Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun ensimmäinen on mieheni kolmas lapsi

Vierailija
09.08.2020 |

Odotan esikoistani ja miehelläni on entuudestaan jo 2 lasta. Kaikki on mennyt tähän asti hyvin, mutta nyt mielialani on vallannut suru siitä, että minä olen ainoa tässä tilanteessa jolle tämä kaikki on uutta ja ihmeellistä. Olen alkanut toivomaan, että myös miehelleni tämä olisi ensimmäinen kerta ja kokisimme yhdessä tämän. Vaikka tietenkin ymmärrän ettei se enää ole mahdollista. Miksi ihmeessä tästä on tullut minulle niin iso asia?! Kun olen kuitenkin koko ajan tiennyt, että miehelläni on jo lapsia. Onko kohtalon tovereita? Miten selvitä tästä tunteesta? Miehelle olen puhunut ja hän kyllä tukee ja yrittää ymmärtää, mutta ei se oloani helpota.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita miettiä asia voimavarana. On mukavaa, ettei molemmat ole yhtä pihalla vaan edes toinen jo osaa hoitaa vauvaa.

Vierailija
2/4 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa yhteinen lapsi oli kummankin ensimmäinen, mutta eksällä oli kokemusta lapsista paljon enemmän. Emme olleet mitenkään samalla viivalla. Entä sitten? Nautimme hetkistä yhdessä ja seurasimme lasten kehittymistä.

Keskity olennaiseen ja nauti vauva-ajasta. Lapset kasvavat niin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusioperhe urpolla ongelmat. Vauvat on oksettavia ja iljettäviä, ei niitä halua kukaan. 

Vierailija
4/4 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Et ole ainoa suomessa, joten iisisti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi