Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Jos lähtisit loppuelämäksesi autiolle saarelle naispuolisen henkilön kanssa

Vierailija
09.08.2020 |

ja sinun pitäisi valita otatko mukaasi loppuelämän meikkaustarvikkeet vaiko shakkilaudan, jolla voit pelata (opetella pelaamaan) tämän toisen naisen kanssa, niin kumman valitset? Vain jomman kumman saisit valita.

Nainen! Jos lähtisit loppuelämäksesi autiolle saarelle naispuolisen henkilön kanssa

Vaihtoehdot

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shakkilauta johtaa. Mielenkiintoista. Veikkaisin että yhteiskunnassamme on paljon yleisempää naisten meikkaaminen kuin shakinpeluu. Mistähän nämä vastaustulokset johtuvat? Voisiko johtua siitä, että naiset puhuvat paljon potaskaa? Ja jos ovat tähän asti meikanneet lähinnä itseään varten, niin miksi itseään varten ei tarvitsekaan enää meikata autiolla saarella, jossa on itsensä lisäksi vain yksi naispuolinen ihminen?

Ap

Vastaan vain omasta puolestani, mutta minä olen niin vastenmielinen, etten halua pällistellä itseäni peilistä, joten en myöskään tästä syystä meikkaa. Jäljelle jää siis se shakkilauta. Reaalielämässä olen shakkia pelannut joskus 30 vuotta sitten.

Vierailija
22/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoon, oikeastiko nyt sinusta on jotenkin kieroa että naiset ei haluakaan meikkejä autiolle saarelle vaikka kaupungissa tykkää laittaa? 🙄 "Itseään varten" voi tarkoittaa myös "ettei kaikki ihmiset työmatkalla tuijota mun aknearpia" tms.

Itse en meikkaa muutenkaan, ja ottaisin tosiaan sen strap onin. Ne toimii ihan lihaksilla. Siellä voisin sitten tämän naisen kanssa makoilla rannoilla, kerätä ruokaa, nukkua tähtitaivaan alla, rakastella ja unohtaa miehet ja heidän typerät kysymyksensä meikeistä ja shakkilaudoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysyms. Yhtä hyvin voisi kysyä, ottaisitko autiolle saarelle mukaasi mieluummin telkkarin vai kamiinateltan. JÄnnä juttu, että normaalielämässä miehet omistavat todennäköisemmin telkkarin eivätkä kamiinatelttaa. 

Vierailija
24/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meikkausvälineillä noin vähän ääniä? Naisethan sanoo, että "meikkaavat vain itseään varten"

Jos istuisin yksin saarella niin totta kai ottaisin meikit ja saattaisin jopa käyttää niitä meikkaamiseen. Koska seurassa on toinen on tärkeämpää keksiä yhteistä tekemistä.

Kysymyksen asettelu on täysin väärin jos ap koitti saada esiin sitä että naiset meikkaa toisia varten.

Jos et ole ap niin kumma ettet sinäkään tätä tajunnut.

Vierailija
25/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shakkilauta johtaa. Mielenkiintoista. Veikkaisin että yhteiskunnassamme on paljon yleisempää naisten meikkaaminen kuin shakinpeluu. Mistähän nämä vastaustulokset johtuvat? Voisiko johtua siitä, että naiset puhuvat paljon potaskaa? Ja jos ovat tähän asti meikanneet lähinnä itseään varten, niin miksi itseään varten ei tarvitsekaan enää meikata autiolla saarella, jossa on itsensä lisäksi vain yksi naispuolinen ihminen?

Ap

Minusta on mielenkiintoista että apn mielestä on mielenkiintoista ettei naisilla ole prioritteeilistalla korkealla naaman puunaaminen kun puhutaan selviytymisestä.

Miten ap päätyi ajattelemaan että näin edes olisi?

Kuka sanoi että autiolla saarella ei voisi olla valmiiksi rakennettu talo näille kahdelle naiselle? Ruokatarvikkeet tuotaisiin helikopterilla.

Vierailija
26/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä tässä on, kenen kanssa siellä saarella on? Oikeastiko luulet, että jos sinne jäätäisiin miehen kanssa, sitten otettaisiin mieluummin meikit? :D 

Vierailija
27/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minusta on mielenkiintoista että apn mielestä on mielenkiintoista ettei naisilla ole prioritteeilistalla korkealla naaman puunaaminen kun puhutaan selviytymisestä.

Kuka sanoi että autiolla saarella ei voisi olla valmiiksi rakennettu talo näille kahdelle naiselle? Ruokatarvikkeet tuotaisiin helikopterilla.

Olisiko termi "autio saari" mitään? Että tälläinenkin pitää vääntää rautalangasta.

Vierailija
28/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tähän kysymykseen vastaa luonnollisesti ne henkilöt, jotka haluavat julistaa olevansa niitä erilaisia "järkeviä tyttöjä", joita ei tuollainen meikkihömpsätys kiinnosta. Itse taas toivon, että jos meikit valitsen, niin saisin sitten myös kunnolliset meikit, hyvän peilin sekä tietty putsarin ja kosteusvoiteet yms (aurinkosuojalla varustettuna), sillä on hankalaa tehdä kunnollista taidetta huonolle kanvaasille. 

Hyvä vastaus. Minä itsekin valitsisin meikit, koska shakinpeluu ei kiinnosta ollenkaan. Jos kiinnostaisi niin olisin sitä jo pelannut.

Ap

Vierailija
29/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten moni jaksaisi hämmästellä sitä että mies ottaisi vastaavassa tilanteessa ennemmin shakkilaudan kuin nenä- ja korvakarvatrimmerin 🙄

Vierailija
30/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hiillytte tästä kysymyksestä?

