Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*~ Enskattarien viikonloppu la-su ~*~*~*

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu missä kaikki enskat luuraa??

Se viiva vahvistuu kuin merkkinä elämästä joka vahvistuu sisälläni päivä päivältä : )

Tänään käydään hakemassa ruunat kotiin kesälaitumelta ja käyn vielä ratsastamassa. Kohta senkin saa jättää moneksi kuukaudeksi. Pitää käydä fiilistelemässä molempien kanssa vielä joku ihanan pitkä metsä reitti ja antaa ruunille sitten pitempi loma : )

Tultiin ystäväni kans siihen tulokseen, että viikkoja olis nyt 4+5 ja la 19.3 vähän vaikea laskea, kun ne yhdet menkat jäi välistä, mutta laskettiin 30 pv. kierrolla.

Palaan kommentoimaan lisää jahka muutkin saapuvat viikonloppun viettoon.

Vierailija
2/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yedolle suuret onnittelut vahvistuneesta plussasta!!!

Millonkas siun viimeiset kuukautiset olikaan? Viime kuukautisten alkamispäivästä lasket 9 kuukautta ja 7 päivää eteenpäin, niin pitäs la:n osua melko kohdalleen! Arvatkaas kuinka moni vauva syntyy laskettuna päivänä? Noin 2%

Omaanapaa sen verran, että nyt menossa kp 7/28-33. Yleensä siis ollut tuo 28 mut viime kierto venähti 33 päiväseksi. Niin eli monentena kp:nä ootte alkanut tikuttelemaan ovista? Viime kierto meni vähemmän aktiivisisssa merkeissä, niin jospa ytrittäs petrata tähän kiertoon... ;)

T:Remukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yedolle vielä onnittelut vahvistuneesta plussasta =).

Remukka, mun ovistikkujen ohjeiden mukaan pitäisi alkaa tikuttamaan ovista kp 11, jos kierto on 28 päivää. Nyt vaan testejä tilaamaan, niin ehdit kyllä saada ne ajoissa =). Monesko yrityskierto teillä on menossa?

Meillä on tänään romanttinen ilta tiedossa. Ravintolaan mennään syömään ja varmaan vähän viiniäkin maistellaan =). Jonkun leffankin voisi vuokrata, niin saisi sitten myöhemmin illalla käpertyä miehen kainaloon.

Emma kp 22/33

Vierailija
4/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remukka: Mun viime menkat oli 11.5, että siitä kun laskee niin metsään menee!!! Ei mitään havaintoa tapahtuneesta oviksesta kuun vaihtessa, joten arvailuksi menee. Mulla kun jäi yhdet menkat ilmeisesti välistä ja sitten seuraavasta kierrosta, mitä en tajunnut edes alkaneen, niin plussasin. Nyt siis olis kiertopäivät 66 tai 34.. Laskettiin, että mun kierto keskimäärin siitä lokakuusta, jolloin jätin renkaan pois, niin olis 32 pv. SEKAVAA!!!!!

Hoitajan kans laskettiin, että se kierto, missä ei ovista tapahtunut ja menkat jäi tulematta?? olis loppunut 11.6 ja tämä plus kierto olis alkanut 12.6 ja siitä olis nyt kohta se 2 viikkoa ja plus näkyy vahvistuvana haamuna. Eli viikot ja la villien arvailujen varassa.

Kaiken lisäksi tässä pluskierrossa on touhuiltu ehkä viis kertaa, ei ole oikein huvittanut, kun kaikki on ollut nin sekaisin. Oltiin Helsingissä lomalla oletetun oviksen aikoihin ja yhden kerran touhuiltiin. Joten aikas onnekas sattuma kaikkineen : )

Varmasti ainakin onnistun jäämään teidän mieliinne näiden hieman erikoisten vaiheideni kanssa, mutta tämä kaikki todistakoon, että tässä raskautumisen yrityksessä ihan kaikki on mahdollista!!!! Jopa mahdotonkin...

Vierailija
5/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää korjata, että 12.6 alkaneen kierron OVIKSESTA olis nyt kohta se kaks viikkoa. Huoh..

Vierailija
6/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EmmaAnna: kuudetta kiertoa nyt mennään! Kuume on kova molemmilla! Mies on niin täysillä mukana kun vaan voi ja jaksaa kuunnella miun löpinöitä ja höpinöitä kierroista sun muusta. Sulla alkaa olla piinapäivät käsillä. Onko ollut tuntemuksia? Plussa säteitä sinne päin +++++

T:flunssanen Remukka

Vierailija
7/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä olette päätelleet, että yhet menkat jäi välistä? Ei vaan olis mahdollista, että hedelmöittyminen olisi tapahtunut jo tuolloin kuukautta aikaisemmin? Eli jos lasketaan tuosta 12.6 (?) alkaneesta kierrosta niin sillon siun la ois just tuo 19.3. No mutta ultrassa ne viikot sitten selviää. Sallinette miun epäillä, että la muuttuu ainakin muutman päivän :) Hassua, että ne ei halunneet ultrata sinuu siellä yksityisellä.

T:Remukka

Vierailija
8/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

YEDO!!!

Onnea, ja tervetuloa O-puolelle :) Ratsastuksesta mainitsit...miski se pitää kohta jättää moneksi kuukaudeksi? Mä en ainakaan aio ratsastusta jättää raskauden " takia" , vaan jatkan niin kauan kun hyvältä tuntuu. Ainakin siihen asti kun masu alkaa kasvaa - aion jatkaa normaalisti, myöhemmin kun putoamisesta voi todella olla vaaraa (en usko että on ennenkuin masu alkaa erottua?) siirryn rauhalliseen koniin ja käynnissä köpöttelyyn. Korjaan sitten käynnissä istuntaa ja taivuttelen ja asettelen muuten vaan.

Tuttavani ratsasti vielä kuukausi ennen LA:aa, joskin käynnissä köpötellen, mutta kuitenkin. Eli jos vaan uskallat eikä pahalta tunnu, niin älä suotta luovu - olen nimittäin kuullut että moni jättää ratsastuksen heti kun plussaa, ihan vaan sen putoamisenpelon takia...ja moni hylkää pyöräilyn ja monet muut lajit, joita kyllä saa vapaasti harrastaa jos ei tunnu pahalta! Oman kehon mukaan pitää toimia.

Niih, täällä mä taas kuikin...joku kyseli LA:aa...nettilaskureiden mukaan olis 12.3, mutta ehkä maanantain ultraaja osaa sanoa paremmin (mikäli siellä nyt elämää näkyy...)

Hophop...nyt täytyy mennä...etten taas jumitu tänne :)

Tappert - taas täällä, ei saa suuttua

Vierailija
9/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remukka: Siitä pääteltiin, kun että jäi välistä, kun testit näytti negaa aina eiliseen aamuun asti. Muutaman oman haamujen haamun testasin, vaan taisivat olla roskis kamaa.

Tappert: Nuot mun ruunat on vähän sellaisia omanlaatuisia ja tekevät sellaisia temppuja, että voipi olla, etten uskalla kovin kauan köpötellä. ainaskaan maastossa. Kentällä toki voipi mennä, vaan neuvolassa suosittelivat jättämään ratsastuksen heti. Pomppiva liike oli niiden mielestä pahasta. Ei sovi mennä harjoitusravia :) Tippunut en noilta omiltani ole, enkä sitä pelkää, mutta anteeksi en voisi itselleni antaa, jos sieltä kaaressa alas tulisin ja vauvalle tai minulle sattuisi jotain. Siinä kun voi loukata tosi pahastikin. Itse ainakin alkaa heti ajattelemaan asioita eritavalla.

Mutta nyt ruunien hakuun. Kyllä niitä karvakorvia onkin jo ikävä!!!

Vierailija
10/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä hieno kuulla +uutisia! Ja ajatella, että vielä muutama päivä sitten surtiin huonoa palvelua kunnallisessa ja tulevaa gyneaikaa.. Niin se vaan elämä muuttuu. Mutta vielä: sylillinen onnea, kaikkea hyvää ja paljon vauvaliimaa matkaan!

[color=deeppink][b]EmmaAnna:[/b][/color] Onnea vielä ovisplussasta ja pupuiluintoa sinnepäin!

[color=blueviolet][b]Ninnu:[/b][/color] Kovasti bd bd bd sinnepäin! Jospa se roskishaamu vielä vahvistuisi. Niinhän kävi Tappertillekin!

