Nainen! Jos lähtisit loppuelämäksesi autiolle saarelle naispuolisen henkilön kanssa
ja sinun pitäisi valita otatko mukaasi loppuelämän meikkaustarvikkeet vaiko shakkilaudan, jolla voit pelata (opetella pelaamaan) tämän toisen naisen kanssa, niin kumman valitset? Vain jomman kumman saisit valita.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kumpaakaan! Ottaisin sträppärin.
Ja patterit loppuisivat viikossa.
HAHHAH, Etsippä googlesta mikä on s t r a p o n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shakkilauta johtaa. Mielenkiintoista. Veikkaisin että yhteiskunnassamme on paljon yleisempää naisten meikkaaminen kuin shakinpeluu. Mistähän nämä vastaustulokset johtuvat? Voisiko johtua siitä, että naiset puhuvat paljon potaskaa? Ja jos ovat tähän asti meikanneet lähinnä itseään varten, niin miksi itseään varten ei tarvitsekaan enää meikata autiolla saarella, jossa on itsensä lisäksi vain yksi naispuolinen ihminen?
Ap
No tähän kysymykseen vastaa luonnollisesti ne henkilöt, jotka haluavat julistaa olevansa niitä erilaisia "järkeviä tyttöjä", joita ei tuollainen meikkihömpsätys kiinnosta. Itse taas toivon, että jos meikit valitsen, niin saisin sitten myös kunnolliset meikit, hyvän peilin sekä tietty putsarin ja kosteusvoiteet yms (aurinkosuojalla varustettuna), sillä on hankalaa tehdä kunnollista taidetta huonolle kanvaasille.
Hyvä vastaus. Minä itsekin valitsisin meikit, koska shakinpeluu ei kiinnosta ollenkaan. Jos kiinnostaisi niin olisin sitä jo pelannut.
Ap
Hyvä vastaus, koska se puolsi omaa toimintaasi? Miksi ne shakkilaudan valinneet eivät vastanneet hyvin?
Koska hänellä oli hyvät perustelut vastaukselleen. Jos joku osaa perustella hyvin miksi ottaisi shakkilaudan, niin toki sekin olisi hyvä vastaus.
Ap
Juurihan perustelin sivun 2 ensimmäisessä viestissä.
Ja onhan tässä muitakin perusteluja shakkilaudalle. Ap:lla on erikoinen käsitys perustelusta.
On täällä monia hyviä perusteluja, en vain kaikkia kommentoinut.
Ap
no omasta mielestäni kommenttini 18 oli ihan hyvä perustelu. Tai ainakin parempi kuin tuo kehumasi "toisin vastanneet taitavat olla vähän typeriä" -perustelu.
Valitsin shakkilaudan - en suinkaan pelaisi shakkia. Käyttäisin vaikka tyynynä.
Vierailija kirjoitti:
Shakkilauta johtaa. Mielenkiintoista. Veikkaisin että yhteiskunnassamme on paljon yleisempää naisten meikkaaminen kuin shakinpeluu. Mistähän nämä vastaustulokset johtuvat? Voisiko johtua siitä, että naiset puhuvat paljon potaskaa? Ja jos ovat tähän asti meikanneet lähinnä itseään varten, niin miksi itseään varten ei tarvitsekaan enää meikata autiolla saarella, jossa on itsensä lisäksi vain yksi naispuolinen ihminen?
Ap
AP, kuka shakinPELUUSTA on puhunut muu kuin sinä.
"Kukakohan tässä puhuu potaskaa? Taisit huomata, että oma kysymyksesi ja perustelusi ovat naurettavat ja yrität nyt pelastaa kasvosi."
- En yritä, koska ei mulla ole edes ollut kasvoja mitä pelastaa.
"Onko sinulle meikkaus ja shakinpeluu toisensa poissulkevia?"
- Ei tietenkään.
" Ei voi tykätä meikkaamisesta, jos tykkää myös shakista? "
- En niin sanonut. En vain ole koskaan ollut kiinnostunut opettelemaan shakinpeluuta, koska siihen vaaditaan älyä.
"Onko pakko tykätä kummastakaan?"
-Ei.
"Entä jos sinä et olisi tähän päivään mennessä koskaan meikannut tai pelannut shakkia, niin sittenkö et voisi valita kumpaakaan?"
