Luulin iskeneeni tosi komean miehen
Mutta tavatessamme totesinkin itse olevani parempitasoinen. Kasvot olivat erittäin viehättävät, mutta vartalo oli tosi erikoinen. Kukkakeppijalat ja kuitenkin sellanen pullamössö maha. Oli aika flegmaattinen pussaillessa ja jos halusin jotain tapahtuvan piti itse ohjeistaa koko ajan, vaikka mies sitten kaiken ohjeistetun teki erittäin innokkaasti. Onko muille käynyt näin että kuvien perusteella tulossa oikea adonis, mutta totuus ollutkin muuta? Ja puhun nyt niistä jotka ovat laittaneet oman, viimeaikoina otetun kuvan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta voisin olla tuo kuvailemasi mies. Olen kauniskasvoinen, mutta vartalo on ihan muuta kuin kaunista katseltavaa. Ihme kyllä olen ollut hyvässä parisuhteessa vuosia.
No vartaloita on niin erilaisia ja kaikille löytyy varmasti joku. Eikä viestini tarkoitus ollut mollata tätä miestä, vaan tuoda esiin se pettymys, kun odottaa yhtä ja saakin toista. Enkä minäkään tietenkään täydellinen ole.
Ap
Joillakin miehillä on komeat ja symmetriset kasvot, mutta vartalo ei ole hyvä. Esim. aika monilla miehillä käsivarret voi olla ihan pulkannarut ja se kyllä vähentää miehen vetovoimaa huomattavasti. Vaikkaen itse mistään tykeistä välitä, niin kyllä pitää sopivasti lihaksia näkyä käsivarsissa. Tenniksenpelaajilla on usein kivat käsivarret.
Vierailija kirjoitti:
Opastitko nuolemaan ryppyreikääsi?
Eipä tullutkaan tuo mieleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä on komeat ja symmetriset kasvot, mutta vartalo ei ole hyvä. Esim. aika monilla miehillä käsivarret voi olla ihan pulkannarut ja se kyllä vähentää miehen vetovoimaa huomattavasti. Vaikkaen itse mistään tykeistä välitä, niin kyllä pitää sopivasti lihaksia näkyä käsivarsissa. Tenniksenpelaajilla on usein kivat käsivarret.
Kiitos! Olen ihan samaa mieltä!
Ap
Alatte yhdessä treenaamaan, niin miehestä tulee kuumempi.
Mulla tilanne on toisinpäin, mulla on hyvä treenattu atleettinen kroppa, mutta koska kasvoni eivät ole hyvät niin jään kaverivyöhykkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tilanne on toisinpäin, mulla on hyvä treenattu atleettinen kroppa, mutta koska kasvoni eivät ole hyvät niin jään kaverivyöhykkeelle.
Minull ei kyllä olisi ongelmaa noin päin, jos kasvot eivät ole aivan epämuodostuneet tms. Edes arvet/palovammat eivät haittaisi minua. Mutta tärkeää on vaan tietää se etukäteen niin ei tule pettymyksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta voisin olla tuo kuvailemasi mies. Olen kauniskasvoinen, mutta vartalo on ihan muuta kuin kaunista katseltavaa. Ihme kyllä olen ollut hyvässä parisuhteessa vuosia.
No vartaloita on niin erilaisia ja kaikille löytyy varmasti joku. Eikä viestini tarkoitus ollut mollata tätä miestä, vaan tuoda esiin se pettymys, kun odottaa yhtä ja saakin toista. Enkä minäkään tietenkään täydellinen ole.
Ap
Treffeille vasta koko vartalon näyttävä kuvan näkemisen jälkeen...?
Porvoolainen tapa.
Vierailija kirjoitti:
Alatte yhdessä treenaamaan, niin miehestä tulee kuumempi.
Tein näin eksän kanssa, ei auttanut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Treffeille vasta koko vartalon näyttävä kuvan näkemisen jälkeen...?
Porvoolainen tapa.
No hän lähetti kasvokuvan. En viitsinyt alkaa vaatia kokovartalokuvaa.
Ap
Ois kiva tietää millanen ap on itse? Kasvot, yläkroppa suhteessa alakroppaan, mites kädet & jalat, millainen rinta suhteessa vyötäröön jne.
Tajuatko ap että sulla on oudot vaatimukset?
Jos mies on flegmaattinen pussaillessa ja joudut häntä opastamaan, niin sehän tarkoittaa, että teillä ei synkkaa ja se tunne on molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on flegmaattinen pussaillessa ja joudut häntä opastamaan, niin sehän tarkoittaa, että teillä ei synkkaa ja se tunne on molemminpuolinen.
Näin ajattelin itsekin, mutta heti jos lopetin niin hän kyllä ohjasi minut takaisin suutelemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva tietää millanen ap on itse? Kasvot, yläkroppa suhteessa alakroppaan, mites kädet & jalat, millainen rinta suhteessa vyötäröön jne.
Tajuatko ap että sulla on oudot vaatimukset?
No ei nyt oo senttimittoja tässä antaa, mutta olen kyllä ylipainoinen, mutta sopusuhtaisesti niin. Muodot oikeissa kohdissa, mikään kohta ei ole liian pieni tai iso suhteessa muihin, mutta rinta ja lantio huomattavasti leveämmät kuin vyötärö.
Jos mies ei miellyttänyt, niin miksi pussailit?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei miellyttänyt, niin miksi pussailit?
No ei se pelkkä ulkonäkö ole niin tärkeää, kyllä se suutelu voi olla tosi kivaa silti, vaikkei siitä ikinä suhdetta syntyisikään. Näin sinkkuna kun voi vaan pitää hauskaa.