[color=green][b]Desejo:[/b][/color] Toivottavasti akka ymmärtää häippästä pian! Mullakin oli joskus ihan kamalat menkkakivut ja tuntui ettei sitä vuotoa tuki mikään. Se on kyllä inhottavaa! Onneksi iän myötä on helpottanut. Tsemppiä ja voimahaleja!

[color=plum][b]Titi:[/b][/color] Toivottavasti " ihan oikea yritys" tuottaa pian tulosta! Plussatuulia sinnekin suuntaan!

[color=Hotpink][b]Viipuli:[/b][/color] Ihana tapa kertoa isovanhemmille! Mistäs niitä mummola-kylttejä saa? Jos vaikka piankin tarvis itsekin.. bd. Onnellista odotusaikaa!

[color=Hotpink][b]Pikkupikku:[/b][/color] Susta tulee varmasti niin suloinen ja kaunis, kun sulla on kuulemma komeat ja kauniit vanhemmat ;)

[color=blue][b]Naksu:[/b][/color] Kiva kuulla, että aurinko löysi tiensä risukasaan! Uskotaan aina siihen, että asioilla on tapana järjestyä, eiks vaan! Hienon miehen oot löytänyt, hyvä että voitte puhua asioista.

[color=red][b]Sara-Maria:[/b][/color] Aurinkoista viikonloppua, oot aina niin ihanan tsemppaava kaikille. Plussapölyä sun suunnalle myös *puhaltaa*!

[color=purple][b]Killa:[/b][/color] Toivottavasti eukkolainen ferrareineen pysyy poissa ja plussa pamahtaa testiin! Tsemppiä, haleja ja plussia teillepäin!

[color=deeppink][b]Avecos:[/b][/color] Voi että, ehkä se on vaan jotain ihmetuhrua, mullakin on joskus ollut sellaista ilman kummempaa (tietääkseni) syytä. En oikeen kyllä osaa sun tapauksessa veikkailla syytä. Toivottavasti Nellamaija on oikeessa. Toivotaan ettei ole mitään vakavaa. ISOJA tsemppihaleja!!!! Ai niin.. Kyllä ne sormukset tuntuu aina hienoilta! Onnea!

[color=green][b]Apila:[/b][/color] Hirveää! Voimahaleja sulle ja paljon parantumissäteitä pikkuiselle sukulaistytölle! Tuli ihan paha mieli sun puolesta. Jaksamista!

[color=deeppink][b]Leenu:[/b][/color] Onnea ovisplussasta ja pupuiluintoa!

[color=blueviolet][b]Sikuri:[/b][/color] Toivoa on niin kauan kuin täti pysyy poissa! bd bd bd!

[color=red][b]Remukka:[/b][/color] Pikaista paranemista ja onnea ovishountingiin!

[color=green][b]ON:[/b][/color] Eipä mitään ihmeellistä. Aamulämpöjä oon mittaillu mutten kyllä tuu niistä hullua hurskaammaksi. Sen verran pomppivat. Kp 16/30-36 meneillään. Ovista odottelen ensi viikolopun haminoissa, ehkä. En oo sitä ennen bongaillut joten ei ole aiempaa kokemusta. Eikös se oo jotain 10-14 pvää ennen seuraavaa tätivisiittiä? Tämä seksi ja punaviini -kuuri on kyllä sen verran kivaa, että ajattelin nautti molempia jatkossakin, oli sitten ovista tai ei ;)

[color=blue]

[b]Gallupit:[/b]

[/color] Pitkiä ja hoikkia ollaan molemmat, minä 180 ja miesä 192. Joten pitkiä ja hoikkia varmaan tule lapsista. Toivottavasti saisivat mun silmät: isot ja luonnostaan ihan kirkkaan siniset. Mieheltä voisivat periä kasvojen profiilin, huulet ja kulmakarvat. Tietty saadaan kauniita lapsia, vai ootteko kuulleet että joku olisi äitinsä ja isänsä mielestä ruma? Kauhuskenaario olisi, että miehen pitkät, runsaat, kiharana rehottavat säärikarvat periytyisi tyttölapsille ;) Minä olen härkä ja mies kalat: en oikeen tunne horoskooppeja, mitäs tosta voisi tulkita? Jokuhan oli niihin perehtynyt.

Vilkutuksia kaikille muillekin (ainakin Marylle, Hepalle ja Jouhelle)! Ja plussasäteitä ihan kaikille meille ihanille ensikoille!

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

[color=green][b]

-Kesämorsian-[/b]

[/color]

Vierailija
11/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton siitä saa kun ei jaksa oikolukea pitkän viestin koodeja. No, ainakin vähän väriä tälle palstalle ;) Yrittäkäähän saada selvää!

[b][color=gren]-Kesämorsian-

[/b][/color]

Vierailija
12/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eihän noi koodit mene yhtään kohdalleen. Pitäisi varmaan viilata kynsiä, kun tällä läppärin näppiksellä tulee näköjään ylimääräisiä välilyöntejä näillä kynsillä aika helposti. Ens kerralla en taida enää värejä edes yrittää...BLAAH.

-KM, vielä kerran-

Vierailija
13/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

YEDO;

olipas kumma neuvolan tyyppi. Mun neuvola on vasta edessäpäin, mutta tuttavalle oli sanottu, että saapi huoletta jatkaa jos uskaltaa, että ratsastus vielä rentouttaa ja vahvistaa alaselän lihaksia ja pitää ne kunnossa kun alkaa masu painaa...ei tietääkseni sanoneet pomppivasta liikkeestä mitään?!

Apuuuva...just sitten tänään treenailin harjotusravia ilman jalustimia lämpösellä joka pompottaa kuin ravuri ikään. Hmmph, varmistan asiaa vielä maanantaina ultraavalta tohtorilta, jollei tiedä niin sitten seuraavalla viikolla neuvolan tätsyltä. Täytyyhän tästä saada jotain tolkkua :)

Tappert

Vierailija
14/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=7]♥[/size][/color]ISO HALAUS JA ONNITTELUT YEDOLLE PLUSSASTA![color=red][size=7]♥[/size][/color]

[color=red]Ainakin tosi nopeesti loppujen lopuks tärppäs teilläkin, kun katoin esitteyliststa että toukokuussa ootte alkanu yrittämään. Paljon vauvaliimaa matkaan![/color]

[color=purple]Mä tossa huvikseen lukaisin esittelypinkan löpi oikein ajatuksen kanssa, että enskakaverit jäis paremmin mieleen! :D Katoin huvikseen, että ketkä on suunnilleen saman ikäisiä ku minä ite ja sit että kuinka moni on aloittanu yrityksen samoihin aikoihin ku täällä päin. Ja huh, montahan sieltä löytyi... Samaa ikäluokkaa (20-25-vee) ainakin: [b]hoyt, Lisbet81, Viipuli82, Anskuliini82_, sabam,[/b](missässabam muuten luuraa???) [b]Sara-Maria, Juliaana-82, nuka84, Paju-82, -m@y-, Divina, Poppana82, ersu82, _edda_, Kiira82, Tamsku, Kesämorsian2006, Remukka, LinnaeaBorealis ja jouhi[/b]! Sori jos nyt jäi joku tuota ikäluokkaa oleva pois mun listasta...

Sit toisenlainen lista, ketkä on jättäny ehkäisyn pois/aloittaneet yrityksen 02-06/06 itseni mukaan lukien: [b]Nellamaija, häpö2, hoyt, Anskuliini82_, sabam, Sara-Maria, Keiju78, Avecos, Sininpilvi, Paju-82, Serenity, sadeye, Ninca, miauuu, Yedo (JOKA PLUSSASI!), B_fly, Aqua80, L.U.N.A, Poppana82, aino-80, peipposka80, _edda_, Sofia-75, Kiira82, Tamsku, Sikurisokeri, Kesämorsian2006, Remukka, LinnaeaBorealis, ninnuliina87, meriheppa ja jouhi![/b][/color]

[color=red]NÄIDEN TEKEMIENI LISTOJEN TARKOITUS EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA OLE SYRJIÄ MUITA ENSKOJA TAI PAHOITTAA KENENKÄÄN MIELTÄ! Halusin tehdä ne vain tekemisen ilosta ja mielenkiinnosta. Sitäpaitsi, [b]eikös me raakileet aleta sädettämään nuo pitkään yrittäneet vanhemmat enskat pikapikaa tuonne o-puolelle?[/b][/color]