- jos vaihtoehtoja on kaksi mistä pitää valita, niin ei minulle tuota vaikeuksia valita vähemmän huonoa vaihtoehtoa.
"Sinä itse olet täynnä potaskaa"
Tämä ei ollut kysymys mutta vastaan että se on juuri näin.
Ap
En nyt ymmärtänyt, miten saarikaverin sukupuoli oli tässä yhtälössä osatekijänä? Vai onko oletuksena, että miespuolisen henkilön kanssa keskittyisimme saaren kansoittamiseen?
Joka tapauksessa valintani olisi riippuvainen seuralaisen persoonasta. Jos hänen kanssaan olisi mukavs pelata shakkia, niin se peli tietysti. Jos en haluaisi olla hänen kanssaan missään tekemisissä, kuvittelisin, että meikeistä voisi saada enemmän iloa irti yksinäänkin. Jotenkihan se aiks kuluisi kynsiä lakatessakin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kysyi kumman tavaran otat mukaan, et kysynyt mitä tekisit! Ei meikkaustarvikkeilla tarvi meikata, shakkilaudalla ei tarvi pelata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vastaan vain omasta puolestani, mutta minä olen niin vastenmielinen, etten halua pällistellä itseäni peilistä, joten en myöskään tästä syystä meikkaa. Jäljelle jää siis se shakkilauta. Reaalielämässä olen shakkia pelannut joskus 30 vuotta sitten.
Tämän itse asiassa noteerasinkin pääni sisällä hyväksi vastaukseksi. Pahoittelut, etten kommentoinut sitä mitenkään!
Ap
Älä nyt viitsi. Vastasin viestiisi, jossa leimasit naiset skeidanpuhujiksi, koska eivät valinneet sinulle mieleistä vastausvaihtoehtoa. Nyt sä yrität lakaista asian maton alle.
Vierailija kirjoitti:
Ap yrittää todistaa että naiset meikkaa vain miehiä varten. Hohhoijaa. Miksi miehille on niin tärkeää, että naiset meikkaa juuri teitä varten?
Toistensa meikkaaminen voisi kyllä olla mukavaa ja luovaa ajanvietettä saarella jos vain olisi hyvät välineet. Mielummin meikkaisin sen toisen naisen kanssa kuin että meikkaisin Ap:n kaltaisen miehen takia yhtään mihinkään.
En minä ole mies. En myöskään voinut mitenkään ennalta tietää että suurin osa valitsee mieluummin shakkilaudan kuin meikit.
Ap
Kiinnostaisi tietää onko sillä toisella naiset omat meikit mukana? Valitsisin meikit jos vastaus ei ja shakkilaudan jos vastaus kyllä. Minä en meikkaa mutta hänelle voisi olla meikeillä käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
"Kukakohan tässä puhuu potaskaa? Taisit huomata, että oma kysymyksesi ja perustelusi ovat naurettavat ja yrität nyt pelastaa kasvosi."
- En yritä, koska ei mulla ole edes ollut kasvoja mitä pelastaa.
"Onko sinulle meikkaus ja shakinpeluu toisensa poissulkevia?"
- Ei tietenkään.
" Ei voi tykätä meikkaamisesta, jos tykkää myös shakista? "
- En niin sanonut. En vain ole koskaan ollut kiinnostunut opettelemaan shakinpeluuta, koska siihen vaaditaan älyä.
"Onko pakko tykätä kummastakaan?"
-Ei.
"Entä jos sinä et olisi tähän päivään mennessä koskaan meikannut tai pelannut shakkia, niin sittenkö et voisi valita kumpaakaan?"
- jos vaihtoehtoja on kaksi mistä pitää valita, niin ei minulle tuota vaikeuksia valita vähemmän huonoa vaihtoehtoa.
"Sinä itse olet täynnä potaskaa"
Tämä ei ollut kysymys mutta vastaan että se on juuri näin.
Ap
Ei shakki vaadi älyä sen enempää kuin normaalilla ihmisellä on. Minä opettelin ala-asteikäisenä pelaamaan.
Jalkapalloakin voi pelata muutkin kuin MM-tason pelaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap yrittää todistaa että naiset meikkaa vain miehiä varten. Hohhoijaa. Miksi miehille on niin tärkeää, että naiset meikkaa juuri teitä varten?
Toistensa meikkaaminen voisi kyllä olla mukavaa ja luovaa ajanvietettä saarella jos vain olisi hyvät välineet. Mielummin meikkaisin sen toisen naisen kanssa kuin että meikkaisin Ap:n kaltaisen miehen takia yhtään mihinkään.
En minä ole mies. En myöskään voinut mitenkään ennalta tietää että suurin osa valitsee mieluummin shakkilaudan kuin meikit.
Ap
No miksi ihmeessä sinulle on sitten niin tärkeää todistella että naiset meikkaa miehiä varten? Oletko joku mustasukkainen kyylätäti, joka epäilee jokaisen vastaantulevan meikkaavan naisen yrittävän iskeä kaikkia miehiä/miestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No miksi ihmeessä sinulle on sitten niin tärkeää todistella että naiset meikkaa miehiä varten? Oletko joku mustasukkainen kyylätäti, joka epäilee jokaisen vastaantulevan meikkaavan naisen yrittävän iskeä kaikkia miehiä/miestäsi?
Ei kukaan yritä iskeä kaikkia. Se että tykkää saada huomiota ei tarkoita että haluaisi niiden huomiota antavien kanssa suhdetta tai edes sutinaa.
Ap
En meikkaa kuin suuriin juhliin esim. häihin, mutta meikkivälineet ehdottomasti.
meikillä voi suojautua auringolta.
Meikkipeilillä saa tulen aikaan.
Kynsilakan poistoainetta voi käyttää sytytysnesteenä.
Kynsilakkaa voi käyttää, jos täytyy kiinnittää kaksi pientä kappaletta yhteen. Lisäksi sillä voi merkitä kulkureitin, kun tutustuu uuteen ympäristöön.
Kynsilakalla saa myös helposti tehdyksi shakkilaudan jostain puusta.
Meikkipantoja voi käyttää kiinnittämiseen.
Pinseteistä saa väännetyksi ongenkoulun.
Miekkivälineistä löytyy niin metalliripsenvääntimiä, metallisia kynsiviiloja, sakset yms, joista voi olla apua monessa tilanteessa.
Meikkisuteja voi käyttää monessa tilanteessa.
Uskon naisten meikkaavan ja pukeutuvan vartaloa nuoleviin vaatteisiin saadakseen huomiota miehiltä. Tottakai he itsekin tykkäävät ihastella itseään peilistä, mutta se miesten huomio on vain se kirsikka kakun päällä. En näe tuossa mitään väärää. Se taas on mielestäni typerää, että monet tämän yrittävät aggressiivisesti kieltää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kukaan yritä iskeä kaikkia. Se että tykkää saada huomiota ei tarkoita että haluaisi niiden huomiota antavien kanssa suhdetta tai edes sutinaa.
Ap
Huomio voidaan kokea myös ahdistavana. Esimerkiksi minä, joka olen ollut 12 vuotta koulukiusattuna, ei varmaan tarvitse kauheasti korostaa, että se huomio on ollut aina negatiivista, pilkkaa ja häpäisyä. Siksi kaikenlainen huomio on äärimmäisen tukalaa ja vältän sitä viimeiseen asti. Olisi ihan kauheaa olla huomion keskipisteenä, henkeä salpaa jo ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meikkausvälineillä noin vähän ääniä? Naisethan sanoo, että "meikkaavat vain itseään varten"
Ks. Maslowin tarvehierarkia.
Vierailija kirjoitti:
Uskon naisten meikkaavan ja pukeutuvan vartaloa nuoleviin vaatteisiin saadakseen huomiota miehiltä. Tottakai he itsekin tykkäävät ihastella itseään peilistä, mutta se miesten huomio on vain se kirsikka kakun päällä. En näe tuossa mitään väärää. Se taas on mielestäni typerää, että monet tämän yrittävät aggressiivisesti kieltää.
Ap
Taas! Sinulle on olemassa vain yksi totuus, ja se on oma mielikuvasi. Kaikki jotka eivät istu tähän ahdasmieliseen näkemykseen, on vain valehtelua ja vääristelyä. Sä olet hyvin tympeä tyyppi, tykkääkö susta kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koitan siis saada tässä trikoomekossani huomiota 4-vuotiaalta lapseltani. Olkoon se sinulle totuus jos et muuta kykene hyväksymään.