ultrassa)! Tuuhan heti kertomaan sit kuulumiset!
[color=20B2AA]KM[b][/color][/b]: ovis on kai tavallisimmin 12-16pv ennen menkkoja, mutta voi olla 10 pv:kin, joka alkaa olla sillä rajalla, että riittääkö aikaa alkion kiinnittyä. Onnea oviksen metsästykseen! ;)
[color=20B2AA][b]Kathy[/color][/b]: *bd*
[color=20B2AA][b]Cerbera[/color][/b]: kiva ylläri mieheltä! :)
[color=20B2AA][b]Jouhi[/color][/b]: toivotaan, että tuo roskishaamu tarkoittaisi sun kohdalla plussaa! *bd* OIreet on sulla ainakin hyvät!!
En halua masentaa, mutta se taitaa kyllä usein olla kyllä nega... Olisikin muuten kiva tietää, onko se TODENNÄKÖISEMMIN plussa vai nega, kun molempia kokemuksia on kuullut!
[color=20B2AA][b]Tuisku[/color][/b]: pahoittelut negasta! On se vaan harmillista tuo, kun kierrot venyy, muttei plussaakaan tule (Nimim. " Kokemusta on" ...) Mutta vielähän se toki ehtii plussaksi muuttua! *bd*
[color=CD5555][b]Oma napa[/color][/b]: laskin pitkästä aikaa kp:n ja tänään on 22/28-41. Oviksesta ehkä vajaa viikko, mutta kun en tikuttanut, niin ei varmaa havaintoa asiasta. Päättelen vain tissien kipeytymisestä ja valkkarin määrän lisääntymisestä (kuiva kausi päättyi eilen). Pupuiltu on suunnilleen jtp, mutta toistaiseksi ei kyllä mitään normaaleista menkkaoireista poikkeavaa. Toivossa on kuitenkin hyvä elää!
Sunnuntaipäivän jatkoja ja ++++++sädetyksiä kaikille Ensikoille!
Tämä lähtee tästä miehen kanssa kavereille grillaamaan! :)
Killa
Iltapivähän nyt on, mutta mulle aamu kun juuri heräsin:/
Titi-uu84, mä oon kesäsiivooja. Nyppii kun viime kesänä oli pakko ottaa se homma ku oli viä alaikänen eikä oikeen muutakaa saanu ja nyt täksi kesäksi yritin ettiä jotain muuta, mutta en onnistunut joten oli pakko ottaa se mitä sai:/ Mutta nyt mietin kokoajan vaan että mitä kivaa sinne taloon sitten voisin ostaa kesätyörahoilla. Vaikka eihän millään siivoojan palkalla kauheita ylellisyyksiä saa, jos koko rahoista on mitään jäljellä siinävaiheessa kun saa ruveta sisustamaan:)
jouhi, mä en ainakaan osaa sanoa sun testistä mitään kun itse en oo viä ehtiny tikuttelemaan yhtään mitään. Aina päivää tai paria ennen kun olen ajatellut testailla niin täti on saapunut. Mutta toivotaan sitä plussaa:)
Mies on nyt siä tontilla tekemässä jotain?! Joten mulla on koko loppupäivä aikaa palstailla:) Harmivaan kun kaikki hänen viikonloput kuluu nyt sitten sielä ei ehditä olla yhdessä:' (
cerbera
Yedo: Valtavasti Onnea plussasta! Ihan saada tällaisia uutisia, kun aluksi tilanne näytti niin epätoivoiselta! Rutkasti Onnea matkaan!
Killalle peukutuksia!!!bdbdbdbdbdb
Cerbera: Itse olin 19v. ja mies 23v., kun ostettiin omakotitalo ja silloin itse olin juuri samana syksynä aloittanut ammattiin opiskelut. Mies oli ja on edelleen vakityössä. Miehen nimellä otettiin lainat ja hän myös omistaakin talon. Lainaa tuli otettua 70 000¿, joka on kuitenkin suht kohtuullinen määrä. Miehen rahoilla vähennettiin lainaa 500¿ joka kuukausi ja minä maksoin mitä kykenin esim.ruokaostokset. Nyt, kun olen töissä(määräaikainen), lyhennys on sama edelleen, mutta mökkitonttilainaa on nyt myös maksettavana. Hyvin ollaan pärjätty, vaikka nyt tuntuu, että aika riski otettiin. Mutta missään nimessä en toisin nyt tekis!! Koti-ihmisiä ollaan, joten vähäiset ovat meidän menot, johon rahaa kuluis ja kyllähän sitä silti on pitänyt omista menoista tinkiä. Ja jos lapsi vielä tähän tilanteeseen siunaantuu niin se on vaan plussaa ja murehditaan rahanmenoa sitten, kun sen aika on. Mutta siis hyvin ollaan rahallisesti pärjätty eikä oikein tiukkaa ole edes tehnyt. Onnea teille uuteen projektiin!! Tiedä, vaikka heti tärppää vauvarintamalla, kun ajatukset on muualla!
Muille päivän pinon kasvattajille! Heipä hei!!
ON: En tiedä onko ovista vai mitä tää on, mutta märkyyttä on ilmassa ja nippailuja ja jomotuksia ihan tarpeeksi. Ja edelleen harjoitusta jatketaan...
Hoyt kp12/27
Mahtava toi talojuttu.. Onnea vaan.. :)
Tänään on kp 10/26-27 ja ovistestiin tuli plussa..
Jotenki kuitenki surkea olo... Lempi heppa meni tänään ikivihreille laitumille 20 vuoden iässä. Hoitanut sitä koko sen elämän.. ollut paikalla kun syntyi ja myös tänään.. Se haudattiin metsän reunaan mihin aurinko aina laskee.. Ollut sen lempi paikka aina...
Sori tää vuodatus... :( Viikonlopun jatkoja kaikille...
Avasin koneen ensimmäistä kertaa tuon perjantaisen viestini jälkeen ja olipas ihanaa lukea perjantain pino loppuun. Joskus näinkin päin, että huonoista aavistuksista ja tuntemuksista tulee yllätysplussia. SUUREN SUURI ONNENHALAUS YEDO! Eipä se kadonnut tätikään sitä plussaa päässyt estämään...
Jätän muut kommentit huomiseen! Nyt ajattelin kömpiä tuonne sohvan uumeniin potemaan vatsakipua. Kyse ei taida olla enää tädin kahvikekkereistä vaan jostain muusta nipistelystä. Mukavaa illan jatkoa kaikille enska-ystäväisille!
-desejo
[b]Miten teidän miehet suhtautuu tähän palstailuun?[/b] Mun mies nimittäin tuli taas äsken kurkkimaan tohon kun luin pinoa ja alkoi sit kyselemään et mikä mun nimimerkki on ym. Sit se luulee että täällä puhutaan vaan seksihommista. Kysy se et onkos miehillekin oma palsta, niin mä kerroin et onhan tuo isien palsta, mut kun kävin kurkkaamassa sen sisältöä niin autoistahan ne vaan näkyy sielläkin puhuvan... Että se siitä. Mä sanoin kyllä miehelle että anna olla kun et kuitenkaan näistä " akkojen höpinöistä" mitään ymmärrä. Ehkäpä tämä palsta on juuri siksi olemassakin :D
tää Nauku on nyt kotiutunut nettipimennosta ja piinasta!!!!!!
te ootte tällä välillä kun olin reissussa pinoillu ihan hirveesti, lueskelen niitä tässä vielä oikein rauhassa mutta oli sitten pakko tulla tänne kertomaan tilanneanalyysiä:
olen ihan pihalla noitten aconin testien kanssa; perjantaista lähtien joka päivä olen testannut haalean vaaleanpunervan viivan aconeilla..mutta ei vaan viiva vahvistu eka viiva tuli kun huvikseni aattelin testata sillon perjantaina kun oli niiiiin väsynyt, rinnat turvonneet ja jomottelee tasasen tappavasti alavatsalla ja ihmeekseni minuutin sisään siihen muodostu haalea viiva eli kp 26/25-31, itse arvelin että kierto olisi 28 päivää ja tuolloin oli dpo 9 (ehkä) eli huomenna pitäisi tädin tulla :( pää on aivan sekaisin uskoako vai ei tuota testiä, mieskin ihmettelee että eihän se ole tumma viiva eli nyt jo 3 päivänä haalea plussa ja lämpöäkin on nyt 37,3-4 ja paineen tunnetta myös alamasussa. Niin ja naama kukkiiiiiii enemmän kuin koskaan aikuisiällä. Pelottaa että jos tämä nyt on sitä, niin vahvistuuko viivat ja onko siellä sitten kuitenkaan mitään???? Huomenna aamulla testailen taas, on tämä kyllä piinaaaaa....
Yedolle muuten superonnittelut plussasta!!!!
Kaikille muillekin vilkutukset, ihanaa taas pinoilla teitin kanssa :)
kärsin jo aikamoisista vierotusoireista:D
hämmentynyt Nauku
Me lähetään Helsinkiin nyt tänään käymään joten en pääse koneellekaan. Ellei oteta kannettavaa mukaan =) Joudun ihan yksin nyt kuuntelemaan kehoani ja ei ole keneltä kysyä jos jotain ilmenee. Voi kun teiltä on aina niin helppo kysyä *kiittää* Mutta kyllä minua nyt jännittää.