[color=purple]Sellasenkin pistin muuten merkille tässä esittelypinkkaa selatessani, että alle kakskymppisiä enskoja ei taida ollakaan kun [b]MaryRose, cerbera ja ninnuliina87[/b]! Korjatkaa jos olen väärässä.[/color]

[color=red]Nyt tämä enskaliini lähteepi syömään uusia perunoita ja miehen grillaamia pihvejä! Nams! Palaan pinkalle jossain vaiheessa! MUKAVAA PÄIVÄNJATKOA KAIKILLE!

T:Titi-uu[/color]

Vierailija
15/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli luettua viikon kirjotukset nopsaan ja paljoakaan ei jäänyt mieleen. On ollut sen verran kiire koko ajan ettei ole tänne ehtinyt. Tosin ens viikollakin on kolme päivää nettipimennossa ja kuun viimenen viikkokin menee reissatessa joten aikas harvakseltaan ehdin poiketa. Saa nähdä millaset vierotusoireet tulee, kun teidän juttuja ei pääse lukeen, mutta toisaalta tauko voi tehdä hyvääkin.

Täti oli muutamat yllättänyt, ei muuta kun uutta yritystä kehiin.

YEDO: onnea plussasta.

Plussasäteitä toivottelen taas kauheesti niitä tarvitseville. Heitä oli tosi monta, mutta nimiä en muista.

ON: kp26/28-? menossa ja nyt on viimesen viikon aikana varsinkin, kun on menossa nukkuun, vatsassa ollut pientä kipristelyä ja menkkamaista tunnetta ja pieni toivo on herännyt, josko se olis sitä kiinnittymistä. Testata ajattelin vasta reilu viikon päästä maanantaina (sillon on kp35), jos täti ei ole sitä ennen kaartanut paikalle. Nyt kun on eka kierto ilman teroluteja, niin kierto saattaa venyä kuinka pitkäksi vaan.

Nyt takaisin siivouksen pariin.

Kathy

Vierailija
16/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastaminen on sallittua niin kauan ku tuntuu hyvälle. ainut vaarallinen mitä on on putoaminen ja harjoitusravia on syytä välttää.. Sekään ei ole kauhean vaarallista mut ei välttämättä hyvästä.. Sen tiedän et ei ole kielettyä,mut.. Tuttava ratsasti ihan viime päiviin asti.. Mutta suositeltavaa kuulema on että ainakin viimeiset raskaus viikot välttäisi tuota lajia. Koska raskaus väljentää " liitoksia" Oikea sana hukassa. Kuuntele kehosi tuntemuksia.. :) Eikä asento ole hyvästä.. Istua hajareisin hevosen selässä ettei käy huonosti... En peloittele vaan faktaa.

Tulin töistä ja huominen olisi vapaa.. Ihanaa peräti 1 päivä.

Täytyy mennä syömään.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Vierailija
17/30 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opettelisi kirjoittamaan oikein. Voisitte tekin ymmärtää.. :)

Vierailija
18/30 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiitkästä aikaa, tai no oikeastaan parin päivän palstailuloman jälkeen täällä taas! Tänne suuntaan kuulu oikeen mahtavaa! Mieheni oli järkännyt minulle oikeen luxusluokan yllärin! Hän ilmoitti perjantai iltana RAKENTAVANSA MEILLE IHAN IKIOMAN TALON!!! Hänellä oli jo tonttikin ostettuna ja lainat ja kaikki!! Voi elämä en voi uskoa tätä!! :D Täällä siis elämä hymyilee kuin naantalin aurinko!

ON: kp8/28 ja keskiviikkona sais sitten etsiä sitä ovista. Jos olisin nyt piinaviikolla olisin havinnut kaikenlaisia raskausoireita. Mutta kun en ole niin kai ne on jotain ihan tavallisia vaivoja:(

Luin vain pinkkanne pikaisesti joten paljoakaan ei mieleen jäänyt, paitsi Yedon plussa!! Tuhannesti onnea ja kilokaupalla vauvaliimaa.

bd

En voi käsittää sitä talohommaa mitenkään päin!! Huolettaa vain se, miten hoidamme lainat ja kaikki muut kulut mitä siinä tulee kun minullakaan ei ole sitä ammattia vielä..mutta eikö niillä asioilla ole tapana järjestyä.

