Tokmanni ja Klubilaisuus
Olisi pärjätty ilmankin. Ilmeisesti lafkan myyntiluvut eivät johdon mielestä ole tarpeeksi hyvät. En tule liittymään. Eipä tässä muuta.
Kommentit (116)
Tästä voipi tulla aikamoisia sekaannuksia etenkin vanhemman väen keskuudessa: näkevät lehdessä tarjoushinnat, luulevat, että ne ovat kaikille samat, eivät ymmärrä, että ne hinnat ovatkin klubilaisille. Etenkin kassahenkilökunta on helisemässä, kun tulevat heille valittamaan.
Mä liityn! Käyn viikoittain ostoksilla ja ostan kaikenlaista kotiin.
Mutta mulla ei ole mihinkään mitään bonus-tai etukortteja.
Kävin tänään pitkästä aikaa Tokmannilla ja kassa yritti kovasti kaupata klubijäsenyyttä. Nej tack tällä kertaa, asioin siellä suht harvakseltaan niin ei kannata.
aha. itselleni kelpaa kyllä kaikki mahdolliset alennukset. ei kiinnosta palstamamman mielipide siitä
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Pitää joko antaa puhelinnumero aina kassalla tai henkkarit.
🤦♀️
Joo, ei kiitos.
sama systeemi on ollut Rustassa jo yli vuoden. ei mitään ongelmaa. jos joku haluaa puhelinnumeroni ulkoa opetella sekunneissa, niin siitä vaan
Ei sovellusta eikä korttia? Tosi kätevää 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Pitää joko antaa puhelinnumero aina kassalla tai henkkarit.
🤦♀️
Joo, ei kiitos.sama systeemi on ollut Rustassa jo yli vuoden. ei mitään ongelmaa. jos joku haluaa puhelinnumeroni ulkoa opetella sekunneissa, niin siitä vaan
No ei ole siitä kyse, vaan asioinnin sujuvuudesta. En todellakaan ala aina luetella kassalla numeroani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Pitää joko antaa puhelinnumero aina kassalla tai henkkarit.
🤦♀️
Joo, ei kiitos.sama systeemi on ollut Rustassa jo yli vuoden. ei mitään ongelmaa. jos joku haluaa puhelinnumeroni ulkoa opetella sekunneissa, niin siitä vaan
No ei ole siitä kyse, vaan asioinnin sujuvuudesta. En todellakaan ala aina luetella kassalla numeroani.
no se on sitten sinun olematon ongelmasi.
Tietää taas melkoista säätöä kassalla tämä systeemi ja jonotusaikojen pitkittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Tietää taas melkoista säätöä kassalla tämä systeemi ja jonotusaikojen pitkittymistä.
on teillä ongelmat =D
Saakohan kassahenkilökunta tästä jonkun "hermojenkiristyslisän"?
Vierailija kirjoitti:
Saakohan kassahenkilökunta tästä jonkun "hermojenkiristyslisän"?
Tuskin tippuu ja lirisee. Tokmanni on pörssiyritys, se kertoo kaiken.
Lidlin hinnat on vaan nousseet kanta-asiakkuussysteemin jälkeen. En tykkää. Ja kassalla on vaikea sählätä sekä kännykän että maksukorttien kanssa, pahimmillaan pullokuitit vielä siinä. Kaikki ei todellakaan maksa mobiililla.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan kassahenkilökunta tästä jonkun "hermojenkiristyslisän"?
Taatusti ei.
Vaan valituksen, miksei jonot etene nopeammin. No miksiköhän ei?
Mä kirjoitin lapulle puhelinnumeron ja annan sen kassalle, nopeasti sujuu asiointi😊
Ei kannata pikkuasiasta tehdä isoa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin lapulle puhelinnumeron ja annan sen kassalle, nopeasti sujuu asiointi😊
Ei kannata pikkuasiasta tehdä isoa ongelmaa.
No tämähän oli hyvä idea, kiitti vinkistä!
Mitähän Tokmanni kuvittelee tälläkin voittavansa? Olisi sitä paitsi pitänyt sen Robinhood-nimensä, paljon parempi kuin joku Stockmannin matkijanimi.
Ei anna relisteröityä. Herjaa jostain muokkaa napista, mutta koko nappia ei ole. Yritin selaimella ja mobiililla.
Klubijäsenet saavat puhelimensa täyteen viestejä, eivätkä hyödy siitä mitään.
Eipä sinne onnistunut edes liittyä. kolmesti kokeilin.