Luulin iskeneeni tosi komean miehen
Mutta tavatessamme totesinkin itse olevani parempitasoinen. Kasvot olivat erittäin viehättävät, mutta vartalo oli tosi erikoinen. Kukkakeppijalat ja kuitenkin sellanen pullamössö maha. Oli aika flegmaattinen pussaillessa ja jos halusin jotain tapahtuvan piti itse ohjeistaa koko ajan, vaikka mies sitten kaiken ohjeistetun teki erittäin innokkaasti. Onko muille käynyt näin että kuvien perusteella tulossa oikea adonis, mutta totuus ollutkin muuta? Ja puhun nyt niistä jotka ovat laittaneet oman, viimeaikoina otetun kuvan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä on komeat ja symmetriset kasvot, mutta vartalo ei ole hyvä. Esim. aika monilla miehillä käsivarret voi olla ihan pulkannarut ja se kyllä vähentää miehen vetovoimaa huomattavasti. Vaikkaen itse mistään tykeistä välitä, niin kyllä pitää sopivasti lihaksia näkyä käsivarsissa. Tenniksenpelaajilla on usein kivat käsivarret.
Olen lukenut jotain naisten mielipidetutkimuksia jossa miehen käsivarret tuli ykköspiirteenä mitä miehen fysiikkaan tulee. Jokin niissä lihaisissa käsivarsissa vain kiehtoo naisia.
Kieltämättä näin on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei miellyttänyt, niin miksi pussailit?
No ei se pelkkä ulkonäkö ole niin tärkeää, kyllä se suutelu voi olla tosi kivaa silti, vaikkei siitä ikinä suhdetta syntyisikään. Näin sinkkuna kun voi vaan pitää hauskaa.
Varsinkin näin korona aikana nuoleskelu on hyvin suositeltavaa!
Luulin kerran tavanneeni kauniin naisen. Sitten hän kävi suihkussa ja pesi meikit pois. Seksisilmäisestä kaunottaresta tuli lakananvalkoinen muumi, jolla ei erottunut edes ripset tai kulmakarvat. Onneksi huomasin tuon alussa, niin oli helppoa sanoa bye bye.
Mulla on päinvastainen ongelma, rumat kasvot mutta hyvä kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin kerran tavanneeni kauniin naisen. Sitten hän kävi suihkussa ja pesi meikit pois. Seksisilmäisestä kaunottaresta tuli lakananvalkoinen muumi, jolla ei erottunut edes ripset tai kulmakarvat. Onneksi huomasin tuon alussa, niin oli helppoa sanoa bye bye.
Olen huomannut saman monesti ja on hassua katsoa kuinka naisen itsetunto romahtaa suihkun jälkeen. On niin arka ja ujo kun tulee meikittömänä suihkusta, on kuin täysin eri ihminen.
Pakkeli loi hänestä täysin erilaisen, muutti hänen itsetuntonsakin. Onhan se surullista, että oma minäkuva on tuolla tasolla. Se on se suurin syy jättämiseen tuollaisen kohdatessa, ei se luontainen meikitön olemus. Toiset naiset kun kantaa itsensä ylpeydellä ilman meikkiä ja pystyvät meikittä lähtemään sunnuntaina salilla ja kauppaan.
En jaksa naisia jotka aamulla joutuvat yli tunnin meikkaamaan ennen kuin pääsee aamiaiselle, siis tapailin aikanaan kaunista naista joka hotellireissuillamme aamuun herätessä jäi aina huoneeseen meikkaamaan tunniksi ja minä lähdin hotellin aamupalalle ja söin siellä yksin kunnes hän tunnin päästä vihdoin saapuu paikalle ja minä olen jo syönyt ja juon hitaasti jo neljättä kahvikuppiani samalla kun luen sanomalehtiä... jotenkin tulee niin outo fiilis, varsinkin kun se nainen ei sitten halua syödä mitään kun ei ole nälkä. Tällaisen meikkiprinsessan kanssa missaa jotain ja ei ole samaa yhteenkuuluvuutta kuin naisen kanssa joka pystyy olemaan julkisilla paikoilla luontaisessa tilassaan ja tuntee nahkassaan olonsa hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tilanne on toisinpäin, mulla on hyvä treenattu atleettinen kroppa, mutta koska kasvoni eivät ole hyvät niin jään kaverivyöhykkeelle.
En usko tuota, vika on jossain muualla. Kyllä meille naisille kelpaa hyväkroppaiset mies, jolla on ei niin hyvät kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei miellyttänyt, niin miksi pussailit?
No ei se pelkkä ulkonäkö ole niin tärkeää, kyllä se suutelu voi olla tosi kivaa silti, vaikkei siitä ikinä suhdetta syntyisikään. Näin sinkkuna kun voi vaan pitää hauskaa.
Näin sinkkuna itsekin, en ymmärrä miksi olisi "kivaa" suudella tuntematonta, johon ei edes tunne erityistä vetoa. Erilainen käsitys hauskanpidosta kai...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman monesti ja on hassua katsoa kuinka naisen itsetunto romahtaa suihkun jälkeen. On niin arka ja ujo kun tulee meikittömänä suihkusta, on kuin täysin eri ihminen.
Pakkeli loi hänestä täysin erilaisen, muutti hänen itsetuntonsakin. Onhan se surullista, että oma minäkuva on tuolla tasolla. Se on se suurin syy jättämiseen tuollaisen kohdatessa, ei se luontainen meikitön olemus. Toiset naiset kun kantaa itsensä ylpeydellä ilman meikkiä ja pystyvät meikittä lähtemään sunnuntaina salilla ja kauppaan.
En jaksa naisia jotka aamulla joutuvat yli tunnin meikkaamaan ennen kuin pääsee aamiaiselle, siis tapailin aikanaan kaunista naista joka hotellireissuillamme aamuun herätessä jäi aina huoneeseen meikkaamaan tunniksi ja minä lähdin hotellin aamupalalle ja söin siellä yksin kunnes hän tunnin päästä vihdoin saapuu paikalle ja minä olen jo syönyt ja juon hitaasti jo neljättä kahvikuppiani samalla kun luen sanomalehtiä... jotenkin tulee niin outo fiilis, varsinkin kun se nainen ei sitten halua syödä mitään kun ei ole nälkä. Tällaisen meikkiprinsessan kanssa missaa jotain ja ei ole samaa yhteenkuuluvuutta kuin naisen kanssa joka pystyy olemaan julkisilla paikoilla luontaisessa tilassaan ja tuntee nahkassaan olonsa hyväksi.
Ne toisenlaiset naiset sitten varmaan näyttävät naturelleinakin hyvältä tai ikävät kokemukset/kohtelu ei ole saanut heitä häpeämään itseään. Terkuin kuvailemasi kaltainen "meikkiprinsessa", joka kärsii asiasta itsekin
yleensä kannattaa laitttaa sellainen "devine" look ensimmäiseen audiovisuaaliseen kontaktiin.
Baby, ydont have to say yuuu loveme, cause we dont chare.
"Luulin kerran tavanneeni kauniin naisen. Sitten hän kävi suihkussa ja pesi meikit pois. Seksisilmäisestä kaunottaresta tuli lakananvalkoinen muumi, jolla ei erottunut edes ripset tai kulmakarvat. Onneksi huomasin tuon alussa, niin oli helppoa sanoa bye bye."
ei tarvinnyt lähellekkään tuohon asti..eikäollut edesluuloa päällä, tsih. siellä kiljukaula kaakatti perässä :DÖ
Mulla kävi melkein samoin, mies oli täydellinen sekä ulkoisesti että muutenkin, mutta kun näin tiliotteen taso laski ihan silmissä. Pelkkä tavis. Hyi helvetti.
Itse en ikinä meikka ekalle tapaamiselle ettei tule epärealistisia odotuksia.
Kuulostaa ällöltä seksiltä puolituntemattoman kanssa. Huh huh, tällaistako on nykynaisten seksielämä? Voisiko olla enää ankeampaa?
Vierailija kirjoitti:
Alatte yhdessä treenaamaan, niin miehestä tulee kuumempi.
Ehei sitä miestä enää noiden "ohjeistusten" jälkeen näy. Ainakaan jos on vähänkään selkärankaa.
Olen lukenut jotain naisten mielipidetutkimuksia jossa miehen käsivarret tuli ykköspiirteenä mitä miehen fysiikkaan tulee. Jokin niissä lihaisissa käsivarsissa vain kiehtoo naisia.