Nyt nukkumaan, että jaksaa yöllä taas ahertaa..ei kyllä huvittaisi enää yhtään tehdä tuota työtä kun jo vuoden olen sitä tehnyt (kesät ja kuoluaikana viikonloput ja lomat). Mikäs siinä jos työ olisi mielekästä, mutta kun se on kaikkea muuta kuin mielekästä. Mutta motivoin itseäni sillä, että enää kolmeviikkoa ja sitten ei enää koskaan!

cerbera:)

Vierailija
19/30 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei täällä taaskaan taida olla ketään muita palstailemassa... Tavallista tuuriani, kun mulla on aikaa palstailla niin muut on sit jossain... Mutta viettäkää nyt sit mukavaa viikonloppua kun ette ole täällä! :)

[b]cerbera[/b]: Aivan mahtava toi talojuttu! Mä olin kans ihan täpinöissäni kun etsiskeltiin miehen kanssa taloa pari vuotta ja sitten kun sopiva toissa keväänä löyty niin voi että sitä olis halunnu että kaikki on heti tiptop! Mutta on se toisaalta kiva kun saa rauhassa laittaa taloa " oman näköiseksi" . Tosin teillähän talosta tulee " oman näköinen" suoraan, kun rakennatte uutta. Meillä on miehen kanssa talolaina puoliksi ja tammikuussa 2007 aloitetaan itse lainan maksaminen (nyt maksetaan vielä pelkkiä korkoja), kun valmistun joulukuussa ja toivottavasti pääsen heti työelämään mukaan. Hoitoalaa opiskelen niin kyllä tällä alalla ainakin toitä piisaa. Määräaikaisia pätkiä ainakin jos ei muuta. Minuakin vähän jänskättää tuo että mitenkäs sitä lainaa sitten maksetaan kun vauva tulee, mutta kyllähän sitä varmasti pärjää kun mies käy töissä ja oli äitiyspäiväraha minkä suuruinen tahansa niin se on sitten jostain omista jutuista pois jos lapsi tarvitsee jotakin. Mitäs työtä sä muuten teet kun käyt yötyössä? Mä lähden tästä pihahommeleihin, mies makaa krapuloissaan sängyssä, eikä kaduta yhtään että en ite lähteny eilen sen mukaan viihteelle! :)

T:Titi

Vierailija
20/30 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip hei, olis tärkeetä kysyttävää. Eli tein kuitenki eilen testin (tiedän että on liian aikasta, mutta kun...). Ihan puhdas negahan se oli. Sitten tänä aamuna tyhjentelin roskiksia ja huokaillen senkin testi roskiksenkin tyhjensin. Katsoin vielä kuitenkin sitä testiä ja siinähän oli kuin olikin haalea harmahtavan värinen paksu viiva. Tosiaankin haale, mutta mieskin näki sen =) Voiko tarkottaa yhtään mitään? Voi että minuu nyt jännittää.

Jos olisin raskaana niin oireita kyllä keksin seuraavanlaisesti:

-mahan jatkuva jomotus, alkoi heti oviksen jälkeen

-nännit ihan tappavan kipeet oviksen jälkeen, nyt rauhoittuneet (ikinä ennen ei ole nännit olleet edes hellät)

-jo neljänä aamuna olen herännyt siihen että minulla on huono olo. Mahassa ei pyöri, mutta oksettaa. Eli aamusta en saa enää nukuttua ollenkaan.

-eilen paleli kovasti, mutta oli kylä kylmä ilmakin

-mahaa juilii tuolta alhaalta, vähän kuin puukolla pistelisi

-tuntuu että ummettaa (luin jostain että jollakin oli ollut oire raskaudesta)

-pitää syödä vähän väliä, muuten tulee huono olo.

semmosia tuli nyt ainakin alkuun mieleen. Mitäs mieltä olette. Kp 28/34

Anteeks nyt tämä oman navan tuijotus, mutta ei just pyöri muuta mielessä.