Minä valitsisin itse meikit. Niistä on tähänkin asti ollut minulle paljon iloa.

Ap

Vierailija
31/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakkipeli olisi suht helppo askarrella itse. Siitäkin saisi tekemistä. Jo pelkästään pinsettien takia meikkipussi olisi parempi valinta.

Vierailija
32/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakkilaudasta ei kauheasti olisi hyötyä selviytymisen kannalta ja pelejä voisi ajankulukseen tehdä itsekin. Omiin meikkeihini lasken pinsetit, puhdistusaineen (asetoni, kynsilakan poistoaine, kävisi sytytysnesteestä), ihorasvan, kynsisakset, mitä nyt meikkipussissa on aina mukana. Ehkä niistä välineistä olisi enemmän hyötyä, puuterisudilla voisi putsata marjoista hiekat yms.

Vierailija
33/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tähän kysymykseen vastaa luonnollisesti ne henkilöt, jotka haluavat julistaa olevansa niitä erilaisia "järkeviä tyttöjä", joita ei tuollainen meikkihömpsätys kiinnosta. Itse taas toivon, että jos meikit valitsen, niin saisin sitten myös kunnolliset meikit, hyvän peilin sekä tietty putsarin ja kosteusvoiteet yms (aurinkosuojalla varustettuna), sillä on hankalaa tehdä kunnollista taidetta huonolle kanvaasille. 

Hyvä vastaus. Minä itsekin valitsisin meikit, koska shakinpeluu ei kiinnosta ollenkaan. Jos kiinnostaisi niin olisin sitä jo pelannut.

Ap

Eli et kykene ajattelemaan skenaariota yhtään pidemmälle? Esim kuukauden päästä autiolla saarella voi se shakinpeluukin alkaa kummasti kiinnostamaan. 

Vierailija
34/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin meikit. Shakki on ihan kivaa mutta autiolla saarella voisin laittaa sotamaalaukset ja piileskellä puskissa ja metsästää :D

Vierailija
35/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju osoittaa että palstalla pyörii HYVIN vähän miehiä. Muuten tämäkin ketju olisi saanut paljon enemmän kannatusta ja tietyt kommentit yläpeukkuja.

Vierailija
36/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisiko termi "autio saari" mitään? Että tälläinenkin pitää vääntää rautalangasta.

Autio saari tarkoittaa saarta, jossa ei asu ketään. Ihan niin kuin autiotalokin on autio, koska siellä ei asu ketään. Autiotalollekin voisi joku majoittua, mutta silloin siitä ei enää puhuttaisi autiotalona.

Vierailija
37/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hyvä vastaus, koska se puolsi omaa toimintaasi? Miksi ne shakkilaudan valinneet eivät vastanneet hyvin?

Vierailija
38/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju osoittaa että palstalla pyörii HYVIN vähän miehiä. Muuten tämäkin ketju olisi saanut paljon enemmän kannatusta ja tietyt kommentit yläpeukkuja.

Otsikossa lukee, että kysymys on osoitettu naisille. Tosi hämmentävää, että ketjuun ei ole tullut paljon miesten vastauksia. :D 

Vierailija
39/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Autio saari tarkoittaa saarta, jossa ei asu ketään. Ihan niin kuin autiotalokin on autio, koska siellä ei asu ketään. Autiotalollekin voisi joku majoittua, mutta silloin siitä ei enää puhuttaisi autiotalona.

Autiomaa ei ole mikään tshernobyl, jossa on taloja mutta ei asukkaita, vaan sellainen paikka jossa ei ole mitään, esim sahara. Autio saari ei ole myöskään mikään ihmisetön kylä.

Vierailija
40/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meikkausvälineillä noin vähän ääniä? Naisethan sanoo, että "meikkaavat vain itseään varten"

Koska tämä on typerä. Mun meikkipussi on kovin pieni eikä siellä ole edes peiliä, joten olisihan se toisaalta viihdyttävää kummallekin kun yrittää meikata ilman peiliä.

Sääolosuhteet huomioiden se mun meikki tuskin pysyis. Suolainen vesi vielä todennäköisemmin.

Kuinka bimbona saa naisia pitää ylipäätään jos puhutaan meikkipussin ottamisesta autiolle saarelle ainoana asiana...ja shakkilaudasta?

Jos todella tahtoo testata meikkaako nainen vain itseään varten, tulisi vaihtoehdot ja alustus olla hieman erilainen, jotta nainen tekisi ratkaisun nimenomaan tuohon ajatukseen nojaten.

Nyt oli henkiinjäämis-ajatus vastaan jotain aivan soopaa. Sori. En vakuutu näistä tuloksista mitä meikkaamiseen tulee.

Itse meikkaan kyllä itseäni varten eli jos jonnekin lähden (huom!) tai kotiini tulee useita ihmisiä (hoks!) riippumatta sukupuolesta keitä sattuisikaan näkemään. Se meikki tuo minulle viimeistellyn ja huolitellun olon, vaikka onkin melkoisen nude. Se lisää itsevarmuutta ja siitä tunteesta nautin jos näin voi sanoa ja se on se miksi meikkaan.

Jollekin se voi olla pukeutuminen tietyllä tavalla, jokin koru, hiusten laittaminen tmv. Tai joku kokee tarvitsevansa sen kaiken ja paljon muuta kunnes lähtee ihmisten ilmoille.

Se tunne kun lähtiessä katsot peiliin ja se on ok ja peräti hyvä omasta mielestäsi, se tunne antaa iloa ja ohjaa katseen eteenpäin.

Eikö se ole hienoa, että nainen tuntee iloa nähdessään peilikuvansa?

Ei sitä katso, että vitsit kun näytänkin hyvältä miehiä varten, here I come!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan